TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2005
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by mr_fisken on Nov-22-2004 15:42:

Ja detta ska bli skoj, har aldrig varit p� n�got st�rre event �n mondaybars trance nation med 1500pers eller vad det kan ha varit.

15h i bussen k�nns dock lite jobbigy

Posted by SteveTranz4ever on Nov-22-2004 15:50:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Ja detta ska bli skoj, har aldrig varit p� n�got st�rre event �n mondaybars trance nation med 1500pers eller vad det kan ha varit.

15h i bussen k�nns dock lite jobbigy

Det funkar �nd�... fan du �r v�l s�kert ocks� en ung spjuver. Sj�lv har jag �kt med 2 ggr med TCs buss

Kollade p� kul vad man kunde hitta flyg f�r.... 1689:- inkl. flygskatt...

Posted by ScuL on Nov-22-2004 16:06:

BasiqAir's pris f�r Nyk�ping-Rotterdam �r 96 euro retur inkl. skatte nuf�rtiden.
Boka �tminstone 1 m�nad innan flyget, s� f�r du en bra pris.

Posted by dbl on Nov-22-2004 17:00:

quote:
Originally posted by St_Andrew
kanske inte har s�nna i holland? alla h�r �r iaf superinponerade av mitt smartcase

HAHAHAHAHAHA

Posted by ScuL on Nov-22-2004 17:13:

quote:
Originally posted by dbl
HAHAHAHAHAHA

stor offtopic men vi har bara s�dana

Posted by SteveTranz4ever on Nov-22-2004 17:31:

quote:
Originally posted by ScuL
BasiqAir's pris f�r Nyk�ping-Rotterdam �r 96 euro retur inkl. skatte nuf�rtiden.
Boka �tminstone 1 m�nad innan flyget, s� f�r du en bra pris.

Kollade lite och hittade f�r 1689 SEK fr�n Arlanda Sthlm till Schipol Amsterdam...

Scul vad kostar transfer och t�g i Holland... menar de kanske blir n�stan samma priser... �96 �r ett riktigt bra pris annars !

Posted by mr_fisken on Nov-22-2004 17:57:

Basiqair gjorde ju f�r inte s� l�ngde sedan reklam om att man kunde �ka f�r typ 150kr eller vad det var (visst flygskatt osv blir det v�l en femhundring).

Visst �r jag en ung spjuver steve s� jag klarar mig s�kert men t�nkte att det skulle vara roligare att sp�ndera dom 15h i amsterdam ist�llet och d� flyga

Posted by ScuL on Nov-22-2004 18:46:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kollade lite och hittade f�r 1689 SEK fr�n Arlanda Sthlm till Schipol Amsterdam...

Scul vad kostar transfer och t�g i Holland... menar de kanske blir n�stan samma priser... �96 �r ett riktigt bra pris annars !

t�g Rotterdam - Utrecht = �15 retur. (exkl. buss R'dam Airport->Central)
men flyget tillbaka g�r relativt tidigt, s� d� borde du resa via Amsterdam och ta pendelbussen d�r. den �r inte dyr heller.
Kommer inte blir mer �n ungef�r �25~�30 till f�r kommunaltraffik i totalt.

quote:
Originally posted by mr_fisken
Basiqair gjorde ju f�r inte s� l�ngde sedan reklam om att man kunde �ka f�r typ 150kr eller vad det var (visst flygskatt osv blir det v�l en femhundring).

de annonserar ALTID f�r enkelresor utan skatte

Posted by Daniey on Nov-22-2004 19:11:

�r riktigt sugen p� att �ka , aldrig varit p� TE s� det kan va skoj att ha varit d�r!

Men men vi f�r hur det blir med pengar , man ska ju avverka Brasil & Peru f�rst hehehehe

Posted by Hauken on Nov-22-2004 22:19:

Allts�.. t�get i holland �r ungef�r som lotteri. 75% av g�ngerna �kte vi gratis. D� dom fr�gade om biljett pratade inte vi engelska / spelade dumma och sl�ngde upp pengarna + en "administrations avgift" p� 4 euro.

J�vligt l�gt men fattiga ungdomar kan g�ra s� med gott samvete anser jag :P

P� l�ngre resor verkar dock oddsen f�r att f� betala lite h�gre.. vi �kte typ en timme till lelystad.. dit betalade vi inte men hem fick vi g�ra det.

Finns det inte t�gstation p� rotterdam airport?

Posted by ScuL on Nov-22-2004 22:23:

Nej. Man ska ta bussen fr�n Airport till R'dam Central.
Eller pendelbussen till Amsterdam Central.

Posted by Hauken on Nov-22-2004 22:27:

quote:
Originally posted by ScuL
Nej. Man ska ta bussen fr�n Airport till R'dam Central.
Eller pendelbussen till Amsterdam Central.

Basiqair har v�l dock egna bussar direkt fr�n flygplatsen till centralen i amsterdam eller minns jag fel? Vi kollade p� basiqair f�rut och det blir ju billigare f�r dom som kan ta sig till nyk�ping..

Gl�m inte att transfer kostar fr�n schiphol ocks�.. s� 5-600 sparar man nog p� basiq end�.. fast man ska ju ta sig till nyk�ping / skavsta ocks�.. det kostar 200-300kr t&r. Basiq har s� pass mkt s�mre flygtider och det �r omst�ndigare �n att g� av p� arlanda... men f�r er som bor nere i sverige �r det s�kert en m�jlighet

Iaf n�gon �r sugen p� att skjutsa oss fr�n sthlm c till flygplatsen vore ju det v�lkommet

Posted by ScuL on Nov-23-2004 01:33:

quote:
Originally posted by Hauken
Basiqair har v�l dock egna bussar direkt fr�n flygplatsen till centralen i amsterdam eller minns jag fel?

det �r pendelbussen till A'dam Central jag snackar om

Posted by SteveTranz4ever on Nov-23-2004 10:57:

Siten �r uppe p� adressen jag n�mde p� f�rsta sidan...

Posted by trancedanne on Nov-23-2004 14:45:

Kommer nog �ka dit f�r f�rsta g�ngen om TC anordnar bussresa dit, party i bussen f�rfan! eller inte.. �ksjuk =////

Posted by SteveTranz4ever on Nov-23-2004 15:40:

quote:
Originally posted by trancedanne
Kommer nog �ka dit f�r f�rsta g�ngen om TC anordnar bussresa dit, party i bussen f�rfan! eller inte.. �ksjuk =////

Det brukar lugnt f�r det mesta eftersom dom flesta vill f� en chans att vila ut p� bussen, man sover j�vligt lite pga allt skak och att man sitter upp hela resan och sen �r man som vaken hela dagen och sen festar man i 10 timmar... d�refter b�r det av hemm�t och d� lovar jag att man slocknar som en klubbad s�l p� Norskt vis.

Innan min f�rsta resa ner 2003 jobbade jag hela dagen fr�n 08:00 sen �kte jag ner till Link�ping, sov 15 minuter max p� resan ner, gick runt halva dagen i Amsterdam, TE fr�n 22:00 - 07:30
Totalt sov jag allts� 15 minuter p� 50 timmar varav dom 10 sista dansade man konstant UTAN droger men fick vatten i kn�na (skaffa bra skor).

TE2004 sov jag �tminst�nde 30 minuter totalt p� v�gen ner s� det var ju en 100% �kning d�r
Vid det h�r laget k�nde man Scul bra s� jag for �ver till han efter en sv�ng i Amsterdam f�r att ta en varm sk�n dusch f�r att d�refter �ta ett ordentligt m�l mat, spagetti & k�ttf�rss�s... Tack till Martijns trevliga f�r�ldrar (igen)
Sen k�rde Scul tillbaks oss till Utrecht och festen

Klart lyckat ! Tack Scul !

Posted by mr_fisken on Nov-23-2004 15:56:

Ingen line up �nnu d�? L�r v�l bli gielen om man tittar tillbaka lite vilka som spelat tidigare?

Posted by ScuL on Nov-24-2004 00:07:

Tror att linan kommer EFTER Innercity..

Posted by SteveTranz4ever on Dec-10-2004 20:01:

Har uppdaterat f�rsta posten med 2005 �rs line-up

Posted by Jeremy H on Dec-10-2004 20:25:

Mkt b�ttre �n vad jag f�rv�ntat mig!
�ker nog i�r igen om allt g�r som det ska

Posted by SWE_TRANCE on Dec-10-2004 21:01:

Stiiiv: ass�, �r den linan officiellt bekr�ftad?
Det vore fanimej den b�sta linan som kunde bli (n�stan )
SES D�R!

Posted by SteveTranz4ever on Dec-10-2004 21:07:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Stiiiv: ass�, �r den linan officiellt bekr�ftad?
Det vore fanimej den b�sta linan som kunde bli (n�stan )
SES D�R!

Kan ju tyv�rr inte bekr�fat att den �r officiell men jag fick tag p� den p� TC...

Posted by ScuL on Dec-10-2004 21:23:

Trancem�ssigt �r den inte d�lig men jag SAKNAR HARDSCENEN!!!
bara Yoji �r en bra present..

Posted by jofawe on Dec-10-2004 21:30:

DET VAR DET V�RSTA JAG SETT!!
HOPPAS VERKLIGEN ATT TC FIXAT BILJETTER!!!!!!

Posted by dbl on Dec-10-2004 21:37:

fan d�.. beh�ver ett jooooooooooooooobbbbbbbbb.. har ju fan inga pengar

Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »