TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA nerd verkiezing van 2004
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Fuck ja, oude signature , dus daar staat het nog op! Sorry! Ik haal hem meteen weg, had het niet eens gezien. Foutje victor, moet kunnen. Ik zal mijn andere Nexus signature eropzetten. |
| Originally posted by HBtje btw niet gevote... stomme poll |
| Originally posted by eXos Ik ben TA-nerd!! 2mtr hoog, 2mtr breed, bril & een dikke pab-bek |

| Originally posted by eieregooie Geef maar door wat er veranderd moet worden, ik kan het wel Ik dacht er zelf aan om Robin, HBtje en Websley ook toe te voegen (dan weet ik wel wie mijn vote krijgt ![]() Wel apart trouwens dat er meerdere keuzes mogelijk zijn |

| Originally posted by SnuggLe Hey fijn, gooi die poll eens rap dicht ![]() Nu staan er veel mensen niet bij, waardoor ik alle stemmen krijg! En dan zijn die honden nog te laf ook nog om te zeggen dat ze op mij hebben gestemd ![]() Je moet gewoon GEEN poll doen, en iedereen zijn top 3 laten posten! Kijk, het goede voorbeeld: 1) HB 2) Robin 3) RemyD |
| Originally posted by Phortje NERD!!! |

| Originally posted by HBtje yes al 2 stemmen ![]() ik wil winnuhhh |

nee, een poll een poll!! 
enne, van mij mag iedereen erbij die meer dan 2 stemmen heeft. eieregooie, wees eens lief, en pas je m aan? 
Super
Nerd
Uit
Gravenhage
Grijpt
Lachend
Eindzege

Waarom sta ik er niet tussen
HA BRAM GROTE MIET!!
Nu je op numemr 1 staat probeer je er alles aan te doen om die poll te sluiten. JAMMER VOOR JE! Al je argumenten om hem te sluiten zijn bull 
LOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!
maar ik ben off... moet vakken vullen bij de c1000 
dus.... 

20 stemmen
die Bram whahahahahaa 
| Originally posted by Asperge Waarom sta ik er niet tussen |

erg goed
| Originally posted by MaGiK54 Leuke poll, maar mis nog een paar namen. robin websley + oppasmeisje trancezoner suspended Siesta |
Wie heeft er nog meer een valse accounts aangemaakt om op Snuggle te stemmen? 
| Originally posted by jp Wie heeft er nog meer een valse accounts aangemaakt om op Snuggle te stemmen? |
En de 21 is ook binnen voor Snuggle
Dit is trouwens NIET iets waar je trots op kan zijn. Door net te doen alsof je het leuk vindt, maakt het niet minder erg 
Effe voor de duidelijkheid: wat maakt iemand een TA-nerd?
Welke acties/gedrag/kenmerken moet iemand plegen/vertonen/hebben om die eer te behalen?
| Originally posted by jp Effe voor de duidelijkheid: wat maakt iemand een TA-nerd? Welke acties/gedrag/kenmerken moet iemand plegen/vertonen/hebben om die eer te behalen? |
?
| Originally posted by jp Effe voor de duidelijkheid: wat maakt iemand een TA-nerd? Welke acties/gedrag/kenmerken moet iemand plegen/vertonen/hebben om die eer te behalen? |
Iris, ik kan de meerdere keuzes niet meer veranderen :/ Ik ben wel voor het plan om iedereen die meer dan 2 keer genomineerd wordt op te nemen in de poll. Maar dan moeten we dit denk ik als nominatie thread zien, en dan een nieuwe openen voor de uiteindelijke poll... Want de mensen die nu in de poll staan hebben natuurlijk al een dikke voorsprong...
(hoe dan ook denk ik dat ik de winnaar al wel weet
)
| Originally posted by robin volgend jaar wil ik, net als jij, ook een eigen poll optie |
De winnaar krijgt een petje en een oorkonde
| Originally posted by MaGiK54 Volgend jaar maak ik hem wel en ik zal maar ��n keuze mogelijkheid erin zetten |
ik lig echt helemaal in een deuk 
wat een lol je al niet kunt hebben terwijl je ziek bent, hihihi