TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sydsvenskar se hit: fest i Kph 9 dec!
Pages (2): « 1 [2]
Re: Torsdag
| quote: |
| Originally posted by sipowitz Tjo! Var det inte fest i k�penhamn p� the tube p� torsdag? �nterC�ty har du koll p� det? |
var p� the tube och s�g eskimo nu i fredags.. var najs, men the tube �r verkligen en seri�st liten lokal, iaf om man ser till dansgolvet... typ 20-30 pers f�r plats p� det, och det �r d�r det e bra ljud ju...
tja, st�llet �r inte Dance Valley precis, men 300 pers kommer l�tt in. och det brukar vara minst halvfullt efter midnatt. JAG SPELAR NU P� TORSDAG fr�n midnatt 2 timmar fram�t, och det �r GRATIS INTR�DE s� se till att dyka upp!!!
Martin jag ringer dig senare idag s� kan vi snacka detaljer, ifall du har lust att h�nga med 

ifall n�gon har sv�rt att hitta 
man m�ste vara v�ldigt packad om man ska lyckas g� fel till the tube
s� sant
men n�r man inte varit d�r f�rut kan det vara klurigt, dom har ju inte precis en grand entrance, snarare en fall-lucka ner i k�llaren 
andra veckan p� rad utan att se en skymt av svenskar!! Bitchen kunde inte komma, vilket var synd f�r jag t�nkte bjuda p� ett par �l, men nu kunde jag �ta p� burger king ist�llet
jag kan l�tt s�ga att det var en av de b�sta n�tterna i mitt liv, och trots att det inte ens var 100 pers p� golvet s� var det mkt sk�n atmosf�r. s� h�r s�g kv�llens f�rsta 90 minuter ut, ifall det intresserar n�gon:
Whirlpool - Under The Sun (Markus Schulz Remix)
2 Players feat Elizabeth Fields - Signet Sympathy (Leama & Moor's Bootleg)
Sunstar - Sea Of Desire (Freejack Remix)
Whirlpool - Under The Sun (Solar Stone Remix)
Armin Van Buuren - Burned With Desire (Rising Star Mix)
Luminary - My World (Pesh Remix)
Rank 1 - Breathing (Waveforce Stringapella Mix)
Above & Beyond - No One On Earth (Original Mix)
Sun Decade - Follow You (Kyau Vs Albert Remix)
Ghostland - Guide Me God (Paul Van Dyk Remix)
Sophie Sugar - Call Of Tomorrow (John O'Callaghan Remix)
Pablo Gargano - Osho
Slackjaw - Don't Stop
Hydra - Affinity (Thrillseekers Remix)
Recluse - Yellow Moon (Original Mix)
DT8 - Destination (BK Remix)
Orkidea - Beautiful