TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2005
Pages (28): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Raar dat armin komt... Ik vind zijn muziek echt heel goed maareuh... het is wel trance ENERGY en energy is nu niet bepaald het gevoel dat zijn muziek me geeft 
Marco V, NU-NRG, G&M project, ferry corsten, ... zijn toch mensen die me veel geschikter lijken.
| quote: |
| Originally posted by Hydra Raar dat armin komt... Ik vind zijn muziek echt heel goed maareuh... het is wel trance ENERGY en energy is nu niet bepaald het gevoel dat zijn muziek me geeft ![]() Marco V, NU-NRG, G&M project, ferry corsten, ... zijn toch mensen die me veel geschikter lijken. |
Ben vorig jaar ook naar TE geweest en was toen bangelijk ik hoop dat het dit jaar net zo goed word
Alleen Johan vond ik persoonlijk het slechts
maja hij is ook zo goed als resedent op de TE party's dus dat zal nie snel veranderen
gr
| Originally posted by TOR och ja klopt Armin draait geen trance |
| Originally posted by Buoyant maar misschien moeten sommige mensen hier niet altijd doen alsof ze de Koning zijn. |
MAIN STAGE
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 LIVE
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
IN CHARGE STAGE BY MARCO V
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz LIVE
John 00 Flemming
Igor S
MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spott LIVE
Jurgen
^ Yep, I'm going
fo sho, dawg
Straks ff kaarten halen
Echt een ijzersterke line up met interessante namen 
Hoe loopt dat meestal met die TE kaarten? Zijn die snel uitverkocht?
| Originally posted by Xilver Hoe loopt dat meestal met die TE kaarten? Zijn die snel uitverkocht? |
Got it, zal dan ineens morgen als ik de kaartjes voor Arise ga kopen, ineens voor TE kopen.
Zeer mooie line-up , 1 vd beste tot nu toe denk ik zelfs. Zeker aanwezig
!
| Originally posted by Freezel MAIN STAGE Ronald van Gelderen Judge Jules & Eddie Halliwell Rank 1 LIVE Ferry Corsten Armin van Buuren Johan Gielen Yoji Biomehanika IN CHARGE STAGE BY MARCO V Marco V M.I.K.E. Filterheadz LIVE John 00 Flemming Igor S MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN DJ Jean Randy Katana Jochen Miller E-Craig G-Spott LIVE Jurgen |
Wat een line up
M.I.K.E., JOOF, Marco V, Filterheadz, Armin, ... man man man
ik ga niet weten naar wie ik eerst ga moeten luisteren
| Originally posted by FUSyke Wat een line up M.I.K.E., JOOF, Marco V, Filterheadz, Armin, ... man man man ik ga niet weten naar wie ik eerst ga moeten luisteren |
OOOOOOOOOOOOmg G-spot... omg I die 1!1!1!1!1!1!

and off we GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
DJ Jean, G-Spot,Igor S heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk 
Wie of wat is g-spot?
| Originally posted by Gladius Wie of wat is g-spot? |
allemaal leuk enzo...
maar kheb dan nog examens

^
Damn, met deze line-up heb ik anders ook wel zin om te gaan...
HOLY GOD, ik ben hier bij 
Kwil ook gaan 
HAHAHA die stage door Jean!!!!!!1 ik lig strijk 
gelukkig wordt da wel dubbel en dik goedgemaakt door die andere 2... OH MY GOD zeg wat een lineups! I wanna go!