TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Hell_Copter on Nov-11-2004 11:42:

איזה אחת אמרה לי אתמול שהיא הולכת ואמורה להיות שם מסיבה טובה... ורציתי ללכת
אבל בסוף היה לי קצת בלאגנים אז לא באתי....
אני ישאל אותה איך היה...


Posted by Shahar on Nov-11-2004 11:46:

המסיבה שסיסי דיברה עליה זה היום!


Posted by Glenn-Holmes on Nov-11-2004 13:42:

djg

אני צריך זמן כדי לעכל את הכותרת המנותקת מהמציאות שלך

מה זאת אומרת סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית?!?!

מי אמר?!?!

מי אמר שלא היו עד עכשיו?!?!

ולמה אתה חושב שמישהו מכיר את מר גיל בלושטיין?

ארמין - 2.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
פרי קורסטן - 29.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
טיאסטו- 25.5.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
אבאב אנד ביונד - 19.3.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
ארמין בפארק הירקון השנה היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית

אז מה אתה מקשקש?!?!


Posted by taltul on Nov-11-2004 13:53:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
djg

אני צריך זמן כדי לעכל את הכותרת המנותקת מהמציאות שלך

מה זאת אומרת סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית?!?!

מי אמר?!?!

מי אמר שלא היו עד עכשיו?!?!

ולמה אתה חושב שמישהו מכיר את מר גיל בלושטיין?

ארמין - 2.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
פרי קורסטן - 29.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
טיאסטו- 25.5.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
אבאב אנד ביונד - 19.3.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
ארמין בפארק הירקון השנה היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית

אז מה אתה מקשקש?!?!

כנראה הוא התכוון למסיבה אמיתית לאלה שמתחת לגיל23...


Posted by Hell_Copter on Nov-11-2004 14:13:

quote:
Originally posted by taltul
כנראה הוא התכוון למסיבה אמיתית לאלה שמתחת לגיל23...


סתם לידע כללי...
גם אתמול המסיבה הייתה לאיזה 22-23 פלוס...


Posted by princess cc on Nov-11-2004 15:23:

רק שתדעו שזו פעם אחרונה שאני מנסה לארגן לכם כניסה
שעה אני מתווכחת איתה בטלפון בסוף אפ'חד לא רוצה ללכת!

אווווווווווווווווווווווווווו
איזה עצבים!


Posted by Hell_Copter on Nov-11-2004 15:27:

מצטער סיסי אבל לא בראש של חברים שלי אסיד ופסיי כל הערב....


Posted by princess cc on Nov-11-2004 16:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער סיסי אבל לא בראש של חברים שלי אסיד ופסיי כל הערב....


אבל למעלה יש פרוגרסיב!


Posted by DjG on Nov-11-2004 17:54:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
djg

אני צריך זמן כדי לעכל את הכותרת המנותקת מהמציאות שלך

מה זאת אומרת סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית?!?!

מי אמר?!?!

מי אמר שלא היו עד עכשיו?!?!

ולמה אתה חושב שמישהו מכיר את מר גיל בלושטיין?

ארמין - 2.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
פרי קורסטן - 29.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
טיאסטו- 25.5.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
אבאב אנד ביונד - 19.3.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
ארמין בפארק הירקון השנה היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית

אז מה אתה מקשקש?!?!


אם היית קורא ומנסה להבין את מה שכתבתי לא הית שואל!!!
לפרי , ארמין , טייסטו , ואן דייק ,אבאב, מארקו וי ועוד המון דיג'יס .... הלכתי ואני אמשיך ללכת!! ואלה תמיד היו אחלה מסיבות!!!!!!

אני התכוונתי למסיבה ישראלית!!!!! שהדיג'י מקומי ולא מישהו מחול! שמנגן קלאב טראנס כמו שאנחנו אוהבים ומכירים ולא כמו רוב הדיג'יס הישראלים שמנגנים האוס על מגווניו או אסיד במסווה של טראנס.

ולגבי מי זה גיל בלושטיין???
אף אחד לא אמר שצריכים להכיר אותו......
ההיתה בא אתמול שומע ואף רואה !!! ואולי היית מכיר!

...


Posted by dj_mikmik on Nov-12-2004 01:08:

quote:
Originally posted by DjG

ולגבי מי זה גיל בלושטיין???
אף אחד לא אמר שצריכים להכיר אותו......
ההיתה בא אתמול שומע ואף רואה !!! ואולי היית מכיר!

...


Posted by Shahar on Nov-12-2004 03:02:

quote:
Originally posted by dj_mikmik


תגיד מאיפה אתה?
לס וגאס או ת"א?


Posted by dj_mikmik on Nov-12-2004 03:47:

quote:
Originally posted by Shahar
תגיד מאיפה אתה?
לס וגאס או ת"א?


Physically Vegas, mentally Tel Aviv

But I am coming for a visit to Israel next week.


Posted by Glenn-Holmes on Nov-12-2004 10:33:

quote:
Originally posted by DjG
אם היית קורא ומנסה להבין את מה שכתבתי לא הית שואל!!!
לפרי , ארמין , טייסטו , ואן דייק ,אבאב, מארקו וי ועוד המון דיג'יס .... הלכתי ואני אמשיך ללכת!! ואלה תמיד היו אחלה מסיבות!!!!!!

אני התכוונתי למסיבה ישראלית!!!!! שהדיג'י מקומי ולא מישהו מחול! שמנגן קלאב טראנס כמו שאנחנו אוהבים ומכירים ולא כמו רוב הדיג'יס הישראלים שמנגנים האוס על מגווניו או אסיד במסווה של טראנס.

ולגבי מי זה גיל בלושטיין???
אף אחד לא אמר שצריכים להכיר אותו......
ההיתה בא אתמול שומע ואף רואה !!! ואולי היית מכיר!

...

סליחה אבל בארץ שלנו יש לי נטייה לחשדנות
הרי כל מסיבת נוער וחיילים היום שכתוב באתר לילה את המילה האוס
ולעתים אף מכניסים בטעות את המילה קלאב טראנס המציאות שונה בתכליתה ממשכתוב
כך שכשמביאים לי את הנתונים האלה פלוס די גיי שמימי לא שמעתי עליו ואין לפחות איזשהו מיני סט שלו של 4-5 קטעים להבין מה הוא מנגן ואם זה נשמע סבבה אז וואלה אני תכלס מפחד להגיע ולראות שוב שבארצנו הקטנטונת אין באמת הבדלה בין "דאנס" "האוס" "טראנס" ועוד כל מיני מילים שכשמצליחים לזרוק אותם לחלל האוויר בטוח מרגישים חכמים
קלאב טראנס
פרוגרסיב טראנס
אסיד
פסיי טראנס

הכוונה פה היא לא אליך
אני פשוט (אני חושב כמו כולם פה) לוקח בערבון מאוד מוגבל דברים שלא שמעתי עליהם לפני כן...וזאת למרות שידוע שהזמיר הוא מועדון שבמשך שנים מטפח די בעקביות סצינות אלקטרוניות לעתים אף כאלה שרחוקות מהמיינסטרים של העולם האלקטרוני...


Posted by DjG on Nov-12-2004 15:06:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
סליחה אבל בארץ שלנו יש לי נטייה לחשדנות
הרי כל מסיבת נוער וחיילים היום שכתוב באתר לילה את המילה האוס
ולעתים אף מכניסים בטעות את המילה קלאב טראנס המציאות שונה בתכליתה ממשכתוב
כך שכשמביאים לי את הנתונים האלה פלוס די גיי שמימי לא שמעתי עליו ואין לפחות איזשהו מיני סט שלו של 4-5 קטעים להבין מה הוא מנגן ואם זה נשמע סבבה אז וואלה אני תכלס מפחד להגיע ולראות שוב שבארצנו הקטנטונת אין באמת הבדלה בין "דאנס" "האוס" "טראנס" ועוד כל מיני מילים שכשמצליחים לזרוק אותם לחלל האוויר בטוח מרגישים חכמים
קלאב טראנס
פרוגרסיב טראנס
אסיד
פסיי טראנס

הכוונה פה היא לא אליך
אני פשוט (אני חושב כמו כולם פה) לוקח בערבון מאוד מוגבל דברים שלא שמעתי עליהם לפני כן...וזאת למרות שידוע שהזמיר הוא מועדון שבמשך שנים מטפח די בעקביות סצינות אלקטרוניות לעתים אף כאלה שרחוקות מהמיינסטרים של העולם האלקטרוני...

תאמין לי גם אני התאכזבתי יותר מידי פעמים בארץ מההגדרה לטראנס על ידי דיגיאים אחרים....

בגלל זה נתתי את השם הנוכחי לט'רד הנל, וכתבתי הסבר בצירוף מה המוסיקה שתהיה (כלומר רשימת הדיג'איס שמנגנים אותה).
אני אישית הייתיבזמיר ביום רביעי והיה מעולה!!!
להלן מספר קטעים שנוגנו, כדי שלפעם הבאה שתדע מה הוא מנגן...:

Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone
Fractal Structure - Lost Sequence (Anima Remix)
Primer - Everlast (Original Mix)
The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix)
Carl B - All Day (Original Mix)
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Signum - The Timelord (Original Mix)
Young Parisians Ft Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Remix)
Marco V - Automanual (Original Mix)
Mojado Ft. Mr Sam - El Toro
ועוד....

לפי מה שאתה רואה רשימה בהחלט איכותית, ואני יכול לציין הסט נמשך שלוש וחצי שעות והיה ממש ממש טוב, בנוי טוב ומעברים טובים, בקיצור אני מאוד נהנתי וגם מי שנכח לפי מה שראיתי.


Posted by markfeldman on Nov-12-2004 19:39:

quote:
Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone
Fractal Structure - Lost Sequence (Anima Remix)
Primer - Everlast (Original Mix)
The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix)
Carl B - All Day (Original Mix)
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Signum - The Timelord (Original Mix)
Young Parisians Ft Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Remix)
Marco V - Automanual (Original Mix)
Mojado Ft. Mr Sam - El Toro
ועוד....


FUCK !!!

מתי הוא מנגן עוד פעם ?!?!?!?


Posted by Shahar on Nov-12-2004 20:04:

quote:
Originally posted by dj_mikmik
Physically Vegas, mentally Tel Aviv

But I am coming for a visit to Israel next week.


מגניב
מאיפה תיודע עברית אבל?
אתה ישראלי?


Posted by Glenn-Holmes on Nov-12-2004 20:13:

quote:
Originally posted by DjG
Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone


מאיפה יש לו את זה?!?!


Posted by dj_mikmik on Nov-12-2004 20:15:

quote:
Originally posted by Shahar
מגניב
מאיפה תיודע עברית אבל?
אתה ישראלי?


Of course!! I am an Israeli!


Posted by markfeldman on Nov-12-2004 20:28:

quote:
Originally posted by DjG
Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone



מאיפה יש לו את זה?!?!


אלוהים יודע....

האמת אילן, שמרוב חרישות על הקטע הזה כבר נמאס לי ממנו...


Posted by taltul on Nov-12-2004 21:03:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מאיפה יש לו את זה?!?!

מן הסתם צרוב....


Posted by DjG on Nov-12-2004 21:11:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מאיפה יש לו את זה?!?!


זה משנה מאיפה???
העיקר שבאמת היה סט מדהים...

נראה לי שהוא מנגן עוד פחות מחודש במועדון בדרום...כשאני אדע...אני אעדכן


Posted by Shahar on Nov-12-2004 21:20:

הוא התכוון מאיפה הוא השיג לא אם יש לו תקליט או סידי...


Posted by DjG on Nov-12-2004 21:23:

quote:
Originally posted by Shahar
הוא התכוון מאיפה הוא השיג לא אם יש לו תקליט או סידי...


נראה לי שזה היה סידי פרומו..


Posted by Shahar on Nov-12-2004 21:23:

quote:
Originally posted by DjG
נראה לי שזה היה סידי פרומו..


מגניב יש קשרים לבחור..


Posted by DjG on Nov-12-2004 21:26:

quote:
Originally posted by Shahar
מגניב יש קשרים לבחור..

היו לו המון טרקים החדשים...
נקווה לשמוע ממנו שוב


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.