TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Verkiezing van de grootste NL-TA
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Wat is iedereen hier groot, kom ik met me 1.78 aan als onderdeurtje.
| quote: |
| Originally posted by TranceFool whaha serieus??? |
Ja, t zal nie veel schelen
Ik voel me nog een klein ventje naast die kerel met me 1.96 
Ik denk dat High-Nrg en ik niet veel schelen.
Zit er Pokon in het leidingwater of zo?
Is altijd weer een zware belasting voor de nekspieren om die kop van mij zover achterover te trekken zodat ik basvh en hoognrg aan kan kijken
!
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wat is iedereen hier groot, kom ik met me 1.78 aan als onderdeurtje. |
| quote: |
| Originally posted by Esrem Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P ? 1.82m |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ja, t zal nie veel schelen Ik voel me nog een klein ventje naast die kerel met me 1.96 |
1.96 volgens mij of 2 cm minder of zo.
| quote: |
| Originally posted by robin 2.17.. jesus |
| quote: |
| Originally posted by robin hoi zullen wij dan maar een kleine mensen club beginnen? |
1m95
110kg
Wie bied meer?
| quote: |
| Originally posted by Opti dan ben ik het 3e lid |
wordt de lengte van de winnaar officieel nagemeten? want dan ben ik 2.24m 
en anders gewoon 1.80m.
valt me op dat er hier relatief veel lange mensen zitte..
had nix te doen dus:
gemiddelde lengte van 17 m: 1,89941176m
heb de 2.17 hierbij niet meegenomen in het gemiddelde, aangezien basvh zegt dat t een geintje is
gemiddelde lengte van 3v: 1.77333
verder zijn er 12m van de 17, 1.90m of langer. en is de totale lengte van iedereen die zijn of haar lengte gepost heeft 37 meter 61. ook dit weer exclusief de 2.17
ik ga nu weer nuttige dingen doen
| quote: |
| Originally posted by eieregooie 1.55 ofzow toch? voor mij dus 1.96 met 86.5 kilootjes... |
High is minimaal langer dan 2 meter.
| quote: |
| Originally posted by Esrem Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P ? 1.82m |
| quote: |
| Originally posted by Zehra ben ik de kleinste vrouwelijke beta dan? 1m62 ongeveer |
zal ik het gemiddelde nog even verder omhoog halen?
ben 1.95 meter en 76 kg.
Dan haal ik het met mijn 1.79 wel weer omlaag.
ik was in het gemeentehuis om me inteschrijven en daar hadden ze een meetlat staan. Voor de gein ff onder gestaan en kwam rond de 2.m02-2.m04 uit
Ik ben zo'n 1.82 denk ik... steek in ieder geval niet met kop en schouders boven de feestende massa uit!
| quote: |
| Originally posted by basvh ik was in het gemeentehuis om me inteschrijven en daar hadden ze een meetlat staan. |
1.92 en 70 kilo, ja ik ben wat skinyy maar er komt gewoon niets bij
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.