TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto Sthlm i december
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by nils on Oct-23-2001 07:26:

ARGH! Ifall (!) Tiesto kommer, sn�lla!! Sn�lla!! Stick dit och sen ber�tta f�r mig hurett va!! Han �r ju s� fet med olivolja! Och sedan ifall han o Antiloop spelar... FY! Fatta vikken natt!! ANTP. som k�r House/Techno/inslag av prog. och Tiesto!! L�r ju rokka fetare �n en kossa p� sm�llen! Vilket g�la piss att man ska va' s� "liten"!!!!!
Eller, det brukar alltid va minst �ver 18 p� allt kul! Men, n�n m�ste ta skiten... (Det h�r �r s� fan heller ett sympati brev!!!!!)
God Bless, Trust in Trance!

Posted by Ravesquad on Oct-23-2001 10:45:

quote:
Originally posted by KroTrance
ARGH! Ifall (!) Tiesto kommer, sn�lla!! Sn�lla!! Stick dit och sen ber�tta f�r mig hurett va!! Han �r ju s� fet med olivolja! Och sedan ifall han o Antiloop spelar... FY! Fatta vikken natt!! ANTP. som k�r House/Techno/inslag av prog. och Tiesto!! L�r ju rokka fetare �n en kossa p� sm�llen! Vilket g�la piss att man ska va' s� "liten"!!!!!
Eller, det brukar alltid va minst �ver 18 p� allt kul! Men, n�n m�ste ta skiten... (Det h�r �r s� fan heller ett sympati brev!!!!!)

ok

Posted by Gaby on Oct-23-2001 10:50:

quote:
Originally posted by KroTrance

stackars liten... men f�r att g�ra det �nnu jobbigare s� vill jag informera dig om att livet b�rjar efter 20...

Posted by x-dream on Oct-23-2001 13:07:

quote:
Originally posted by Gaby

stackars liten... men f�r att g�ra det �nnu jobbigare s� vill jag informera dig om att livet b�rjar efter 20...

Helt korrekt.....S� vi beh�ver inte bry......Vi som �r lite gamlare i gemet.....

Posted by Gaby on Oct-23-2001 13:21:

quote:
Originally posted by x-dream

Helt korrekt.....S� vi beh�ver inte bry......Vi som �r lite gamlare i gemet.....

Att vara 18 betyder inte att man kommer in p� dom bra st�llerna...det �r efter att man har fyllt 20 helst 23...fastjag som tjej har inte riktigt haft samma problem

Posted by reveal on Oct-23-2001 16:10:

quote:
fastjag som tjej har inte riktigt haft samma problem

kom sen aldrig att klaga p� att m�n har h�gre l�n etc, detta �r fan precis samma sorts diskriminering... fattar inte att det �r l�gre �ldersgr�ns f�r tjejer �n killar p� vissa st�llen (no offence gaby)

Posted by x-dream on Oct-23-2001 18:10:

quote:
Originally posted by reveal

kom sen aldrig att klaga p� att m�n har h�gre l�n etc, detta �r fan precis samma sorts diskriminering... fattar inte att det �r l�gre �ldersgr�ns f�r tjejer �n killar p� vissa st�llen (no offence gaby)

H�ller med dig d�r alls�.....Lite fuskigt att det ska vara s� att det inte �r samma �ldersgr�ns f�r tjejer � killar....

Posted by nils on Oct-23-2001 19:08:

Ja.. Jag vete finsk om det d�r... �n s�l�nge. Men p� Ibiza kan man komma in! Hehe... Problemet �r bara resan dit och lite sm� saker som retaren g�ng p� g�ng tills mandlarna ligger uppe i skan' p� en!

Posted by Gaby on Oct-24-2001 09:54:

quote:

Det �r bara f�r att �ldre killar som tj�nar mer ska k�pa mer drinkar till lamk�tt innan b�rjar vi ju tj�na v�ra egna pengar!

Allvarligt s� fattar jag inte riktigt det d�r d�r men ju fler tjejer desto fler killar kommer till st�llet...och m�nga tjejer �ver 20 har hunnit ska pojkv�n osv osv...g�r inte ut lika mycket...

Fast TIP TOP har 18 f�r killar och 20 f�r tjejer...

Posted by reveal on Oct-24-2001 15:04:

quote:
Fast TIP TOP har 18 f�r killar och 20 f�r tjejer...

d�r sr man, har aldrig h�rt talas om innan om n�t st�lle med l�gre gr�ns f�r killarna...

Posted by Aendy on Oct-24-2001 15:06:

quote:

d�r sr man, har aldrig h�rt talas om innan om n�t st�lle med l�gre gr�ns f�r killarna...

Kr�vs tydligen en gay-klubb f�r det.

Posted by reveal on Oct-24-2001 15:19:

ok n�n gay-klubb t�nker jag aldrig g� till

Posted by Gaby on Oct-24-2001 15:22:

quote:

D� missar du mycket!!! Dom fetaste festerna �r p� gay st�llen �verallt i v�rlden!!! B�sta trance i Sthlm h�r du p� Tip Top!!!

Posted by reveal on Oct-24-2001 15:28:

seri�st

Posted by Gaby on Oct-24-2001 15:34:

quote:
seri�st

Japp...alltid n�r jag reser s� passar jag p� att bes�ka gay klubb... i m�nga l�nder s� �r det bara gayklubbar som k�r trance/techno i eget golv! Varf�r tror ni att Ibiza kallas f�r gayv�nligt? Det var b�garna som startade ett o annat d�r... Sthlm har ju haft Propaganda, Extrakt, Abstrakt och nu Monday Bar...allt �r v�ldigt gayv�nligt!

Posted by Aendy on Oct-24-2001 17:46:

quote:

Mannen, var inte f�rdomsfull. Tip top tex spelar grymt fet musik f�r att vara en s� pass inne klubb.

Posted by Gaby on Oct-24-2001 17:49:

Love

quote:
�r alla p� svenska TA dina b�stisar? annars ska jag genast gl�mma att jag l�ste inl�gget

TA B�STISAR E VI ALLIHOPA...

Posted by Gaby on Oct-24-2001 17:55:

quote:
Originally posted by Aendy

Mannen, var inte f�rdomsfull. Tip top tex spelar grymt fet musik f�r att vara en s� pass inne klubb.

S� inneklubb �r det v�l inte? Man ska dra till Tip Top n�r Eddie spelar...wow snacka om drag! Synd att det �r s� litet och varmt...

Fast jag har h�ngt s� mycket p� gay st�llen s� att jag har l�tt f�tt nog av det...det �r inte s� kul efter ett tag s�rskillt n�r man sj�lv inte �r gay! Men b�gar dom vet hur man partar!!!

Posted by reveal on Oct-24-2001 18:00:

ok, tar v�l tillbaka, jag vet inget om klubbarna i sthlm...
men jag gillar att festa med tjejer iaf, det �r s�kert

Posted by Ravesquad on Oct-30-2001 11:28:

n�n som h�rt n�tt nytt?
inte ja iaf..

Posted by Virus on Oct-30-2001 18:50:

Var p� Roskilde i somras, haja vilken idiot jag �r:
�kte dit fr�mst f�r att se tiesto, kommer dit typ en vecka innan och n�r dagen D anl�nder s� missar jag spelningen f�r att jag.. ..somnar!
En h�rd veckas festande var anledningen, men vilken �ngest!
Det finns ingen artist jag skulle vilja se s� g�rna som Tiesto. Finns det fortfarande ingen som kan bekr�fta det h�r ryktet om han kommer i december??

Dessutom s�g jag p� n�n luddig site jag hittade genom en l�nk p� forumet att dj scot project skulle komma till stockholm och Daillys i September. Konstigt att inte h�rt n�t om det innan om han nu spelade. DJ Scot �r fet! Inget kul att ha missat det ox�..

Posted by reveal on Oct-30-2001 19:11:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Var p� Roskilde i somras, haja vilken idiot jag �r:
�kte dit fr�mst f�r att se tiesto, kommer dit typ en vecka innan och n�r dagen D anl�nder s� missar jag spelningen f�r att jag.. ..somnar!
En h�rd veckas festande var anledningen, men vilken �ngest!
Det finns ingen artist jag skulle vilja se s� g�rna som Tiesto. Finns det fortfarande ingen som kan bekr�fta det h�r ryktet om han kommer i december??

Dessutom s�g jag p� n�n luddig site jag hittade genom en l�nk p� forumet att dj scot project skulle komma till stockholm och Daillys i September. Konstigt att inte h�rt n�t om det innan om han nu spelade. DJ Scot �r fet! Inget kul att ha missat det ox�..

jag kan s�ga att jag var d�r och att det var sjukt fett

Posted by Virus on Oct-30-2001 19:22:

Soft..
Det var n�gra polare till mej ox�, som inte v�ckte mej! N�got f�rbannad jag var. Fortfarande inte helt f�rl�tna faktiskt..

Posted by x-dream on Oct-30-2001 19:27:

Det kan man ju f�rst�.....Det var j�vligt taskigt att ingen v�ckte dig...

Fan jag skulle l�pt amok....

Posted by reveal on Oct-30-2001 19:41:

jag var d�r f�rra �ret (samt f�rrf�rra och f�rrf�rrf�rra ) ocks� och d� var Tiesto d�r ocks�, men d� k�nde jag inte till honom! d�r missade jag ett set som l�r ha varit grymt

Pages (3): « 1 [2] 3 »