TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The new Yves Deruyter (Born Slippy)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Zie ginds komt de dj uit spanje weer aan, hij brengt ons born slippy. ik hoor em al gaan... 
wie braaf is krijgt lekkers.
wie stout is den tijs.
Oooooooh lieve y-y-ves kom ook eens langs mij.
ow yeah... kzou zeggen vul de rest maar aan. of verzin er zelf eentje.
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas Zie ginds komt de dj uit spanje weer aan, hij brengt ons born slippy. ik hoor em al gaan... ![]() wie braaf is krijgt lekkers. wie stout is den tijs. Oooooooh lieve y-y-ves kom ook eens langs mij. ow yeah... kzou zeggen vul de rest maar aan. of verzin er zelf eentje. |
jaaaaaaaaaaaa met alle plezier zelf... alst is voa te hakken zen ik er oak boa
| Originally posted by Kaidreas jaaaaaaaaaaaa met alle plezier zelf... alst is voa te hakken zen ik er oak boa |
ik ben serieus!
Den Dries ook...
Re: Re: Re: The new Yves Deruyter (Born Slippy)
| Originally posted by Xilver Idd, vind deze remix ook niet echt super. |
) hem wel
Re: Re: Re: Re: The new Yves Deruyter (Born Slippy)
| Originally posted by Kaidreas ik vond em anders wel vet. alle ja origineel blijft speciaal. ma ik digde (das een vernederlandsing van diggen ) hem wel |
Heb em es gecheckt, voor mij komt deze versie op de 2e plaats na de George Hales remix. 2e is toch al sterk.
ik droom nog steeds van een Push Transcendental Mix
maar dan zonder de oorspronkelijke melodie.. gewoon de vocals en een nieuwe melodie zoals Mike ze die zo goed kan schrijven

| Originally posted by Belgian Bonzai Heb em es gecheckt, voor mij komt deze versie op de 2e plaats na de George Hales remix. 2e is toch al sterk. |
| Originally posted by TOR ik droom nog steeds van een Push Transcendental Mix maar dan zonder de oorspronkelijke melodie.. gewoon de vocals en een nieuwe melodie zoals Mike ze die zo goed kan schrijven |
waar kan ik em downloaden?
grapjeuuuuuuuuh 
euh ... wanneer mag ik em in menen vinyl-store verwachten?
nen must-have zowieso !! vind et een zalig deuntje
twor tijd da'k ook zo es iet maak
Ode aan Ydr *bow*
Ciaoooooo, den despe
wacht wacht kheb er nog enkele...
1. Hoor wie boenkt daar kinderen?? tis den y-y-ves zeker...
2. hoor den yves waait door de bomen... hahaha
sorry my bad 
| Originally posted by Yves Deruyter MIKE schrijven ??? hehe... lol |
hij bedoelt dat ik Mike een brief moet schrijven met de vraag of hij een Born Slippy remix voor mij wil maken
ofwel was dat de aankondiging en het in gang zetten van een roddel... in which case.. vertel, Yves! 
remix valt best wel te pruimen 
| Originally posted by TOR hij bedoelt dat ik Mike een brief moet schrijven met de vraag of hij een Born Slippy remix voor mij wil maken ofwel was dat de aankondiging en het in gang zetten van een roddel... in which case.. vertel, Yves! |
we knn misschien het gerucht de wereld insturen dat MIKE zijn melodieen niet zelf schrijft, maar dat YDR dat werkje op zich neemt of zo...
Ik heb m ook nog niet gehoord... En de George Hales remix ook nie 
Maarre... is dit geen spam??? 
| Originally posted by eieregooie Maarre... is dit geen spam??? |
kdacht ook het eerste, maar als is om hier wat vuur in deze topic te steken .. ben ik ook wel curieus hoe dat hier verder gaat...
*lacht in zijn vuistje*
^kwas op u aan het wachten voor ne reply daarop
al weten we natuurlijk nog niets meer

Dit hoeft hier ook helemaal niet op het forum uitgesmeerd te worden. Yves zal het wel als een grap hebben bedoeld, laten we het daar dan ook bij houden