TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Mag is dissing Dj Tiesto
Pages (2): « 1 [2]

Posted by basvh on Nov-21-2004 11:33:

quote:
Originally posted by HBtje
concertje hier concertje daar, zo blij doen omdat ie de games mag openen met zn hitjes, staat ie daar met zn big smile, terwijl nog altijd de meeste sporters geen idee hebben wat ie nu aan het doen is, en vervolgens niet komen op de uitreiking van de prijs die mede er voor heeft gezorgd dat hij 'de beste dj van de wereld' genoemd wordt.. haha laat me niet lachen... gaat echt nergens over

1: wat is er arrogant aan draaien voor 25 000 man?
2: uitgenodigd worden om de games te openen is een eer. En het lijkt me dan ook logisch dat ie dat dan met een smile doet. Het is geen PVD die er als een saggereinige kut/zoutzak erbij staat.
3: Dus hij is arrogant/naast zijn schoenen gaan lopen omdat de sporters niet weten wat ie aan het doen is?
4: DJ MagUitreiking: DJMAG wist dat ie 2 concerten zou doen en ze wisten dus donders goed dat er mogelijkheid was dat hij niet zou komen. Dat tiesto voor zijn concert kiest i.p.v die prijs is juist een teken dat ie niet alleen voor de eer gaat aangezien als hij zijn ego had willen strelen gewoon die prijs zou opgehaald hebben.

Posted by Djeebie on Nov-21-2004 11:55:

En als DJ Mag het echt zo heeft gehad met Ti�sto had die kerel van dat blad ook niet de award naar Arnhem moeten brengen.

Posted by Chicane on Nov-21-2004 12:56:

Kan me herinneren dat Paul van Dyk ook niet zo'n brandschone 'opdaag'-percentage heeft

Posted by MaGiK54 on Nov-21-2004 12:58:

quote:
Originally posted by Chicane
Kan me herinneren dat Paul van Dyk ook niet zo'n brandschone 'opdaag'-percentage heeft

Das alleen alsie in Den Haag draait

Posted by Asperge on Nov-21-2004 13:50:

Als Tiesto nu een beetje ballen heeft zegt ie gewoon tegen dj mag van ja jongens ik doe volgend jaar niet meer mee aan jullie kutpoll want die stelt toch geen reet voor

Posted by jp on Nov-21-2004 14:11:

De vraag is dan: wil Tiesto zich echt concentreren op z'n werk of is hij de (media)aandacht zat en zie hij dit slechts als een noodzakelijk kwaad voor z'n imago.

Tiesto heeft een maand de tijd gehad om het concert voor te bereiden. Hij wist ook dat de awarduitreiking eraan kwam en deze zou gaan winnen. De DJ Mag verkiezing is een publieksprijs, als je dan niet komt opdagen kan dat gezien worden als minachting tegenover je (Engelse) fans. Aan de andere kant werd de uitreiking gedaan op TIC, waar 25000 fans aanwezig waren.

Op de Dutch DJ Awards (op een woensdag) kwam Tiesto wel opdagen, zei 2 woorden en was toen weer weg. Armin bleef gezellig rondhangen en nam nog een drankje...

Posted by SnuggLe on Nov-21-2004 15:05:

quote:
Originally posted by sndh
Bovendien, als je HBtje aanvalt op zijn mening, de discussie wilt aangaan, doe dat dan wat genuanceerder dan blaat te roepen. Als je iets laags veroordeeld is het niet de bedoeling je nog lager op te stellen.

Blaaaat!
Heel genuanceerd, want iedereen weet wat ermee wordt bedoeld.
En ten tweede, als ik net van 21:00 uur ot 07:00 uur aan het werk ben geweest en nog moet gaan slapen, KAN het zijn dat ik niet zo genuanceerd ben, dus oordeel zelf ook niet zo snel. Ik wil de discussie helemaal niet aangaan, want zijn reply slaat als een kut op een varken.
quote:
van jouw word ik ook echt moe hier... gedraag je ns een keer zoals je irl ook doet man kleuter

met recht TA-nerd 2004 dus

Ach gossie jochie, omdat er toevallig een poll is met 4 mogelijkheden, en dat ik daar als n3rd uitkom, wil niet zeggen dat jij nog steeds de echt grootste nerd hier bent HB. Maak je geen illusies en haal je geen grootheidswaanzin op de hals.

Posted by New Wave on Nov-21-2004 15:38:

HB , je bent echt een kneus.

Tiesto heeft een druk leven van hier tot tokio. Die gast wordt overal uitgenodigt en kan gewoon niet overal tegelijk zijn. Als jij zijn dingen kan doen dan wil je dat maar al te graag.
Als hij de keuze maakt om zijn feest in goede banen te leiden dan is dat voor hem op dat moment het belangrijkst. Hij is totaal niet arrogant en is zeer koppiekoppie. Hij kiest uit wat voor hem het belangrijkste is. Het enige wat de klant te bepalen heeft is of hij naar zijn sets gaat ja of nee. Ik heb een avonden met hem gedraait (camera) en heeft zelfs zijn set in Pacha Spanje uitgesteld omdat ik later kwam. Dat is pas rekening houden met mensen en beleeft zijn. Hij denkt niet constant aan zichzelf en houd zeer rekening met mensen om zich heen. Hij heeft geen grote bek als vele andere.
Als iedereen hem maar wilt zien en hij naar iedereen zou gaan dan kan je binne de kortste keren een burn out krijgen. Het is passen en meten in een druk leven. Hij kiest zelf de weg van zijn beroep en dat laat hij niet door derden als de DJ Mag beinvloeden.
Het enige wat jij bent is een jaloerse rukker.

Posted by Jappio on Nov-21-2004 15:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe

en dat ik daar als n3rd uitkom, wil niet zeggen dat jij nog steeds de echt grootste nerd hier bent HB.

Naar mijn mening staat hornybjornie maar een klein beetje op je voor hoor Bram.

Even nerdish dus eigenlijk

Posted by sndh on Nov-21-2004 16:18:

quote:
als ik net van 21:00 uur ot 07:00 uur aan het werk ben geweest en nog moet gaan slapen, KAN het zijn dat ik niet zo genuanceerd ben.

dan moet je niet zo wild afteren...nerd

Posted by SnuggLe on Nov-21-2004 16:19:

quote:
Originally posted by Jappio
Naar mijn mening staat hornybjornie maar een klein beetje op je voor hoor Bram.

Even nerdish dus eigenlijk

Tis mooi met jou Jasper Iemand zei me net op MSN van "Mooi die Jappi0, hij stookt altijd wel, maar mengt zich NOOIT inhoudelijk in discussies. Oftewel: daar heb je ook geen fuck aan en gewoon niet op reageren"

Dus bij deze:
lekker belangrijk .com Hoby

quote:
Originally posted by sndh
dan moet je niet zo wild afteren...nerd

Oke, speciaal voor jou:
Blaaaaaaaaaaaaat!
Snap je hele reactie niet, want d'r zijn 100 van dit soort replies wekelijks, en jij bent ineens op je pikkie getrapt van die van mij? Want dacht je van "Doe eens effe normaal! " bij het minste of het geringste (wat overigens een volstrekt goede reply is)? Dat is precies hetzelfde met meer woorden. Wake up, het is internet, jij ziet niet wat iemand bedoeld aan de hand van een paar letters, meneer de N.E.R.D.

Posted by HBtje on Nov-21-2004 16:36:

ok

let's do cool

Blijft overeind staan dat heleboel mensen, ja daar val ik ook onder, zich heel anders voor doen irl als op internet... Maarja dat hou je toch

Posted by SnuggLe on Nov-21-2004 16:39:

quote:
ok
let's do cool

Blijft overeind staan dat heleboel mensen, ja daar val ik ook onder, zich heel anders voor doen irl als op internet... Maarja dat hou je toch

Kusje

HB , doe eens een andere avatar man, je bent onherkenbaar

Posted by HiGH_NrG on Nov-21-2004 16:46:

quote:

_knip_

Face it, Brammetje! Je bent gewoon een NERD!

Posted by Remy D on Nov-21-2004 16:52:

idd als je zoveel stemmen hebt dan kan je heel hoog springen of erg diep graven maar je blijft toch zo'n verschrikkelijk loser-NERD!! En dan hebben we het nog niet eens gehad over je lelijke bek. verschrikkelijk gewoon. Oppernerd face your destiny

Posted by SnuggLe on Nov-21-2004 17:26:

In ieder geval een cleane nerd, zonder een verlepte pillenkop

Verder: het zal me wel...

Posted by TranceFool on Nov-21-2004 17:28:

quote:
Kusje

Das dan weer een beetje zwak he Snuggle.....
Zit er net lekker een dikke rel aan te komen kom je weer met zo�n post

Zwak...

Posted by SnuggLe on Nov-21-2004 17:57:

quote:
Originally posted by TranceFool
Das dan weer een beetje zwak he Snuggle.....
Zit er net lekker een dikke rel aan te komen kom je weer met zo�n post

Zwak...

Rel heeft geen zin, sommige dingen zijn gewoon feiten.
Heb besloten dat het wel best is met dit gedoe. Teveel mensen (zoals jij en Jasper en die lange pillenslikker ) die alleen uitdagen maar nergens concreet op ingaan. Het is het niet waard.

Posted by eieregooie on Nov-21-2004 18:06:

quote:
Kusje

Die Av mag er wel zijn hoor van mij

Posted by HBtje on Nov-21-2004 18:18:

quote:
Originally posted by eieregooie
Die Av mag er wel zijn hoor van mij

mandy moore old style (nu heeft ze donker haar...) Het blijft een super schatje

Posted by SnuggLe on Nov-21-2004 19:23: