TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי!
Pages (2): « 1 [2]
היה לי חבר במחלקה חובש שאמר לי שתה אפר של סיגריות... זה מעלה את החום...
אז יש מצב זה באמת נכון... אבל לא ניסיתי בעצמי כי אני לא כמו אילן מחפש להוציא גימלים סתם!!
| quote: |
| היה לי חבר במחלקה חובש שאמר לי שתה אפר של סיגריות... זה מעלה את החום... אז יש מצב זה באמת נכון... אבל לא ניסיתי בעצמי כי אני לא כמו אילן מחפש להוציא גימלים סתם!! |
אני רק רוצה להגיד שהגרפיקה בעמוד הקודם שייכת לחן.... 
| quote: |
| אני רק רוצה להגיד שהגרפיקה בעמוד הקודם שייכת לחן.... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.