TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Markus Schulz @ Panama - Amsterdam
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Magicbas on Nov-01-2004 13:01:

quote:
Originally posted by DjRV
markus zuigt

Tja, smaken verschillen h�...
Ik vind Markus' mixen en producties altijd wel lekker eigenlijk.

Maareh, neem aan dat men zo geirriteerd reageerd, omdat ie niet in het goeie draadje zit te spammen?

Posted by DjRV on Nov-01-2004 13:02:

quote:
Originally posted by Magicbas
Tja, smaken verschillen h�...
Ik vind Markus' mixen en producties altijd wel lekker eigenlijk.

Maareh, neem aan dat men zo geirriteerd reageerd, omdat ie niet in het goeie draadje zit te spammen?

errug scherp van je

Posted by Donna on Nov-01-2004 13:07:

quote:
markus zuigt

tigerclaw sux even harder,the big L

Posted by Magicbas on Nov-01-2004 13:29:

quote:
errug scherp van je

Ben de normen en waarden van ons NL'ers op TA nog aan het leren, vandaar die vraag :P

Posted by MaGiK54 on Nov-01-2004 14:09:

Geniale wending heeft deze draad gemaakt

Posted by Markusschulz.nu on Nov-01-2004 18:24:

Lekkere volwassen reacties hier, als je iets tegen Tigerclaw hebt zeg het dan in het Engels

Anyway, ik heb kaarten vol het volgende Famous feest inclusief een meet & greet met Markus.

@ Tigerclaw, no I wasn't there unfortunately but I will be there next month, on the guestlist , also got free tickets including a meet & greet with Markus

Posted by SnuggLe on Nov-01-2004 18:29:

quote:
Originally posted by Markusschulz.nu
Lekkere volwassen reacties hier, als je iets tegen Tigerclaw hebt zeg het dan in het Engels

Anyway, ik heb kaarten vol het volgende Famous feest inclusief een meet & greet met Markus.

@ Tigerclaw, no I wasn't there unfortunately but I will be there next month, on the guestlist , also got free tickets including a meet & greet with Markus

Als ik Markus wil ontmoeten bel ik wel even naar DjLex
En verder: lekker belangrijk! En het is kaarten 'voor', niet vol. Kaarten vol lijkt net of het een spaarkaart is: "Mensen, spaar nu zegels voor een Meet & TMF - greet met Markus Schulz!"

Volwassen is het wel ja, onze reacties.

Posted by DjRV on Nov-01-2004 18:31:

quote:

uhmmm meneer de nederlandse pikkelikker van markus,als markus zijn pik niet continue in je oogbal zat had je gezien dat dat ook gedaan is,in het engels. en voor de rest moet je niet verwachten dat als je een thread aanmaakt op het NL gedeelte van TA dat iedereen in het engels replied. Maar hey,veel plezier nog met het sperma verzamelen (Y)

Posted by MaGiK54 on Nov-01-2004 18:44:

quote:

Ik sluit me geheel bij Snuggle en DjRv an.

En gaat trouwens lekker ergens anders spemmen met je kaarten want spem is hier niet toegestaan op het forum.

Posted by eieregooie on Nov-01-2004 19:18:

Tis toch een maandelijkse happening dit? En volgens mij was daar al een thread over... dag dag

This is a monthly happening right? There already is a thread about it I think... bye bye

Pages (2): « 1 [2]