TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Johan Gielen stopt bij ID&T Radio
Pages (2): « 1 [2]
<== hangt de vlag uit
Re: Johan Gielen stopt bij ID&T Radio
| quote: |
| Originally posted by HBtje ok niet iedereen was even tevreden met zn hitjes-trance.. kan ik in komen... maar: ID&T wordt steeds meer ruk. Ze doen voornamelijk nog rebroadcasts (opnieuw uitzenden van oude sets ), steeds meer slome saaie house muziek (maar dat is persoonlijk). Overdag steeds meer R&B (daar is toch Juize FM voor??). Ferry Corsten en Marco V zijn al weg, nu gaat Gielen dus ook. Blijft alleen Armin over en die is alleen te pruimen als ze een liveset uitzenden vanuit een club. Jammer |

Fresh FM > ID&T Radio
en dik ook...
Maar eerlijk is eerlijk... Dreamchild en Flash roxx0rzen 
Zow,echt wel!
Gielen is typisch zo'n dj waar idd iedereen altijd over discussieerd,waardoor ie t ten eerste at least waard zal zijn om door zovelen op zoveel manieren te worden besproken en beoordeeld te worden (men moet maar net de zin hebben die moeite te nemen over je na te denken nl)
En ten 2e zit ie toevallig wel al jarenlang tussen de top dj's,dus naja je kunt zeggen wat je wilt,maar ergens zal er toch iets van kwaliteit in die man huizen
Ach flikker op man! Die gast heeft in zijn hele loopbaan als dj misschien 1 a 2 goeie sets gedraaid. Pannekoeken house en peppie&kokkie hitjes was het enige wat hij draaide en die set sverneukte hij nog. Weg van de radio, nu nog weg van de feesten en daarna weer terug naar Belgie HOPPA!! Svhup onder zijn ass de nederlandse grenzen over!
Zeg pleur zelf op wijffie!!!
Misschien had je wat vaker naar Johan moeten luisteren dan was je nu wat minder gefrustreerd en wat meer happy happy joyjoy geweest jah!
| Originally posted by Donna Zeg pleur zelf op wijffie!!! Misschien had je wat vaker naar Johan moeten luisteren dan was je nu wat minder gefrustreerd en wat meer happy happy joyjoy geweest jah! |
Hij draaide soms best aardige platen in zijn show, alleen mixen kon hij niet. Praten trouwens ook niet. ASOT is eigenlijk het enige programma waar ik ID&T nog voor op zet. Ik Luister verder eigenlijk alleen nog maar naar Global DJ Broadcast.
Heb ook wel paar leuke gielen setjes gehoord hoor. Heb ooit op een impulz gestaan waar dus echt de gehele maar dan ook echt gehele hal van voor tot achter finaal los ging.
Ach jah de Trance wordt minder populair en qua trance heeft id-t armin dus vind het niks gek dat ze Johan wegdoen.
He jammer
!
Hopelijk betekent dit ook dat hij niet meer standaard mainstage op de grote feesten zoals Mysteryland. Dat vind ik toch elke keer weer een grote afknapper 
Ik kan er niet mee zitten....
De eerste episodes waren nog interresant, nieuwe releases enzo... later werd het steeds meer een kopie, elke week zelfde platen (behalve de massive 3, maar zelfs die waren op een gegeven moment niet erg nieuw meer).
Johan is wel aardige vent, maar zijn show was niet echt origineel meer. En ach, ... voor ASOT valt hetzelfde min of meer te zeggen, maar das ten minste echt mijn muziek weet je, Lift Off was gewoon, ... 'harder' aan het worden, erg jammer!
| Originally posted by Tom Lont Hij draaide soms best aardige platen in zijn show, alleen mixen kon hij niet. Praten trouwens ook niet. ASOT is eigenlijk het enige programma waar ik ID&T nog voor op zet. Ik Luister verder eigenlijk alleen nog maar naar Global DJ Broadcast. |
Volgens mij was Johan Gielen binnenkort ergens anders met een show te beluisteren, zoals ik het begreep althans.. ('uit zijn laatste woorden..')
Hij gaat naar Radio Fox Kids