TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Då har man väl sålt sin själ nu då???
Pages (2): « 1 [2]
Såg just reklam för skivan på TV3 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Såg just reklam för skivan på TV3 |
Som kille antar jag att man hällre spelar in nått pissigt med dessa damer än om det hade varit några lika snygga killar
Men.. Om man köper skivan, får man då me bilder på tjejerna eller bör man köpa den bara för att höra deras vackra röster? 
Synd att det inte va nån som sjöng bättre för låten man hör i bakrunden tyckte jag va trevligt.
| Originally posted by Pjox Som kille antar jag att man hällre spelar in nått pissigt med dessa damer än om det hade varit några lika snygga killar Men.. Om man köper skivan, får man då me bilder på tjejerna eller bör man köpa den bara för att höra deras vackra röster? ![]() Synd att det inte va nån som sjöng bättre för låten man hör i bakrunden tyckte jag va trevligt. |

| Originally posted by Snakebyte Pjox, det finns läckra bilder i bokletten som följer med i fodralet. Plus att om du köper skivan så bidrar du till min lön, och då blir jag glad ![]() Jag har inte träffat så många av tjejjerma själv, de spelades in i stockholm. Jag fick rösterna skickade till mig i malmö så gjorde jag musiken på 7 av de 10 låtarna. |
| Originally posted by Pjox Är inte särsilt intresserad av lättklädda tjejer |
e du inte?????
också sett reklamen... kan bara säga: 
Originally posted by dbl e du inte????? |
Originally posted by dbl e du inte????? |

| Originally posted by St_Andrew tjejer e skumma asså =/ |
| Originally posted by Cloudburst ja.. :/ förresten finns det inga tjejer på internet.. |
tyvärr är det sant.
alla säger det till mig.
| Originally posted by Pjox Haha taskigt sackt.. räknas inte jag eller? |
| Originally posted by Cloudburst ja.. :/ förresten finns det inga tjejer på internet.. |
Haha fan keddo du kom på oss 
Jag är egentligen en kille och och ingen vill ha viz så han måste också låssas (föresten, hur fan stavas det där jävla ordet?)
Men om tjejbasiller smittar borde väll killbasiller också göra det?
Om man då som tjej umgås förmycket med killar, blir man då också kille själv?
Eller så håller jag mig till ämnet och låter detta bli min sista meningslösa post här 
edit: haha japp du har baaaaara transor på din msn 
| Originally posted by Pjox Haha fan keddo du kom på oss ![]() Jag är egentligen en kille och och ingen vill ha viz så han måste också låssas (föresten, hur fan stavas det där jävla ordet?) |
| Originally posted by Pjox Är ju rätt van vid lättklädda tjejer.. |
Svenskalektion Pjox!
sackt -> sagt
låssas -> låtsas

| Originally posted by Cloudburst Svenskalektion Pjox! sackt -> sagt låssas -> låtsas |

| Originally posted by Pjox Vafan klaga inte jag har ju gått i skolan i skärholmen! Nee men, eller jo det har jag men jag har även läs och skrivsvårigheter så ni får ha lite överseende me mina "små" felstavningar ![]() Sen så lär jag mig aldrig, av nån anledning att svara till låtsas. Svårt ord att minnas hur det stavas hehe |