TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tijs schopt Digweed uit de ether
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Tim81 on Nov-02-2004 16:45:

2005 wordt een jaar vol TIC's!
52x TIC, overal ter wereld!

Overdaad schaadt (hopelijk)...


Posted by Ferry 0 on Nov-02-2004 17:00:

Nog geen 2 jaar geleden was Tiesto vaak te gast samen met Olivier Lieb bij Wessel. Die tijden kan ik me nog goed herinneren en kwam soms echt niet meer bij van het lachen... En trouwens die ene keer op 538 was ook best wel leuk, er werden goeie platen gedraaid maar alleen het presenteren was soms niet werelds Dus een leuke radio show kan het best wel worden (als het door gaat dan)


Posted by emre on Nov-02-2004 17:03:

quote:
Originally posted by Hitman
Hahaha Onno in da house!


Ouwe springert!!!!11 Koning van de uitroeptekens!!!11


Posted by Phedge on Nov-02-2004 17:27:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ben jij scheel ofzo?


Nou ik had toevallig me bril niet op vanmiddag

Maar wat heb ik over het hoofd gezien? Ik heb t vlug doorgelezen...


Posted by magrec on Nov-02-2004 17:37:

Het is dikke onzin...
Management van tiesto weet helemaal nergens van

http://www.mercuryserver.com/forums...opic.php?t=6386


Posted by emre on Nov-02-2004 18:24:

Hail to Esef


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.