TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Na een feest? (After of niet)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by New Wave on Nov-22-2004 14:30:

Meestal moet ik zeer lang reizen voordat ik eindelijk thui sben.
Ik ben 1 keer weze afteren na mijn eerste nexusfeest. Zijn we met een ander klein onbekend groepje tot in de middag koffie weze drinken. Tot een uurtje of 13:00.
tegenwoordig ga ik nooit meer afteren omdat ik nooit meer naar feesten ga Laatste keer afteren was trouwens bij Theesaus na Awa fes Dat was ook wel gezellig

Posted by Freezel on Nov-22-2004 14:39:

Whehehe Ei, wat was dat gaar daaro Was dat niet tankstation Wous ofzo Heb met echt kapot gelachten daaro

Is dat nog steeds ritueel om op elk station het meest ranzigste te halen?

Posted by Tim81 on Nov-22-2004 17:03:

Mwoah, meestal niet! Tussenstop bij tankstation; sandwich bacon-ei, chocomel, Pringles Hot&Spicy naar binnenwerken en dan lekker slapen!

Posted by Eye-Riz on Nov-22-2004 18:45:

ik snap dat niet... echt, het afteren maakt het feesten juist zo leuk! maar goed, ik ga dan ook niet naar grote feesten, dat zal het verschil wel zijn ofzo.

Posted by Tim81 on Nov-22-2004 18:56:

Als ik de hele nacht (puur natuur) heb gefeest, dan trek ik het echt niet meer om nog te gaan 'afteren' hoor! Zodra ik mijn ene been niet meer voor de andere kan zetten en mijn ogen bijna dicht vallen, verlang ik echt wel naar mijn bedje!!

Posted by NoisyNeil on Nov-22-2004 18:57:

Nooit.

De eerste beste vreettent in, eventjes wat vette snacks wegwerken richting huis en pitten maar... om 7 uur 's ochtends heb ik echt geen trek meer in nog meer feesten (in het geval van een groot feest)

Soms duurt een feest ofzo maar tot 5 uur, dan wil ik nog wel eens een kroeg ofzo induiken. Maar meeste zijn tot 7 uur, nee... dan heb ik echt geen fut meer hoor!

Posted by Smirnoff on Nov-22-2004 18:59:

Ik moet bijna altijd nog 1,5 uur met de trein, voor ik dan per ongeluk in de juiste trein gestapt ben (neem meestal gewoon een gele) en ben aangekomen in m,n woonplaats moet ik eerst nog vanaf het station naar huis lopen met m,n zatte kop na een paar sausijzebroodjes en chocolademelk ofzo kom ik dan vaak toch thuis op de bank terecht waar ik in slaap val bij die stomme belspelletjes van rtl4 en rond een uur of 3 weer wakker wordt.

Nee, afteren is nix voor mij

Posted by Eye-Riz on Nov-22-2004 19:41:

kan me voorstellen als je 1,5 uur met het openbaar vervoer moet. dan zou ik het ook echt niet doen. bah...

Posted by Three 'O Three on Nov-22-2004 20:19:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
altijd lekker thuis chillen met je vrienden, soms nog bijna leuker dan het feestje waar je bent geweest

Zekers! Wij hebben wel wat knotsgekke malle aftertjes gehad die langer in het geheugen gegrift staan dat het feest zelf. Te veel zuipen icm met feesten tot 7 uur is naar mijn ervaring echter dodelijk voor een after.

Posted by Original on Nov-22-2004 21:45:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Zekers! Wij hebben wel wat knotsgekke malle aftertjes gehad die langer in het geheugen gegrift staan dat het feest zelf.

Op de afters maak ik altijd de leukste dingen mee, komt soms ook omdat er mensen van verschillende feesten naar de zelfde after komen.
En zoals andere al hebben gezegt, soms is de after nog leuker dan het feest zelf.(en soms duurt ie ook langer dan het feest zelf )

Ik after trouwens mischien 1x in de 2 maanden ofzo, best netjes toch
En afteren hoeft niet altijd met drugs... kan ook met een sloot cola/kofie en een pak brinta.

Posted by eieregooie on Nov-22-2004 23:04:

quote:
Originally posted by Freezel
Is dat nog steeds ritueel om op elk station het meest ranzigste te halen?

Hehehe, ja maar alleen voor Flow Heb m laatst weer Wasa gevoerd

Posted by Eye-Riz on Nov-22-2004 23:34:

quote:
Originally posted by Original
Op de afters maak ik altijd de leukste dingen mee, komt soms ook omdat er mensen van verschillende feesten naar de zelfde after komen.
En zoals andere al hebben gezegt, soms is de after nog leuker dan het feest zelf.(en soms duurt ie ook langer dan het feest zelf )

En afteren hoeft niet altijd met drugs... kan ook met een sloot cola/kofie en een pak brinta.

hehe, eindelijk... ik begon me al een beetje alien te voelen...

en die brinta... zo vies, maar zo goed werkzaam op een after, hihi! hopjesvla doet het trouwens ook altijd erg goed... ook als je er een andere bestemming voor hebt, zoals in ons geval ooit is geweest: foodfight, hihihihi

Posted by HiGH_NrG on Nov-23-2004 08:28:

quote:
Originally posted by Original

Die brinta laatst zag er echt TE ranzig uit man...

Posted by tijs08 on Nov-24-2004 16:07:

quote:
hehe, eindelijk... ik begon me al een beetje alien te voelen...

en die brinta... zo vies, maar zo goed werkzaam op een after, hihi! hopjesvla doet het trouwens ook altijd erg goed... ook als je er een andere bestemming voor hebt, zoals in ons geval ooit is geweest: foodfight, hihihihi

Haha, nou je staat zeker niet alleen!

De meeste afters staan sterker in mijn herinneringen dan de feestjes van die avond

En dat met die hopjesvla komt mij erg bekend voor... alleen was het bij ons chocolade slagroom vla

Posted by Eye-Riz on Nov-24-2004 21:17:

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ja, chocladeslagroomvla zal het ook vast goed doen, hihihih!
grappig he, dat je dan afters vaker bij blijven!! heb hetzelfde.. maar komt ook omdat die uiteindelijk meer betekenis hebben.

denk ik dan

Posted by Partyhardy! on Nov-24-2004 23:18:

quote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ja, chocladeslagroomvla zal het ook vast goed doen, hihihih!
grappig he, dat je dan afters vaker bij blijven!! heb hetzelfde.. maar komt ook omdat die uiteindelijk meer betekenis hebben.

denk ik dan

zekers! en Tijs is verder ook de master in het verzorgen van de juiste en vetste muziek op afters! heerlijk altijd!

Posted by Three 'O Three on Nov-25-2004 11:00:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
zekers! en Tijs is verder ook de master in het verzorgen van de juiste en vetste muziek op afters! heerlijk altijd!

Dan wil ik hierbij even toevoegen dat Onno de master is in het verzorgen van een imitatie van een snurkende dweil

Posted by HiGH_NrG on Nov-25-2004 11:44:

quote:
Dan wil ik hierbij even toevoegen dat Onno de master is in het verzorgen van een imitatie van een snurkende dweil

Posted by Partyhardy! on Nov-25-2004 12:48:

quote:

tsja, ik heb zo mijn kwaliteiten

Posted by dEEkAy on Nov-25-2004 12:50:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Lekekr opgewarmde melk met een broodje balkebrei!

Pages (2): « 1 [2]