TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hulde voor ID&T!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by sndh on Nov-19-2004 15:56:

mooi, dat het goedkoper wordt, maar ik ga toch naar zabiela :P


Posted by Remy D on Nov-19-2004 15:57:

echt super dit!!!


Posted by Matthijs on Nov-19-2004 16:07:

Goeie actie inderdaad, ook tof dat hij gewoon zo ruiterlijk durft toe te geven dat ze het het de afgelopen jaren eigenlijk zo uit de hand hebben laten lopen met de toegangsprijzen. Ik hoop dat het signaal ook doorwerkt naar de heren top-dj's en dat hun verdiensten ook omlaag bijgesteld worden, want zij zijn in feite natuurlijk net zo schuldig aan de gestegen prijzen.

Maar wordt inderdaad nu ineens wel erg lastig kiezen tussen Innercity en Exposure....


Posted by New Wave on Nov-19-2004 16:13:

Is Stotterhijn met zijn dure bak tegen een betonnen muur gereden en heeft hij daar hersenschade aan overgehoudenn? Of is hij van de drugs af? Dat hij dit nog uit zijn strot weet te krijgen.
Maargoed, leuke actie of niet, het blijft een kutbedrijf!
Goeie zet van hem om weer effe een positieve draai aan het geheel te geven. Alle zeikerds zullen nu weer zijn hielen likken.
Ik ga niet, ik hou me aan mij principes. Alles wat met ID$T te maken heeft ZUIGT!


Posted by Creamfields23 on Nov-19-2004 16:13:

Inderdaad coole actie, Respect! Ik denk dat als je nog hier naar toe wil je moet gaan rennen voor een kaartje ik geef het nog anderhalve week en dan is het uitverkocht.


Posted by @win on Nov-19-2004 16:24:

Oei oei oei, mooie actie dit! Ik had eigenlijk al voor Arise gekozen, maar nu IC zo goedkoop is wordt het toch het overwegen waard!


Posted by eieregooie on Nov-19-2004 16:40:

Voor dit geld kan je nog wel naar beide ook


Posted by New Wave on Nov-19-2004 16:43:

quote:
Originally posted by @win
Oei oei oei, mooie actie dit! Ik had eigenlijk al voor Arise gekozen, maar nu IC zo goedkoop is wordt het toch het overwegen waard!


achman, lafaard! Ga dan naar Arise. Jij laat je ook makkelijk omlullen door een afzetter!


Posted by Magic83 on Nov-19-2004 17:25:

JEZUS, ik denk wat is dit voor misselijk grap. Maar dit is wel heel ernstig zeg Dat zo'n dat bij id-t gewoon door kunnen hebben Die verdere prijsverlaging volgend jaar moet ik nog zien, maar dit is echt het (hoeveelste?) wereldwonder en ik ga nu opzeker


Posted by @win on Nov-19-2004 17:44:

quote:
Originally posted by New Wave
achman, lafaard! Ga dan naar Arise. Jij laat je ook makkelijk omlullen door een afzetter!


Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis...

En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben


Posted by New Wave on Nov-19-2004 17:57:

quote:
Originally posted by @win
Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis...

En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben


Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden!
De kakkerlakken van de samenleving!!!


Posted by @win on Nov-19-2004 18:01:

quote:
Originally posted by New Wave
Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden!
De kakkerlakken van de samenleving!!!




Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren
Maar ik heb net zo'n hekel als jij aan id-t, alleen IC geniet daarin al jaren een uitzonderingspositie


Posted by jp on Nov-19-2004 18:06:

En Mysteryland...

Trouwens: hardcore terug anders zwaait er wat Duncan


Posted by New Wave on Nov-19-2004 18:16:

quote:
Originally posted by @win


Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren
Maar ik heb net zo'n hekel als jij aan id-t, alleen IC geniet daarin al jaren een uitzonderingspositie


Ah gelukkig maar
Ik vind innercity nou juist zo tegenvallen. Ik heb vanaf de eerste elke editie meegemaakt, alleen de laatste vond ik de moeite niet waard. Dat was de grootste telleurstelling.


Posted by kolkiewolkie on Nov-19-2004 18:32:

quote:
Originally posted by @win


Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren


Held!


Posted by New Wave on Nov-19-2004 18:59:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Held!



Effe dimmen jij he. Of we gaan je foto's misbruiken


Posted by Eye-Riz on Nov-19-2004 19:20:

quote:
Originally posted by @win


Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren


:


Posted by New Wave on Nov-19-2004 19:51:

Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie! En dat nog voor de kerst ook, schandalig.


Posted by kolkiewolkie on Nov-19-2004 20:05:

Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!

Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,

JIJ ZEURT!



En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus ...


Posted by jp on Nov-19-2004 20:14:

Hebben ze wat van m'n gegraaf te zeggen, terwijl hier een partij off-topic wordt geluld waar je u tegen zegt


Posted by nwopper on Nov-19-2004 20:46:

King



Eindelijk zien ze het licht....
ik bedoel maar...8 jaar geleden ging ik nog voor 25 piek naar een groot feest.... Nu is dat zo al 40 euro...dus 80 gulden...


Posted by New Wave on Nov-19-2004 21:35:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!

Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,

JIJ ZEURT!



En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus ...


Ach, adventsweken, bestaan die nog ? pepernoten en kerstartikelen zijn al 2 maanden te koop in winkels dus het is min of meer al begonnen

En als cameraman verdien je geen tonnen hoor Ik zit ook behoorlijk krap


Posted by SnuggLe on Nov-20-2004 14:32:

quote:
Originally posted by New Wave
Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie! En dat nog voor de kerst ook, schandalig.


Bek hert!

@win, irriteren die New_Wave! Goedzo


Posted by franzelare on Nov-20-2004 19:23:

geweldig publieksstunt om weer ff alle aandacht van de media en heel dance minnend nederland op zich gericht te krijgen.


Posted by dj_spare on Nov-20-2004 20:52:

quote:
Originally posted by franzelare
geweldig publieksstunt om weer ff alle aandacht van de media en heel dance minnend nederland op zich gericht te krijgen.


!eens

de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.