TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P
Heb je ze echt niet zien hangen dan??
Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars.
| quote: |
| Originally posted by Jordi Bouman Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P Heb je ze echt niet zien hangen dan?? Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars. |
| quote: |
| Originally posted by Jordi Bouman Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P Heb je ze echt niet zien hangen dan?? Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars. |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jordi jij weet niet eens waar de Veluwe ligt man ![]() Ik zeg ze zijn knal-geel met roze stippen! |
| quote: |
| Originally posted by Jordi Bouman LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer. Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord. |
hehe ik zou het niet weten. Echt weer zo'n vraag voor mensen uit de randstad
| quote: |
| Originally posted by Jordi Bouman LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer. Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord. |
precies, voor mijn huis staan papierbakken!
Groen.....!
Rood 
Als zuid limburger gok ik op lichtblauw?
En anders kom ik toch gewoon 
Ze zijn volgen smij zwart-wit 
Hoor ik daar roze?! 
Lila met paarse accenten en roze randjes?
Gaat iedereen nu ineens naar IC ipv de Exposure?
Stelletje afhakers! 
ik ben er wel hoor 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Gaat iedereen nu ineens naar IC ipv de Exposure? Stelletje afhakers! |
hoor net van mijn moeder dat ik daar op tijd aanwezig wordt verwacht
Luister jij naar je moeder dan?
| quote: |
| Originally posted by Divine9 Luister jij naar je moeder dan? |
| quote: |
| Originally posted by magrec MIjn zus viert haar verjaardag zondag hoor net van mijn moeder dat ik daar op tijd aanwezig wordt verwacht |

je mag wel naast mij komen dansen hoor snuggie, lijk je minder alleen 
| quote: |
| Originally posted by sndh je mag wel naast mij komen dansen hoor snuggie, lijk je minder alleen |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe ....., maar alleen die kant op fietsen sucks! |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! whahaha fietsen! en dan loop je nog te klagen! |
het is koud hoor, op het station zo 's ochtends vroeg.... 
| quote: |
| Originally posted by sndh het is koud hoor, op het station zo 's ochtends vroeg.... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.