TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hulde voor ID&T!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
mooi, dat het goedkoper wordt, maar ik ga toch naar zabiela :P
echt super dit!!!
Goeie actie inderdaad, ook tof dat hij gewoon zo ruiterlijk durft toe te geven dat ze het het de afgelopen jaren eigenlijk zo uit de hand hebben laten lopen met de toegangsprijzen. Ik hoop dat het signaal ook doorwerkt naar de heren top-dj's en dat hun verdiensten ook omlaag bijgesteld worden, want zij zijn in feite natuurlijk net zo schuldig aan de gestegen prijzen.
Maar wordt inderdaad nu ineens wel erg lastig kiezen tussen Innercity en Exposure.... 
Is Stotterhijn met zijn dure bak tegen een betonnen muur gereden en heeft hij daar hersenschade aan overgehoudenn? Of is hij van de drugs af? Dat hij dit nog uit zijn strot weet te krijgen.
Maargoed, leuke actie of niet, het blijft een kutbedrijf!
Goeie zet van hem om weer effe een positieve draai aan het geheel te geven. Alle zeikerds zullen nu weer zijn hielen likken.
Ik ga niet, ik hou me aan mij principes. Alles wat met ID$T te maken heeft ZUIGT! 
Inderdaad coole actie, Respect!
Ik denk dat als je nog hier naar toe wil je moet gaan rennen voor een kaartje ik geef het nog anderhalve week en dan is het uitverkocht. 
Oei oei oei, mooie actie dit! Ik had eigenlijk al voor Arise gekozen, maar nu IC zo goedkoop is wordt het toch het overwegen waard! 
Voor dit geld kan je nog wel naar beide ook 
| quote: |
| Originally posted by @win Oei oei oei, mooie actie dit! Ik had eigenlijk al voor Arise gekozen, maar nu IC zo goedkoop is wordt het toch het overwegen waard! |
JEZUS, ik denk wat is dit voor misselijk grap. Maar dit is wel heel ernstig zeg
Dat zo'n dat bij id-t gewoon door kunnen hebben
Die verdere prijsverlaging volgend jaar moet ik nog zien, maar dit is echt het (hoeveelste?) wereldwonder en ik ga nu opzeker

| quote: |
| Originally posted by New Wave achman, lafaard! Ga dan naar Arise. Jij laat je ook makkelijk omlullen door een afzetter! |
| quote: |
| Originally posted by @win Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis... En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden! De kakkerlakken van de samenleving!!! |
En Mysteryland...
Trouwens: hardcore terug anders zwaait er wat Duncan 
| quote: |
Originally posted by @win Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren Maar ik heb net zo'n hekel als jij aan id-t, alleen IC geniet daarin al jaren een uitzonderingspositie |

| quote: |
Originally posted by @win Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Held! |
Of we gaan je foto's misbruiken
| quote: |
Originally posted by @win Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren |
:
Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie!
En dat nog voor de kerst ook, schandalig.
Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!
Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,
JIJ ZEURT!
En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus
...
Hebben ze wat van m'n gegraaf te zeggen, terwijl hier een partij off-topic wordt geluld waar je u tegen zegt 
Eindelijk zien ze het licht....
ik bedoel maar...8 jaar geleden ging ik nog voor 25 piek naar een groot feest.... Nu is dat zo al 40 euro...dus 80 gulden... 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake! Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim, JIJ ZEURT! En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus ... |
? pepernoten en kerstartikelen zijn al 2 maanden te koop in winkels dus het is min of meer al begonnen 
Ik zit ook behoorlijk krap
| quote: |
| Originally posted by New Wave Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie! En dat nog voor de kerst ook, schandalig. |
geweldig publieksstunt om weer ff alle aandacht van de media en heel dance minnend nederland op zich gericht te krijgen.
| quote: |
| Originally posted by franzelare geweldig publieksstunt om weer ff alle aandacht van de media en heel dance minnend nederland op zich gericht te krijgen. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.