TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De 'Grote Esrem Thread'
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ze gooit wel al haar charmes in de strijd...
Met een bos haar.. tja..
Haak ik af!!

| quote: |
| Originally posted by Passiva Met een bos haar.. tja.. Haak ik af!! |
| Originally posted by DjRV lekkere remix van stonecold btw ouwe,stukke beter dan die dubbele kaastosti van afterburn |
| Originally posted by ahp2002 ze gooit wel al haar charmes in de strijd... |
| Originally posted by Esrem Waarschijnlijk heeft een vrouw bij jou nog nooit al haar charmes in de strijd gegooid, want je weet duidelijk niet hoe dat gaat |
Huh, wie wat waar? Esrem?
| Originally posted by Esrem I just love trance |
| Originally posted by Esrem Waarschijnlijk heeft een vrouw bij jou nog nooit al haar charmes in de strijd gegooid, want je weet duidelijk niet hoe dat gaat |
| Originally posted by DjRV 2 passive: ja goed man! soon naar isreal om te draaien,zal je remix ook ff spaaien daaro |
Bring it on
| Originally posted by Passiva Toe maar.. Bring it on |
| Originally posted by DjRV zal kijken of we er dan een filmpie van kunnen shooten |
| Originally posted by Passiva Dat zou teh shizznit zijn |
| Originally posted by DjRV komt goed,ik regel het wel even met de camera vrouw van de avond |
| Originally posted by Passiva Prima prima.. zet haar ook meteen op de foto voor me! |
| Originally posted by DjRV genoeg foto's van donna online hoor |
| Originally posted by Passiva LOL.. you got me there! |
gut o gut....... Is er eens een vrouw met een mooi gezichtje en het moet meteen weer een thread worden. Zijn jullie allemaal gefrustreerd ofzo? Het gaat niet om het uiterlijk, het gaat om het innerlijke.
Als ze een arrogante bie-aatsj zou zijn okee.....dan zou je nog kunnen bedenken om een thread te openen. Kansloos dit.......
| Originally posted by DjRV je lijkt esrem wel |
Jongens jongens jongens toch
Niet zo hypen allemaal... alle info die jullie willen is bij mij te vinden... tegen betaling ofcourse ![]()
PM, email (voor degenen die dat hebben) of foon kan tijdens werktijden

En idd... wat heb ik al die jaren fout gedaan 
| Originally posted by ahp2002 het was positief bedoeld, maar ja.. |
| Originally posted by Glaniskanis Jongens jongens jongens toch Niet zo hypen allemaal... alle info die jullie willen is bij mij te vinden... tegen betaling ofcourse PM, email (voor degenen die dat hebben) of foon kan tijdens werktijden ![]() En idd... wat heb ik al die jaren fout gedaan |
| Originally posted by New Wave gut o gut....... Is er eens een vrouw met een mooi gezichtje en het moet meteen weer een thread worden. Zijn jullie allemaal gefrustreerd ofzo? Het gaat niet om het uiterlijk, het gaat om het innerlijke. Als ze een arrogante bie-aatsj zou zijn okee.....dan zou je nog kunnen bedenken om een thread te openen. Kansloos dit....... |

| Originally posted by Remy D Nee maar dat gare verhaal van je keer op keer dat je ex er met Lindo Duvall ofzo vandoor ging was zeker wel megaintressant. ![]() ![]() |
Dat was a-relaxed ouwe
| Originally posted by New Wave Dat je dat onthouden hebt. Dat was a-relaxed ouwe |
Ik was altijd en ben nog steeds een luisterend oor.