TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Nieuwe kleertjes
Pages (2): « 1 [2]

Posted by pooley on Nov-21-2004 20:01:

shoppen rules dus stfu

Posted by Gladius on Nov-21-2004 21:47:

quote:
Originally posted by pooley
shoppen rules dus stfu

ik wordt altijd zo moe van dat slenteren...
in ne cdwinkel kan ik daarentegen wel een uur zitte

Posted by djcresto on Nov-21-2004 21:53:

quote:
Originally posted by Gladius
friek!

neenee boswachter

Posted by djcresto on Nov-21-2004 21:54:

quote:

moe wordt ge daar wel van pff, vooral sportwinkels trekken mijn aandacht in winkels als mediamarket, fnac kan ik ook wel een tijd vertoeven.

Posted by TOR on Nov-21-2004 21:56:

quote:

same here.. denk dat enkel vrouwen langer dan een uur in een klerenwinkel kunnen rondlopen, hehehe

Posted by Jasperovitsj on Nov-21-2004 22:09:

quote:
Originally posted by TOR
same here.. denk dat enkel vrouwen langer dan een uur in een klerenwinkel kunnen rondlopen, hehehe

En wat ze daar doen, don't ask me
Ik kan een klerenwinkel rondgaan, 3 keer alles bekijken, rustig op het gemak een paar dingen passen en vergelijken, en dan nog zijn de vrouwen zelfs nog niet in de helft!?

Posted by Gladius on Nov-21-2004 22:17:

mja niet te doen, en dan dacht ik dat ik conditie had...

Posted by DeSpErAtOs-X on Nov-21-2004 23:28:

quote:
mja niet te doen, en dan dacht ik dat ik conditie had...

hihi

mjah ... een opofferingske maken door met een vrouwke te gaan winkele ... ma als ik voor mezelf ga ben ik in sneltempo door die winkels uitgehost ze (kzen nen snelle beslisser)

voorlopig geen nieuwe kleertjes although ... hoewel ... 2 weekjes geleden nog een extra Rigs Bootleg broekje gaan halen (met knopen) zitten nu eenmaal lekker

en euh ... nu ist niks nieuws meer ... of mss nog iets voor nieuwjaar ... een flashy hemdje zou me wel aanstaan

Posted by pooley on Nov-22-2004 08:04:

quote:
Originally posted by TOR

fuck u !

Posted by Nyah on Nov-22-2004 12:29:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik kan een klerenwinkel rondgaan, 3 keer alles bekijken, rustig op het gemak een paar dingen passen en vergelijken, en dan nog zijn de vrouwen zelfs nog niet in de helft!?

Of als je zo'n bende vrouwen bij je hebt die je dingen willen laten passen, ben je natuurlijk ni zo snel de winkel uit...

Wat ook wel grappig is.. typisch aan vrouwen: ff voelen aan de kleren, is t stofje wel zacht genoeg?
Moet je maar eens op letten, een vrouw kan een winkel binnen lopen en gedurende haar zoektocht voelt ze eens aan dat bloesje, die broek, die boxershort

Voor de rest: shoppen doe ik graag, wel niet alleen. Ik apprecieer wat advies van mijn vriendinnekes. Ze laten me ook al eens wat kledingstukken passen die ik normaal ni zou uitkiezen, kwestie van ni altijd voor 'zwart' te gaan

Posted by djcresto on Nov-23-2004 07:42:

http://stores.ebay.nl/boetiek-sylvia

Posted by Xilver on Nov-23-2004 09:29:

quote:
Originally posted by djcresto
http://stores.ebay.nl/boetiek-sylvia

Jongen ma gij ze ebay-whore

Posted by djcresto on Nov-23-2004 09:32:

quote:
Originally posted by Xilver
Jongen ma gij ze ebay-whore

kheb er in gans mijn leven nog maar 1 bestelling geplaatst ze en die was dik in orde. Twas wel nie van kleren ze

Posted by pooley on Nov-23-2004 10:39:

Liever niet, ziet er allemaal fake uit
En die prijzen kloppen zo hard niet

Posted by Kaidreas on Dec-05-2004 21:35:

quote:
Originally posted by Nyah

Wat ook wel grappig is.. typisch aan vrouwen: ff voelen aan de kleren, is t stofje wel zacht genoeg?
Moet je maar eens op letten, een vrouw kan een winkel binnen lopen en gedurende haar zoektocht voelt ze eens aan dat bloesje, die broek, die boxershort

hehehe... damn jasper ge hebt gelijk ik ben echt een metro-seksueel.
ik ga namelijk ook wel graag shoppen, en anja ik doe da ook ze zo aan de kleren voelen

kheb zaterdag nog een jas gekocht in de WE 100 euro was ik kwijt valt best wel mee vind ik.
anyways tis hard geminderd maar er zijn tijden geweest dat ik echt wel veel geld uitgaf.
en over de broeken, liefst donker blauw (beetje afgewassen) en tight around my ass

Posted by Zehra on Dec-05-2004 22:11:

kheb in een boekje een prachtig bloesje gezien... I must have it... MAAR: 159 euro

en dan gister in de winkel een ander bloesje gezien (met de nadruk op de -je: ze hebben de gebruikte stof geminimaliseerd volgens mij) was ook prachtig maar ook 70 euro. voor mij is da duur zoiets. vraag me echt af hoeveel winstmarge er op zo een dingen is...

Posted by Dark Apostle on Dec-05-2004 22:17:

quote:
Originally posted by Nyah

Ik ben geen vrouw, maar als iemand een zacht stofje draag zit ik er toch gewoonlijk aan te frutselen....vanuitgaande dat ik de persoon in kwestie ken h�

Posted by Nyah on Dec-05-2004 23:12:

quote:
Originally posted by Zehra
kheb in een boekje een prachtig bloesje gezien... I must have it... MAAR: 159 euro

en dan gister in de winkel een ander bloesje gezien (met de nadruk op de -je: ze hebben de gebruikte stof geminimaliseerd volgens mij) was ook prachtig maar ook 70 euro. voor mij is da duur zoiets. vraag me echt af hoeveel winstmarge er op zo een dingen is...

pics?
nog n maandje zeker en dan ist weer solden, dus nog fkes wachten...

Posted by kirstolas on Dec-05-2004 23:31:

Sommige zeggen dat kleding te duur is, en das volkomen terecht maar vergeet ni dat de dollar momenteel heel laag staat dus over de plas kunt ge veel kopen voor weinig geld. Heb nu juist een paar K-swiss besteld van 60 dollar, omgerekend 45 euro!! Zo weinig heb ik al heel lang ni meer betaald voor een paar sportschoenen. Ik koop natuurlijk ni alles online maar mijne schoenmaat is al jaren ni meer veranderd dus daar zit ik wel safe. Voordeel is natuurlijk wel dat ik iemand ken in de states die regelmatig het thuisland komt bezoeken en ze dus gewoon aan mijn deur komt brengen. Dacht dat het 35 dollar was om ze met fedex of zo te laten brengen. Als ge nu voor een hoger bedrag koopt dan valt het nog mee maar ben echt ni van plan om 35 te betalen op een paar van 60.

Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-06-2004 11:20:

quote:
Originally posted by Zehra vraag me echt af hoeveel winstmarge er op zo een dingen is...

ow my god ... will i become like this

noO�

volgende aankoop: extra uitgaans kledij ... ... en jah, es uitzien naar de sensation white spulletjes eh ... want kheb dus niks wit eh ... behalve tshirt

Posted by Jasperovitsj on Dec-06-2004 11:50:

^ Nu alleen nog een witte tanga-slip en ge zijt compleet...

Posted by Xilver on Dec-06-2004 12:12:

Ge moogt die van mij leneuh, hij past me ni zo

Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-06-2004 15:09:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Nu alleen nog een witte tanga-slip en ge zijt compleet...

hmmm , dan nog liever witte bodypainting

mihihii ... als'k zo binnen geraak heb ik zeker genoeg ruimte om te dansen

Posted by Tiger777 on Dec-06-2004 15:11:

Ik ging gelukkiglijk geen foto's meer posten

Pages (2): « 1 [2]