TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Mag is dissing Dj Tiesto
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by HBtje concertje hier concertje daar, zo blij doen omdat ie de games mag openen met zn hitjes, staat ie daar met zn big smile, terwijl nog altijd de meeste sporters geen idee hebben wat ie nu aan het doen is, en vervolgens niet komen op de uitreiking van de prijs die mede er voor heeft gezorgd dat hij 'de beste dj van de wereld' genoemd wordt.. haha laat me niet lachen... gaat echt nergens over |
En als DJ Mag het echt zo heeft gehad met Ti�sto had die kerel van dat blad ook niet de award naar Arnhem moeten brengen.
Kan me herinneren dat Paul van Dyk ook niet zo'n brandschone 'opdaag'-percentage heeft 
| Originally posted by Chicane Kan me herinneren dat Paul van Dyk ook niet zo'n brandschone 'opdaag'-percentage heeft |
Als Tiesto nu een beetje ballen heeft zegt ie gewoon tegen dj mag van ja jongens ik doe volgend jaar niet meer mee aan jullie kutpoll want die stelt toch geen reet voor
De vraag is dan: wil Tiesto zich echt concentreren op z'n werk of is hij de (media)aandacht zat en zie hij dit slechts als een noodzakelijk kwaad voor z'n imago.
Tiesto heeft een maand de tijd gehad om het concert voor te bereiden. Hij wist ook dat de awarduitreiking eraan kwam en deze zou gaan winnen. De DJ Mag verkiezing is een publieksprijs, als je dan niet komt opdagen kan dat gezien worden als minachting tegenover je (Engelse) fans. Aan de andere kant werd de uitreiking gedaan op TIC, waar 25000 fans aanwezig waren.
Op de Dutch DJ Awards (op een woensdag) kwam Tiesto wel opdagen, zei 2 woorden en was toen weer weg. Armin bleef gezellig rondhangen en nam nog een drankje...
| Originally posted by sndh Bovendien, als je HBtje aanvalt op zijn mening, de discussie wilt aangaan, doe dat dan wat genuanceerder dan blaat te roepen. Als je iets laags veroordeeld is het niet de bedoeling je nog lager op te stellen. |
| Originally posted by HBtje van jouw word ik ook echt moe hier... gedraag je ns een keer zoals je irl ook doet man kleutermet recht TA-nerd 2004 dus |
HB , je bent echt een kneus.
Tiesto heeft een druk leven van hier tot tokio. Die gast wordt overal uitgenodigt en kan gewoon niet overal tegelijk zijn. Als jij zijn dingen kan doen dan wil je dat maar al te graag.
Als hij de keuze maakt om zijn feest in goede banen te leiden dan is dat voor hem op dat moment het belangrijkst. Hij is totaal niet arrogant en is zeer koppiekoppie. Hij kiest uit wat voor hem het belangrijkste is. Het enige wat de klant te bepalen heeft is of hij naar zijn sets gaat ja of nee. Ik heb een avonden met hem gedraait (camera) en heeft zelfs zijn set in Pacha Spanje uitgesteld omdat ik later kwam. Dat is pas rekening houden met mensen en beleeft zijn. Hij denkt niet constant aan zichzelf en houd zeer rekening met mensen om zich heen. Hij heeft geen grote bek als vele andere.
Als iedereen hem maar wilt zien en hij naar iedereen zou gaan dan kan je binne de kortste keren een burn out krijgen. Het is passen en meten in een druk leven. Hij kiest zelf de weg van zijn beroep en dat laat hij niet door derden als de DJ Mag beinvloeden.
Het enige wat jij bent is een jaloerse rukker.
| Originally posted by SnuggLe en dat ik daar als n3rd uitkom, wil niet zeggen dat jij nog steeds de echt grootste nerd hier bent HB. |
| Originally posted by SnuggLe als ik net van 21:00 uur ot 07:00 uur aan het werk ben geweest en nog moet gaan slapen, KAN het zijn dat ik niet zo genuanceerd ben. |
| Originally posted by Jappio Naar mijn mening staat hornybjornie maar een klein beetje op je voor hoor Bram. Even nerdish dus eigenlijk |
Iemand zei me net op MSN van "Mooi die Jappi0, hij stookt altijd wel, maar mengt zich NOOIT inhoudelijk in discussies. Oftewel: daar heb je ook geen fuck aan en gewoon niet op reageren" 
| Originally posted by sndh dan moet je niet zo wild afteren...nerd |
" bij het minste of het geringste (wat overigens een volstrekt goede reply is)? Dat is precies hetzelfde met meer woorden. Wake up, het is internet, jij ziet niet wat iemand bedoeld aan de hand van een paar letters, meneer de N.E.R.D.
ok
let's do cool 
Blijft overeind staan dat heleboel mensen, ja daar val ik ook onder, zich heel anders voor doen irl als op internet... Maarja dat hou je toch
| Originally posted by HBtje ok let's do cool ![]() Blijft overeind staan dat heleboel mensen, ja daar val ik ook onder, zich heel anders voor doen irl als op internet... Maarja dat hou je toch |
| Originally posted by SnuggLe _knip_ |
idd als je zoveel stemmen hebt dan kan je heel hoog springen of erg diep graven maar je blijft toch zo'n verschrikkelijk loser-NERD!! En dan hebben we het nog niet eens gehad over je lelijke bek.
verschrikkelijk gewoon. Oppernerd face your destiny 
In ieder geval een cleane nerd, zonder een verlepte pillenkop
Verder: het zal me wel...
| Originally posted by SnuggLe Kusje HB , doe eens een andere avatar man, je bent onherkenbaar |
| Originally posted by TranceFool Das dan weer een beetje zwak he Snuggle..... Zit er net lekker een dikke rel aan te komen kom je weer met zo�n post Zwak... |
) die alleen uitdagen maar nergens concreet op ingaan. Het is het niet waard.
| Originally posted by SnuggLe Kusje HB , doe eens een andere avatar man, je bent onherkenbaar |
| Originally posted by eieregooie Die Av mag er wel zijn hoor van mij |
| Originally posted by HBtje mandy moore old style (nu heeft ze donker haar...) Het blijft een super schatje |