TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Astral projection 1 DEC
Pages (2): « 1 [2]
Det �r nog inget speciellt den 24 NOV p� Dockan...men kolla in Pararells 
VILKA SKA P� ASTRAL??
Helger �r bra, j�mna helger �nnu b�ttre f�r d� �r juh jag LEDIG,
S� till Astral p� Dockan ska jag!
| quote: |
| Originally posted by Gaby Det �r nog inget speciellt den 24 NOV p� Dockan...men kolla in Pararells ![]() VILKA SKA P� ASTRAL?? |
H�rde att f�rk�ps biljetterna var slut, men det s�ler v�l 50% av biljetterna vid d�rren som vanligt? Annars blir jag ledsen, 
GABY?! S�g att det �R s�, 
Biljetterna till Astral Projection p� Docklands p� Saturn Return �r slut!
Ni som inte lyckats f� tag p� biljett: se till att vara d�r i tid! Vid 21-tiden �ppnas portarna, och d� �r ni garanterade att komma in utan biljett, s� l�nge det inte blir fullt.
| Originally posted by Gaby Biljetterna till Astral Projection p� Docklands p� Saturn Return �r slut! Ni som inte lyckats f� tag p� biljett: se till att vara d�r i tid! Vid 21-tiden �ppnas portarna, och d� �r ni garanterade att komma in utan biljett, s� l�nge det inte blir fullt. |
| Originally posted by Ravesquad Ska du g�? Har du biljett? |
min lillebror fyller 18 och han vill inte dit utan vi ska ut p� krogen och fira honom. Inte varje dag ens yngsta brorsa fyller 18...
Jag ska nog g�. Astral �r grymma och alla som s�g dom sist jag pratat med s�ger att de var riktigt bra..
Klart att man vill g� men det �r ju inte s� l�tt att ta sig upp till stockholm s� d�r bara...
Blir lite avis �r nu....
| Originally posted by x-dream Klart att man vill g� men det �r ju inte s� l�tt att ta sig upp till stockholm s� d�r bara... Blir lite avis �r nu.... |
jag bor 10 minuter fr�n docklands
| Originally posted by Ravesquad du kan f� bo hos mig jag bor 10 minuter fr�n docklands |
Det var tr�kigt att h�ra..
Boende i sverige vet man dock hur det k�nns, var en sv�ng f�rbi engelska forumet f�r ett tag sen och s�g en tr�d som l�d ungef�r:
"Dj Tiesto 6 hour set, who�s going?"
Haja vad fett..
| Originally posted by King of Clubs Det var tr�kigt att h�ra.. Boende i sverige vet man dock hur det k�nns, var en sv�ng f�rbi engelska forumet f�r ett tag sen och s�g en tr�d som l�d ungef�r: "Dj Tiesto 6 hour set, who�s going?" Haja vad fett.. |
Kom just fr�n astral, det var bra. Nu �terst�r bara fr�gan: Vad faan g�r jag uppe??
Go�Natt!!