TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de vrijgezellen !!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Whahahahaha wat een achterlijk goor wijf zeg...
/me kotst de hele vloer onder... GADVER!!..
/me gaat eff naar de badkamer om daar verder te kotsten..
/me is klaar met kotsen en doet de rest van de dag rustig..
bedankt voor de waarschuwing maar ik kon het niet laten om effkes te kijken... HEHE 

..
| quote: |
| Originally posted by erm hier laat je je hond nog niet eens overheen pissen. |
lol man
Godtering wat een ranzig wijf zeg.Zusje van Corky (je weet wel,die van:Wabladi wablada live goes on
)
YUK!!
GREETZ!!
Wow die heeft echt een lekker kontje, daar zou ik wel eens in willen knijpen...........
| Originally posted by New Wave Wow die heeft echt een lekker kontje, daar zou ik wel eens in willen knijpen........... |

mja
errug hoor... dat mokkel als mijn zus aanzien.... (check de avatar en check hoe lekker ome_mark is
)
Die andere foto is ook errug 
Hahaha, daar kunnen we met alle TA's verstoppertje in spelen 

Jezus wat een gore foto's zeg. En die denken nog helemaal dat ze het zijn ook he. Met der vieze slettenpakkie aan. gadver!
GADVERDAMME!!!!! Wat een Grobbebollen!
Bah Bah..
He, maar wat vind je van deze?
lekker dier he?
Ik heb wel effe wat afgeschermd. Ut hoeft niet te gek te worden namelijk!!!

| Originally posted by Sandman GADVERDAMME!!!!! Wat een Grobbebollen! |
| Originally posted by Flipper01 BAH BAH BAH Wat hangt daar trouwens onder die 2e laag tieten (onder de linker tiet)??? Is dat een VetPik?? |
| Originally posted by Sandman GADVERDAMME!!!!! Wat een Grobbebollen! Bah Bah.. He, maar wat vind je van deze? lekker dier he? Ik heb wel effe wat afgeschermd. Ut hoeft niet te gek te worden namelijk!!! |

als het niet te goor is en "open wide.. kijk maar in me grotje" fotos zijn.. die ik weles doormeel.. dan ken t wel..
GreetZz
| Originally posted by Henkie_henk als het niet te goor is en "open wide.. kijk maar in me grotje" fotos zijn.. die ik weles doormeel.. dan ken t wel.. GreetZz |
het is maar dat je het weet.
Nou ik ben vrijgezel en ik heb wel interesse 
Waarom:
je hebt een HELE goede reden om vreemd te gaan, en niemand die het vreemd zal vinden.
En voor die lekkere moddervette wijven
als je um daar in stopt, en je slaat een keer op die bil, dan blijft dat gewoon door trillen tot je klaarkomt 
Nou ik ben vrijgezel en ik heb wel interesse 
Waarom:
je hebt een HELE goede reden om vreemd te gaan, en niemand die het vreemd zal vinden.
En voor die lekkere moddervette wijven
als je um daar in stopt, en je slaat een keer op die bil, dan blijft dat gewoon door trillen tot je klaarkomt 
gaaaaaatver das echt t� ranzig voor woorden....
Hoe schijt dat mens eigenlijk?
(of pissen als we er al over bezig zijn)

Bl����h
Errug ranzig allemaal hoor,
Wel grappig als je die mooie vrouw op die motor onder die celulituzbabes ziet staan.. whahaha
| Originally posted by SpeakerfreaK gaaaaaatver das echt t� ranzig voor woorden.... Hoe schijt dat mens eigenlijk? (of pissen als we er al over bezig zijn) |
we kunnen hier natuurlijk ook een babethread van maken....... en dan echte babes (geen pr0n) en ook geen mensen van uglypeeps.com
want ik heb meer zin om naar een paar mooie vrouwen te kijken dan naar dit ranzige gedoe.......
| Originally posted by Blik we kunnen hier natuurlijk ook een babethread van maken....... en dan echte babes (geen pr0n) en ook geen mensen van uglypeeps.com want ik heb meer zin om naar een paar mooie vrouwen te kijken dan naar dit ranzige gedoe....... |
kwalificeerd dit als 'non-pr�n'? 

Om maar bij de muziek te blijven heb ik maar een dj genomen, een vrouwelijke weltevertaan

Echt een babe vind ik haar niet, maar ze heeft wel een lief koppie
LADY DANA!!!

OMG, CHECK DIE VERROTTE KOP VAN DIE GAST RECHTS!!!!(VERKNAAKT
)

| Originally posted by Opti heb ik maar een dj genomen |