TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Jordi Bouman on Dec-09-2004 10:54:

Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P

Heb je ze echt niet zien hangen dan??

Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars.


Posted by magrec on Dec-09-2004 10:58:

quote:
Originally posted by Jordi Bouman
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P

Heb je ze echt niet zien hangen dan??

Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars.


Ik bel Bram wel ff op
Ik zou maar snel beginnen met wat promotie op de veluwe. Als die posters hier eenmaal hangen heb je iedere maand een volle bak


Posted by SnuggLe on Dec-09-2004 11:18:

quote:
Originally posted by Jordi Bouman
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P

Heb je ze echt niet zien hangen dan??

Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars.


Jordi jij weet niet eens waar de Veluwe ligt man

Ik zeg ze zijn knal-geel met roze stippen!


Posted by Jordi Bouman on Dec-09-2004 16:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jordi jij weet niet eens waar de Veluwe ligt man

Ik zeg ze zijn knal-geel met roze stippen!


LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P

Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.

Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord.


Posted by magrec on Dec-09-2004 17:14:

quote:
Originally posted by Jordi Bouman
LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P

Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.

Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord.



hehe ik zou het niet weten. Echt weer zo'n vraag voor mensen uit de randstad

Ik ga morgen speciaal met de trein naar den haag om die posters te vinden.


Posted by Tim81 on Dec-09-2004 18:06:

quote:
Originally posted by Jordi Bouman
LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P

Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.

Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord.


Hang die posters dan ook eens ergens op!!


Posted by sndh on Dec-09-2004 18:07:

precies, voor mijn huis staan papierbakken!


Posted by SnuggLe on Dec-09-2004 21:28:

Groen.....!


Posted by sndh on Dec-09-2004 21:41:

Rood


Posted by Edwin B on Dec-10-2004 17:14:

Als zuid limburger gok ik op lichtblauw?
En anders kom ik toch gewoon


Posted by New Wave on Dec-10-2004 17:18:

Ze zijn volgen smij zwart-wit


Posted by Tim81 on Dec-10-2004 17:31:

Hoor ik daar roze?!


Posted by Dj Lex on Dec-10-2004 18:45:

Lila met paarse accenten en roze randjes?


Posted by SnuggLe on Dec-13-2004 07:02:

Gaat iedereen nu ineens naar IC ipv de Exposure?
Stelletje afhakers!


Posted by sndh on Dec-13-2004 08:50:

ik ben er wel hoor


Posted by magrec on Dec-13-2004 10:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gaat iedereen nu ineens naar IC ipv de Exposure?
Stelletje afhakers!


MIjn zus viert haar verjaardag zondag hoor net van mijn moeder dat ik daar op tijd aanwezig wordt verwacht


Posted by Divine9 on Dec-13-2004 20:02:

Luister jij naar je moeder dan?


Posted by magrec on Dec-14-2004 10:51:

quote:
Originally posted by Divine9
Luister jij naar je moeder dan?


Niet altijd maar ik ga hier niet de problemen opzoeken thuis.


Posted by SnuggLe on Dec-14-2004 10:56:

quote:
Originally posted by magrec
MIjn zus viert haar verjaardag zondag hoor net van mijn moeder dat ik daar op tijd aanwezig wordt verwacht


Ja dus? Slaap je toch in de trein etc?

Ik moet ook nog eens zien wie ik meekrijg... volgensmij gaat d'r bijna niemand mee, mooi jammer. Dan maar in mijn 1tje.


Posted by sndh on Dec-14-2004 14:08:

je mag wel naast mij komen dansen hoor snuggie, lijk je minder alleen


Posted by SnuggLe on Dec-14-2004 15:05:

quote:
Originally posted by sndh
je mag wel naast mij komen dansen hoor snuggie, lijk je minder alleen


Hahahaha
Ik ken d'r wel mensen hoor, dat is niet het punt, maar alleen die kant op fietsen sucks!


Posted by Partyhardy! on Dec-14-2004 15:28:

quote:
Originally posted by SnuggLe
....., maar alleen die kant op fietsen sucks!


whahaha fietsen! en dan loop je nog te klagen!


Posted by SnuggLe on Dec-14-2004 15:30:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
whahaha fietsen! en dan loop je nog te klagen!


Het is koud op de fiets hoor


Posted by sndh on Dec-14-2004 16:10:

het is koud hoor, op het station zo 's ochtends vroeg....


Posted by SnuggLe on Dec-14-2004 16:18:

quote:
Originally posted by sndh
het is koud hoor, op het station zo 's ochtends vroeg....


Joh, dan moet je naar El Basha! Kan je heerlijk zitten en eten!
Of wil je als zwerver zijnde wel een bakkie thee geven ofzo


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.