TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2005
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Ja detta ska bli skoj, har aldrig varit p� n�got st�rre event �n mondaybars trance nation med 1500pers eller vad det kan ha varit.
15h i bussen k�nns dock lite jobbigy
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken Ja detta ska bli skoj, har aldrig varit p� n�got st�rre event �n mondaybars trance nation med 1500pers eller vad det kan ha varit. 15h i bussen k�nns dock lite jobbigy |

BasiqAir's pris f�r Nyk�ping-Rotterdam �r 96 euro retur inkl. skatte nuf�rtiden.
Boka �tminstone 1 m�nad innan flyget, s� f�r du en bra pris.
| Originally posted by St_Andrew kanske inte har s�nna i holland? alla h�r �r iaf superinponerade av mitt smartcase |
| Originally posted by dbl HAHAHAHAHAHA |

| Originally posted by ScuL BasiqAir's pris f�r Nyk�ping-Rotterdam �r 96 euro retur inkl. skatte nuf�rtiden. Boka �tminstone 1 m�nad innan flyget, s� f�r du en bra pris. |
Basiqair gjorde ju f�r inte s� l�ngde sedan reklam om att man kunde �ka f�r typ 150kr eller vad det var (visst flygskatt osv blir det v�l en femhundring).
Visst �r jag en ung spjuver steve s� jag klarar mig s�kert men t�nkte att det skulle vara roligare att sp�ndera dom 15h i amsterdam ist�llet och d� flyga 
| Originally posted by SteveTranz4ever Kollade lite och hittade f�r 1689 SEK fr�n Arlanda Sthlm till Schipol Amsterdam... Scul vad kostar transfer och t�g i Holland... menar de kanske blir n�stan samma priser... �96 �r ett riktigt bra pris annars ! |
| Originally posted by mr_fisken Basiqair gjorde ju f�r inte s� l�ngde sedan reklam om att man kunde �ka f�r typ 150kr eller vad det var (visst flygskatt osv blir det v�l en femhundring). |
�r riktigt sugen p� att �ka , aldrig varit p� TE s� det kan va skoj att ha varit d�r! 
Men men vi f�r hur det blir med pengar , man ska ju avverka Brasil & Peru f�rst hehehehe
Allts�.. t�get i holland �r ungef�r som lotteri. 75% av g�ngerna �kte vi gratis. D� dom fr�gade om biljett pratade inte vi engelska / spelade dumma och sl�ngde upp pengarna + en "administrations avgift" p� 4 euro.
J�vligt l�gt men fattiga ungdomar kan g�ra s� med gott samvete anser jag :P
P� l�ngre resor verkar dock oddsen f�r att f� betala lite h�gre.. vi �kte typ en timme till lelystad.. dit betalade vi inte men hem fick vi g�ra det.
Finns det inte t�gstation p� rotterdam airport?
Nej. Man ska ta bussen fr�n Airport till R'dam Central.
Eller pendelbussen till Amsterdam Central.
| Originally posted by ScuL Nej. Man ska ta bussen fr�n Airport till R'dam Central. Eller pendelbussen till Amsterdam Central. |
| Originally posted by Hauken Basiqair har v�l dock egna bussar direkt fr�n flygplatsen till centralen i amsterdam eller minns jag fel? |
Siten �r uppe p� adressen jag n�mde p� f�rsta sidan...
Kommer nog �ka dit f�r f�rsta g�ngen om TC anordnar bussresa dit, party i bussen f�rfan!
eller inte.. �ksjuk =////
| Originally posted by trancedanne Kommer nog �ka dit f�r f�rsta g�ngen om TC anordnar bussresa dit, party i bussen f�rfan! eller inte.. �ksjuk =//// |

Ingen line up �nnu d�?
L�r v�l bli gielen om man tittar tillbaka lite vilka som spelat tidigare?
Tror att linan kommer EFTER Innercity..
Har uppdaterat f�rsta posten med 2005 �rs line-up
Mkt b�ttre �n vad jag f�rv�ntat mig!
�ker nog i�r igen om allt g�r som det ska 
Stiiiv: ass�, �r den linan officiellt bekr�ftad?
Det vore fanimej den b�sta linan som kunde bli (n�stan
)
SES D�R!
| Originally posted by SWE_TRANCE Stiiiv: ass�, �r den linan officiellt bekr�ftad? Det vore fanimej den b�sta linan som kunde bli (n�stan )SES D�R! |
Trancem�ssigt �r den inte d�lig men jag SAKNAR HARDSCENEN!!!
bara Yoji �r en bra present..
DET VAR DET V�RSTA JAG SETT!!
HOPPAS VERKLIGEN ATT TC FIXAT BILJETTER!!!!!!
fan d�.. beh�ver ett jooooooooooooooobbbbbbbbb.. har ju fan inga pengar