TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Verkiezing van de grootste NL-TA
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by MaGiK54 on Nov-21-2004 17:42:

Wat is iedereen hier groot, kom ik met me 1.78 aan als onderdeurtje.


Posted by HiGH_NrG on Nov-21-2004 17:50:

quote:
Originally posted by TranceFool
whaha serieus???


Bijna wel...


Posted by eieregooie on Nov-21-2004 17:57:

Ja, t zal nie veel schelen Ik voel me nog een klein ventje naast die kerel met me 1.96


Posted by basvh on Nov-21-2004 19:21:

Ik denk dat High-Nrg en ik niet veel schelen.


Posted by jp on Nov-21-2004 19:24:

Zit er Pokon in het leidingwater of zo?


Posted by kolkiewolkie on Nov-21-2004 22:16:

Is altijd weer een zware belasting voor de nekspieren om die kop van mij zover achterover te trekken zodat ik basvh en hoognrg aan kan kijken !


Posted by robin on Nov-21-2004 22:26:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat is iedereen hier groot, kom ik met me 1.78 aan als onderdeurtje.


hoi

zullen wij dan maar een kleine mensen club beginnen?


2.17.. jesus


Posted by Eye-Riz on Nov-21-2004 22:50:

quote:
Originally posted by Esrem
Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P?
1.82m


je wint het in ieder geval van mij, ik ben 1.78


Posted by Eye-Riz on Nov-21-2004 22:52:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, t zal nie veel schelen Ik voel me nog een klein ventje naast die kerel met me 1.96


ik zie je niet als klein ventje hoor


Posted by Massive84 on Nov-21-2004 23:49:

1.96 volgens mij of 2 cm minder of zo.


Posted by basvh on Nov-21-2004 23:53:

quote:
Originally posted by robin



2.17.. jesus


2.17 was een geintje hoor. Of High-NRG moet de laatste keer dat ik hem zag 15 cm gegroeid zijn.


Posted by Opti on Nov-22-2004 00:50:

quote:
Originally posted by robin
hoi

zullen wij dan maar een kleine mensen club beginnen?


dan ben ik het 3e lid


Posted by eXos on Nov-22-2004 00:54:

1m95
110kg

Wie bied meer?


Posted by eieregooie on Nov-22-2004 02:35:

quote:
Originally posted by Opti
dan ben ik het 3e lid


1.55 ofzow toch?


voor mij dus 1.96 met 86.5 kilootjes...


Posted by John on Nov-22-2004 10:25:

wordt de lengte van de winnaar officieel nagemeten? want dan ben ik 2.24m



en anders gewoon 1.80m.

valt me op dat er hier relatief veel lange mensen zitte..


had nix te doen dus:

gemiddelde lengte van 17 m: 1,89941176m
heb de 2.17 hierbij niet meegenomen in het gemiddelde, aangezien basvh zegt dat t een geintje is

gemiddelde lengte van 3v: 1.77333

verder zijn er 12m van de 17, 1.90m of langer. en is de totale lengte van iedereen die zijn of haar lengte gepost heeft 37 meter 61. ook dit weer exclusief de 2.17


ik ga nu weer nuttige dingen doen


Posted by Opti on Nov-22-2004 11:34:

quote:
Originally posted by eieregooie
1.55 ofzow toch?


voor mij dus 1.96 met 86.5 kilootjes...



hehehehhehee, gelukkig niet, 1.70m


Posted by magrec on Nov-22-2004 12:44:

High is minimaal langer dan 2 meter.


Posted by Zehra on Nov-22-2004 15:40:

quote:
Originally posted by Esrem
Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P?
1.82m


ben ik de kleinste vrouwelijke beta dan? 1m62 ongeveer


Posted by basd on Nov-22-2004 15:45:

quote:
Originally posted by Zehra
ben ik de kleinste vrouwelijke beta dan? 1m62 ongeveer


Posted by Matthijs on Nov-22-2004 15:46:

zal ik het gemiddelde nog even verder omhoog halen?

ben 1.95 meter en 76 kg.


Posted by basd on Nov-22-2004 15:52:

Dan haal ik het met mijn 1.79 wel weer omlaag.


Posted by basvh on Nov-22-2004 16:48:

ik was in het gemeentehuis om me inteschrijven en daar hadden ze een meetlat staan. Voor de gein ff onder gestaan en kwam rond de 2.m02-2.m04 uit


Posted by Tim81 on Nov-22-2004 16:59:

Ik ben zo'n 1.82 denk ik... steek in ieder geval niet met kop en schouders boven de feestende massa uit!


Posted by Matthijs on Nov-22-2004 18:06:

quote:
Originally posted by basvh
ik was in het gemeentehuis om me inteschrijven en daar hadden ze een meetlat staan.


haha ja klinkt bekend, dat is ook de plek waar ik m'n lengte drie jaar geleden voor het laatst gemeten heb.


Posted by Asperge on Nov-22-2004 18:26:

1.92 en 70 kilo, ja ik ben wat skinyy maar er komt gewoon niets bij


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.