TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat ga je dit weekend doen???
Pages (3): « 1 [2] 3 »
XL
Voor mij hoort de maandag ook nog bij het weekend... En maandag ga ik ook ff De Ondergang tsjekken 
Vanavond gaan we maar weer eens naar een littlesins feest . Jullie weten wel zo'n 30+ nep-tieten feest 
Met deze line-up:
The Belgium DJ Room : (Club, House, DeepHouse & Progressive)
22.00-00.00 DJ Alec
00.00-02.30 DJ X-Ian
02.30-05.00 DJ Tom de Neef
The Dutch DJ Room : (Groove, Club, Trance & HardTrance)
21.00-00.00 DJ Peter Woodz
00.00-02.00 DJ Mike S
02.00-04.00 DJ G-Spott
04.00-06.00 DJ The Freak
MC Da Silva
Wij zijn vooral veel te vinden in de progressive room 
| quote: |
| Originally posted by SaBi Vanavond gaan we maar weer eens naar een littlesins feest . Jullie weten wel zo'n 30+ nep-tieten feest ![]() Met deze line-up: The Belgium DJ Room : (Club, House, DeepHouse & Progressive) 22.00-00.00 DJ Alec 00.00-02.30 DJ X-Ian 02.30-05.00 DJ Tom de Neef The Dutch DJ Room : (Groove, Club, Trance & HardTrance) 21.00-00.00 DJ Peter Woodz 00.00-02.00 DJ Mike S 02.00-04.00 DJ G-Spott 04.00-06.00 DJ The Freak MC Da Silva Wij zijn vooral veel te vinden in de progressive room |
Ik zie de foto's wel op Partyflock et cetera
ik ga misschien vanavond nog naar Antwerpen, hoi hoi! Feestje met Xerox en nog iets. Zegt jullie misschien niet veel... is psy
MAAR HEEL ERG GOED 
Heb nou toch eigenlijk wel erg veel zin om weg te gaan vanavond!!!
kom naar XL, dan kan ik jou lastig vallen
| Originally posted by tijs08 Pre-party Arise in de Waagh! |
ga dr zo heen
The Kings straks onveilig maken, wellicht morgenavond ook en de rest in Auping doorbrengen.
Mentaal voorbereiden op de Prodigy
ff vieren dat ik na 1,5 jaar weer een voldoende heb gehaald voor een regulier tentamen
de kroeg dus in

Ooo ja ik moet ook nog wat voorbereiden voor me werk dit weekend. Tijd kan gelukkig geschreven worden en wordt verdubbeld.
ik ga vanavond naar Return up the Bass.
morgen lekker luieren...
En volgend weekend (jaja) naar BELGIE!! Vrijdag draaien, zaterdag feestje vieren, Infected Mushroom komt in daar dan!
Weer een draaivraagie voor Eye-Riz waar draai je in Den Haag op 1e kerstdag ??
| Originally posted by Eye-Riz En volgend weekend (jaja) naar BELGIE!! Vrijdag draaien, zaterdag feestje vieren, Infected Mushroom komt in daar dan! |
| Originally posted by jp Mentaal voorbereiden op de Prodigy |
vanav naar pay&go groovecity in Brussel
lekker feesten met Laurent Garnier, monika cruise, david morales, frankie knuckles, etienne de grecy, ....
(eindelijk) leuk feestje in Belgi� dus !
Monika Kruse , doos! 
Ik ga mijn sollicitatie van dinsdag bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken voorbereiden, en vanavond/vannacht van 21:00 tot 07:00 uur werken op Revolution bij de Prodigy.
| Originally posted by SnuggLe Monika Kruse , doos! ![]() Ik ga mijn sollicitatie van dinsdag bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken voorbereiden, en vanavond/vannacht van 21:00 tot 07:00 uur werken op Revolution bij de Prodigy. |
| Originally posted by magrec Ben je niet aangenomen bij pliesie van lelystad? |
| Originally posted by MaGiK54 Weer een draaivraagie voor Eye-Riz waar draai je in Den Haag op 1e kerstdag ?? |
Heb weer veel te veel gewerkt dit weekend
Vandaag lekker chillen en House Of Flying Daggers kijken 
Gister naar de Now&Wow geweest, met o.a. Roog en Benny Rodrigues achter de draaitafels. Was echt een lekker feestje, goed publiek met echt niet normaal veel lekkere wijven!!!
Ik heb er weer van genoten! 
| Originally posted by Matthijs Gister naar de Now&Wow geweest, met o.a. Roog en Benny Rodrigues achter de draaitafels. Was echt een lekker feestje, goed publiek met echt niet normaal veel lekkere wijven!!! Ik heb er weer van genoten! |