TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sfeer!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Hydra Als we mekaar meer willen tegenkomen (lijkt me wel leuk) dan heb ik hier een ideetje. We maken vanaf nu voor elk weekend een thread aan. Bv "Weekend 27 Oktober" en daar post iedereen gewoon in waar hij naartoe gaat die zaterdag (of vrijdag natuurlijk). Voor locale caf�'s is het natuurlijk niet handig, maar w�l voor discotheken en events. Wat denken jullie? |
| Originally posted by djcresto ei wij wisten niets van die meeting op trance.nu af Bovendien draaide niklas harding toen net een magistraal setje. |
| Originally posted by TOR met BeTA's is er altijd sfeer op een feest. hoe weinig volk er ook is (cfr. Second Sun, T.nu), er wordt altijd duchtig gefeest. daar ben ik dit forum zeer dankbaar voor, want ik begon me serieus te vervelen.. elke keer dezelfde danscaf�'s en zo. en toen plots ging een nieuwe wereld voor me open.. mocht je me twee jaar geleden gevraagd hebben: "gaan we volgende week uit in Den Haag?", ik zou de persoon in kwestie gek verklaard hebben. heb al veel mooie momenten beleefd dankzij TA |
| Originally posted by djcresto vind ik zeker geen slecht idee, over het algemeen heb ik zelfs de indruk dat de beta's niet echt wekelijkse uitgaanders zijn, en nauwelijks discotheken bezoeken. Doen dus hydra! |

| Originally posted by Buoyant Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het echt zo verschrikkelijk slecht gaat de laatste tijd, ik kom hier zelf nu ook niet meer zo vaak, omdat alles lezen opzich ook veel te veel tijd kost en sommige dingen mij gewoon niet interesseren van wat hier staat, dus die lees ik dan ook niet. Ik ga dan ook nie die thread volspammen met te zeggen dat ik maar het niks vind. Zoals al reeds gezegd is moet je idd ook soms ff nadenken of het nie te veel offtopic gaat vind ik, maar daar is iedereen natuurlijk vrij in. Tis maar wat ge zelf wil. Verder heb ik hier ook nog maar een Thread of 3 zelf gestart, waarvan der nie eens eentje met trance te maken had, maar het lijkt me een beetje cru om dan iemand kwalijk te nemen dat hij te weinig initiatief neem, toch ??? Iedereen is toch vrij in wat hij hier doet of laat. Het lijkt wel of sommige denken dat je hier moet posten, dat we tot op een bepaald niveau actief MOETEN blijven, maar tis toch nog altijd een vrije keuze om hier te komen, dus waar maken we ons dan druk over???? alle tis maar wat mijn gevoel zegt eh,volgens mij moeten we gewoon allemaal relaxed verder doen zoals we bezig zijn en dan komt alles wel weer goed al dan niet, want ik snap het hele eieren eten op dit moment niet maar misschien komt dat omdat ik door al die bomen het bos niet meer kan zien en deze pot is daar ergens zijn zwarte ketel kwijt dus het enige wat ik voorlopig kan doen is proberen die kat daarboven een beetje aan te kijken, tot ze er uit komt. |
er is zelfs zoveel sfeer hier dat er momenteel 12 beta's het forum aan het lezen zijn. Whoehoe een nieuw record?
ff mijn gedacht hier over: Ik heb TA een paar maand geleden ontdekt en het viel me onmiddellijk op dat er hier een toffe sfeer hangde. Nu vandaag vind ik dit nog altijd een leuk forum. Je kan hier op je gemak over iets praten, je wordt niet aangevallen, alles verloopt hier vredig, ... Terwijl je op andere forums altijd moet opletten wat je zegt want je wordt bijna altijd aangevallen, ze accepteren je mening niet, ze vinden je favo lied niet goed enzo ...
De mensen die hier opzitten zijn ook wel allemaal toffe gasten en meiskes
Ik ken jullie wel alleen maar van hier op het forum en ik hoop hier zo vlug mogelijk verandering in te brengen. Jedi heb ik al in het echt ontmoet en daar heb ik geen spijt van
Met de rest wil ik ook wel eens ontmoeten op een fuif ofzo, wel ben ik een verlegen jongetje
Maar ik heb al van andere mensen gehoord dat jullie niet bijten
hihi
Kortom het is hier leuk vertoeven en ik hoop dat ik in de toekomst jullie eens tegen kom
| Originally posted by FUSyke ff mijn gedacht hier over: Ik heb TA een paar maand geleden ontdekt en het viel me onmiddellijk op dat er hier een toffe sfeer hangde. |

| Originally posted by Xilver 't is HING joenge, leert spellen verdoemme j/k ![]() Ge hebt gelijk, ik vind da hier echt wel een goeie sfeer hangt tov andere forums. En ik heb goei vrienden ontmoet via dit forum. |
*schaamt zich*Een groot probleem ma kprobeer er aan te werken
Hehe, twas mor e graptje e pol, kwou efkes voos dien op die "ge word niet aangevallen, mensen accepteren u" 
Godverdomme, via een hotkey mijn mooie lange post uitgewist voor ik ze kon posten.....*weent*
ok 2de poging...hier gaan we dan....nog ff bekomen van mijn schok...ja..en nu
Ja ik mijd iedereen hier dus als de pest, ik wil echt niet als BETA-geascosieerd worden, op AiB deed ik het maar omdat ik niemand anders had om me naartoe tegaan...maar dat wisten jullie al h� 
FF serieus. Ik zou graag wat meer BETA stuff doen, uit armoei doe ik mijn T-shirt aan om naar "zwarte" fuiven te gaan en ik out mij ook overal als trotse BETA
. De volgende 3-4 maanden zal het er niet op beteren evenant ik VDAB Opleiding combineer met een Studentenjob, dus van vrijetijd schiet er niet veel over
Ivm de sfeer. Ik denk gewoon dat de Oh-My-Fucking-God-This-Is-Prozac-In-�bernew-Messageboard-vorm een beetje weg is. Mensen kennnen elkaar beter, schieten beter met sommige better op dan met andere. Als de sfeer verziekt zou zijn, dan zou onze mod dat eerst moeten merken. Mods merken normaal gezien altijd direct wanneer er iets miss begint te gaan.
En ivm het posten van cheesy tracks. Ja ge krijgt ff naar u voeten omdat je DJ Jean en Regi verheerlijkt (btw Zehra, gij moet gaan oppassen met u gevaarlijke outingen
), maar niemand gaat u daarom minder lief, sexy of intelligent vinden. Hoewel ik veel naar trance luister, zijn het meestal alleen de niet-trance nummers die ik post in het now listening-topic 
Oef 2de keer was de goeie keer
| Originally posted by Xilver Hehe, twas mor e graptje e pol, kwou efkes voos dien op die "ge word niet aangevallen, mensen accepteren u" |
| Originally posted by Jasperovitsj Let's talk, tonight! |
| Originally posted by eieregooie Yeah baby yeah! |
Freezel Vs Fred Vs Ei B2B2B 
Hehehe, ik d8 meer aan Ei vs Freezel In Concert 
LOL ok, maar dan moet jij zingen, want dat kan ik niet :/
| Originally posted by eieregooie LOL ok, maar dan moet jij zingen, want dat kan ik niet :/ |

en als jullie nu gewoon eens leuke plaatjes spelen?

Veu ma nen hamburger
Nu goed on-topic que deze beta-groep
Persoonlijk is er imo niks verandert ten op zichte van de avond toen ik de trein nam naar Antwerpen om Armin te zien die voor het eerst optrad op AiB indoor (mei 2003 ?). Ik had toen een amazing night dankzij Armin, maar alleen op stap blijft natuurlijk alleen op stap, en dat is een kut gevoel imo.
Wel dat gevoel van alleen op stap te zijn heb ik nog steeds als ik naar een trance feesten waar er iemand van dit forum was. Neem nu AiB(J'00'F),Dancevalley deze zomer, allemaal geweldige feesten music-wise, maar een avond/dag om in te kaderen ? Echt niet. Op Dancevalley een ganse dag alleen rondlopen is echt zwaar bagger imo, niemand om wat tegen te zeggen, niemand om samen fun mee te hebben en te dansen, niemand om 5 uur door te brengen in station van Rotterdam tot de eerste trein.
Heb weinig positieve herrineringen aan al dat beta-feesten, het boeit me dan ook minder. Zit liever ieder weekend in een r'n b cafe met bart, luk en de 2 jeankes met wie ge over alles en nog wa kunt zeveren dan naar nederland trekken om Signum te zien met mensen die ik gewoon niet ken. Fout ligt ook bij mij, ben heel timide, ik praat niet makkelijk tegen iemand dak ni ken,laat staan op iemand afstappen om te gaan klappen diek van haar nog pluim ken, ma kan mezelf ni veranderen
Anyhow veel plezier nog toegewenst aan diegene die zich wel amuzeren, maar mij gade niet veel meer zien.
Kleine opmerking: Wak ook op een of andere manier grappig vind, is da ik vroeger tegen bepaalde mensen veel babbelde, dan opeens na AiB zeggen ze al 3 maand niks meer ... PM me de reden ofzo dan weet ek waarom die ignore 
| Originally posted by Eagle` Anyhow veel plezier nog toegewenst aan diegene die zich wel amuzeren, maar mij gade niet veel meer zien. |
ej micha mara , niks van ze dude !
over cheese gesproken
Michael Jackson - Remember the Time (DJ Cory Remix)
it rocks 
ge hebt gelijk als ge zegt dat de intro synts waggel klinken. Eens iets anders 
| Originally posted by Eagle` Heb weinig positieve herrineringen aan al dat beta-feesten, het boeit me dan ook minder. |
| Originally posted by Eagle` Fout ligt ook bij mij, ben heel timide, ik praat niet makkelijk tegen iemand dak ni ken,laat staan op iemand afstappen om te gaan klappen diek van haar nog pluim ken, ma kan mezelf ni veranderen Anyhow veel plezier nog toegewenst aan diegene die zich wel amuzeren, maar mij gade niet veel meer zien. |