TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De enige echte NLTA nerd 2005 thread
Pages (2): « 1 [2]
Heb ook maar even gestemt 
| quote: |
| Originally posted by HBtje maar wel opvallend dat Snuggle al lange tijd niet online is geweest hier |
Een gedeelde 3e plaats met Websley en New Wave is toch niet slecht 
| quote: |
| Originally posted by jp Een gedeelde 3e plaats met Websley en New Wave is toch niet slecht |
| quote: |
| Originally posted by jp Een gedeelde 3e plaats met Websley en New Wave is toch niet slecht |
Met m'n bemoeizucht, rare uitspraken, vervelende grapjes en ander gespam had ik toch minstens 2e moeten staan. Maar goed, Hoge Bomen vangen meer wind 
Hbtjeeeezus
natuuurlijk bovenaan! het enige wat ik tegen die gozer te zeggen heb is:
Doe eens ff normaal zeg!
En Brammetje is goede tweede! wat een uitspraken deze gozert toch doet, niet normaal.. als het een zeehond was, was hij al lang dood geknuppeld
#schop#
Snuggle heeft het nog niet in zijn signature staan 
Ik sta helemaal onderaan?
Ik win TOCH wel
Fijn om te zien dat jij het zo goed doet als relatief nieuwkomer
Ruik ik daar NLTA-sarcasme?


Nee een objectieve constatering mijnerzijds
Toch wel zwak dat Snug het niet in zijn sig heeft gezet.
Snuk heeft het drug
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.