TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance/techno/house bar
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ni som �r intresserade skicka mail till [email protected] f�r mailinglist
Skriv g�rna:
Namn
adress
post nr
�lder
| quote: |
| Originally posted by Gaby Pls Aendy don't forget! |
Ja l�gg det inte p� s�ndagar. Fett jobbigt 

ska jag ocks� maila dig eller?
Sorry flickan. Hittar inte n�gra gamla flyers och det finns heller ej att n� via nr.upplysningen, vet inte om de bytat namn eller lagt ner verksamheten. Ska dyka lite djupare och f�rs�ka luska ut vem som var grundare till det. Reveal, du kan v�l ox� h�ra runt lite, du �r ju �nd� p� hemmaplan.
jepp, ska kolla
TACK F�R ALL HJ�LP!!!
Kul om ni kan f� allt det h�r att funka 
Ska jag maila jag me Gaby? Till din mailing list?
Har du nya numret till min bror? Vill f� tag p� honom....PM:a mig Gaby 
Jag vill att alla som �r intresserad ska anm�la sig!!!
Men det viktigt att ni skriver �lder och postadress... jag h�ller p� med byggandet av en mailinglist s� den adressen anv�nds bara tillf�lligt... denna mailinglist kommer inte bara att anv�ndas f�r min fest utan f�r annat info...
Skriv g�rna:
Namn
adress
postadress
�lder
till: [email protected]
Hj�lp!!!
N�n som k�nner till ett bra tryckeri som har schyssta priser?
Hur f�r jag tag p� 500-1000 kondomer gratis eller f�r ett rimligt pris?
| Originally posted by Gaby Jag vill att alla som �r intresserad ska anm�la sig!!! Men det viktigt att ni skriver �lder och postadress... jag h�ller p� med byggandet av en mailinglist s� den adressen anv�nds bara tillf�lligt... denna mailinglist kommer inte bara att anv�ndas f�r min fest utan f�r annat info... Skriv g�rna: Namn adress postadress �lder till: [email protected] |
| Originally posted by reveal jag �r inte s�ker p� att jag fattar vad det �r man ska anm�la sig till? |
allts� din klubb? ni har f�tt ig�ng den eller? det gick isf snabbt 
Har fortfarande inte f�tt allt att klaffa men japp det ser ut som att vi k�r ig�ng om 2 veckor!
D�rf�r m�ste vi f� mer folk i listan! Vi jobbar p� allt n� ut till s� m�nga som m�jligt...men inte till vem som helst s� klart s� d�rf�r ber jag alla som �r intresserade att maila.
jag kan vara med p� listan
men jag bor i lund, ca 60 mil ifr�n sthlm, s� jag kanske inte kommer varje helg 
Re: Hj�lp!!!
| Originally posted by Gaby N�n som k�nner till ett bra tryckeri som har schyssta priser? Hur f�r jag tag p� 500-1000 kondomer gratis eller f�r ett rimligt pris? |
Klart att man �r intresserad men det �r lite l�ngt att �ka f�r mig.....Cirka 35 mil....
Re: Re: Hj�lp!!!
| Originally posted by Gaby AKUT ISSUE!!! |
Re: Re: Re: Hj�lp!!!
| Originally posted by Ravesquad Ingen aning tyv�rr... ring QX o l�tsas att du ska ha b�gfest, d� f�r du nog hur m�nga du vill |
Re: Hj�lp!!!
| Originally posted by Gaby Hur f�r jag tag p� 500-1000 kondomer gratis eller f�r ett rimligt pris? |
Re: Re: Hj�lp!!!
| Originally posted by Aendy Spring skitm�nga g�nger till ungdomsmottagningen, eller fixa en massa kompisar s� beh�ver ni inte springa lika skitm�nga g�nger. |
F�r man fr�ga vad du ska med 1500 kondomder till?
�r det en dum fr�ga? ingen annan verkar juh ha t�nkt tanken.....
Har du en kille med aningen absurd missbildning?
Ring typ RFSU och fr�ga hur mycket det kommer kosta....
Ett bra tryckeri som vi anv�nt oss av �r Typografen, det ligger h�r p� �stermalm. Vet inte om det �r s� billigt men vi fick j�kligt mycket stamkund - och studentrabbatt s� det blev ett bra pris �nd�.
| Originally posted by OscarP Ett bra tryckeri som vi anv�nt oss av �r Typografen, det ligger h�r p� �stermalm. Vet inte om det �r s� billigt men vi fick j�kligt mycket stamkund - och studentrabbatt s� det blev ett bra pris �nd�. |
| Originally posted by mindshooter F�r man fr�ga vad du ska med 1500 kondomder till? �r det en dum fr�ga? ingen annan verkar juh ha t�nkt tanken..... Har du en kille med aningen absurd missbildning? Ring typ RFSU och fr�ga hur mycket det kommer kosta.... |
skojar bara ...beh�ver det f�r marknadsf�ringen s� klart!
| Originally posted by Gaby Jag vill att alla som �r intresserad ska anm�la sig!!! Men det viktigt att ni skriver �lder och postadress... jag h�ller p� med byggandet av en mailinglist s� den adressen anv�nds bara tillf�lligt... denna mailinglist kommer inte bara att anv�ndas f�r min fest utan f�r annat info... Skriv g�rna: Namn adress postadress �lder till: [email protected] |