TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Breinbrekers
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
puzzel
Kan iemand mij een hind geven over puzzel 1-3 met die som 7+1=5-1..
Ik snap daar niets van
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie die underscores horen waarschijnlijk bij de opbouw van het spel, maar je moet ze laten staan. Dat staat trouwens ook keurig netjes uitgelegd onder die vierkantjes rechtsboven (niet bang zijn om daar op te klikken ). |
Re: puzzel
| Originally posted by octaaf Kan iemand mij een hind geven over puzzel 1-3 met die som 7+1=5-1.. Ik snap daar niets van |
Hell yeah , ik snap dit niet echt. Misschien ligt het aan de zondag, maar in welk opzicht moet ik draaien
Joo Octaaf, ook weer eens posten
Ik weet het antwoord van vraa 1.2 (dankzij Octaaf
) maar waar haal je dat dan uit die tekst?? Want heb hem van die hint: Het zit in de pap..
ben ook bij 1.3 maar best pittig. door hints ben ik eer gekomen. pff kansloos bezig dus.
Ben hier ook eigenlijk te ongeduldig voor.
RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet
| Originally posted by octaaf RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet |
hahaha ik zit dus ook nog te puzzelen.
Maar ga zo toch echt terug naar Halo 2 want das meer mijn ding.
gaat nu toch lekker, btje logisch nadenken en je komt een heel end 
1.6 dus al 
Ik ben te brak om bij 1.6 fatsoenlijk na te denken. 1.5 zat ik zelf al in de richting van de hint te kijken maar ik had de uitvoering er van steeds verkeerd
.
| Originally posted by octaaf RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet |
hehe eindelijk voorbij puzzel 3
Bedankt voor de tip john nou snap ik hem ,had m al is geprobeerd maar was een symbool vergeten , kan niet zeggen welke want dan verraad ik te veel..... op naar 4
ik ben er zoon beetje verslaafd aan geworden van die puzzels , kan niet velen dat het niet lukt , zijn er hint over puzzel 4
Bij mij werkt de hint knop niet. Krijg steeds het schermpje met hoe te antwoorden en dat soort troep. Erg jammer, want zonder hints lukt het me niet
| Originally posted by Dj Lex Bij mij werkt de hint knop niet. Krijg steeds het schermpje met hoe te antwoorden en dat soort troep. Erg jammer, want zonder hints lukt het me niet |

(das toch die met willie wortel?)
John heb je het antwoord op 4 al?? Zoja kan je een hint geven , ik snap het niet ik zat ook wel aan zn maatje te denken maar dat is het niet....
| Originally posted by octaaf John heb je het antwoord op 4 al?? Zoja kan je een hint geven , ik snap het niet ik zat ook wel aan zn maatje te denken maar dat is het niet.... |

bij vraag 1.4 moet je de nummers uit "uitvindingen" halen 
| Originally posted by eieregooie bij vraag 1.4 moet je de nummers uit "uitvindingen" halen |
ook op t werk kreeg ik weer stapels tips voor puzzel 1.6
- het heeft te maken met chinese dierenriem
- voornamelijk ��n van de dieren...
- het loopt rondjes om het huis
- het zet vaak een kruis
- het is een vrouwen verslinder...
en toch kan ik er niet opkomen 
| Originally posted by HBtje ook op t werk kreeg ik weer stapels tips voor puzzel 1.6 - het heeft te maken met chinese dierenriem - voornamelijk ��n van de dieren... - het loopt rondjes om het huis - het zet vaak een kruis - het is een vrouwen verslinder... en toch kan ik er niet opkomen |
Ik ben maar bij het begin begonnen, ik zie wel wanneer ik ooit bij het deel van glanis aanbeland 
| Originally posted by Phortje Ik ben maar bij het begin begonnen, ik zie wel wanneer ik ooit bij het deel van glanis aanbeland |
5.8 ????
hoever kan je gaan dan met die puzzels.... ik ben pas bij 1.7