TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto Sthlm i december
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ARGH! Ifall (!) Tiesto kommer, sn�lla!! Sn�lla!! Stick dit och sen ber�tta f�r mig hurett va!! Han �r ju s� fet med olivolja! Och sedan ifall han o Antiloop spelar... FY! Fatta vikken natt!! ANTP. som k�r House/Techno/inslag av prog. och Tiesto!! L�r ju rokka fetare �n en kossa p� sm�llen! Vilket g�la piss att man ska va' s� "liten"!!!!!
Eller, det brukar alltid va minst �ver 18 p� allt kul! Men, n�n m�ste ta skiten... (Det h�r �r s� fan heller ett sympati brev!!!!!)
God Bless, Trust in Trance!
| quote: |
Originally posted by KroTrance ARGH! Ifall (!) Tiesto kommer, sn�lla!! Sn�lla!! Stick dit och sen ber�tta f�r mig hurett va!! Han �r ju s� fet med olivolja! Och sedan ifall han o Antiloop spelar... FY! Fatta vikken natt!! ANTP. som k�r House/Techno/inslag av prog. och Tiesto!! L�r ju rokka fetare �n en kossa p� sm�llen! Vilket g�la piss att man ska va' s� "liten"!!!!!Eller, det brukar alltid va minst �ver 18 p� allt kul! Men, n�n m�ste ta skiten... (Det h�r �r s� fan heller ett sympati brev!!!!!) God Bless, Trust in Trance! |
Originally posted by KroTrance ARGH! Ifall (!) Tiesto kommer, sn�lla!! Sn�lla!! Stick dit och sen ber�tta f�r mig hurett va!! Han �r ju s� fet med olivolja! Och sedan ifall han o Antiloop spelar... FY! Fatta vikken natt!! ANTP. som k�r House/Techno/inslag av prog. och Tiesto!! L�r ju rokka fetare �n en kossa p� sm�llen! Vilket g�la piss att man ska va' s� "liten"!!!!!Eller, det brukar alltid va minst �ver 18 p� allt kul! Men, n�n m�ste ta skiten... (Det h�r �r s� fan heller ett sympati brev!!!!!) God Bless, Trust in Trance! |
| Originally posted by Gaby stackars liten... men f�r att g�ra det �nnu jobbigare s� vill jag informera dig om att livet b�rjar efter 20... |
| Originally posted by x-dream Helt korrekt.....S� vi beh�ver inte bry......Vi som �r lite gamlare i gemet..... |
| Originally posted by Gaby fastjag som tjej har inte riktigt haft samma problem |
| Originally posted by reveal kom sen aldrig att klaga p� att m�n har h�gre l�n etc, detta �r fan precis samma sorts diskriminering... fattar inte att det �r l�gre �ldersgr�ns f�r tjejer �n killar p� vissa st�llen (no offence gaby) |
Ja.. Jag vete finsk om det d�r... �n s�l�nge. Men p� Ibiza kan man komma in! Hehe... Problemet �r bara resan dit och lite sm� saker som retaren g�ng p� g�ng tills mandlarna ligger uppe i skan' p� en!
| Originally posted by reveal kom sen aldrig att klaga p� att m�n har h�gre l�n etc, detta �r fan precis samma sorts diskriminering... fattar inte att det �r l�gre �ldersgr�ns f�r tjejer �n killar p� vissa st�llen (no offence gaby) |
| Originally posted by Gaby Fast TIP TOP har 18 f�r killar och 20 f�r tjejer... |
| Originally posted by reveal d�r sr man, har aldrig h�rt talas om innan om n�t st�lle med l�gre gr�ns f�r killarna... |
ok
n�n gay-klubb t�nker jag aldrig g� till
| Originally posted by reveal ok n�n gay-klubb t�nker jag aldrig g� till |
seri�st 
| Originally posted by reveal seri�st |
| Originally posted by reveal ok n�n gay-klubb t�nker jag aldrig g� till |
| Originally posted by reveal �r alla p� svenska TA dina b�stisar? annars ska jag genast gl�mma att jag l�ste inl�gget |
| Originally posted by Aendy Mannen, var inte f�rdomsfull. Tip top tex spelar grymt fet musik f�r att vara en s� pass inne klubb. |
ok, tar v�l tillbaka, jag vet inget om klubbarna i sthlm...
men jag gillar att festa med tjejer iaf, det �r s�kert 
n�n som h�rt n�tt nytt?
inte ja iaf..
Var p� Roskilde i somras, haja vilken idiot jag �r:
�kte dit fr�mst f�r att se tiesto, kommer dit typ en vecka innan och n�r dagen D anl�nder s� missar jag spelningen f�r att jag.. ..somnar!
En h�rd veckas festande var anledningen, men vilken �ngest!
Det finns ingen artist jag skulle vilja se s� g�rna som Tiesto. Finns det fortfarande ingen som kan bekr�fta det h�r ryktet om han kommer i december??
Dessutom s�g jag p� n�n luddig site jag hittade genom en l�nk p� forumet att dj scot project skulle komma till stockholm och Daillys i September. Konstigt att inte h�rt n�t om det innan om han nu spelade. DJ Scot �r fet! Inget kul att ha missat det ox�..
| Originally posted by King of Clubs Var p� Roskilde i somras, haja vilken idiot jag �r: �kte dit fr�mst f�r att se tiesto, kommer dit typ en vecka innan och n�r dagen D anl�nder s� missar jag spelningen f�r att jag.. ..somnar! En h�rd veckas festande var anledningen, men vilken �ngest! Det finns ingen artist jag skulle vilja se s� g�rna som Tiesto. Finns det fortfarande ingen som kan bekr�fta det h�r ryktet om han kommer i december?? Dessutom s�g jag p� n�n luddig site jag hittade genom en l�nk p� forumet att dj scot project skulle komma till stockholm och Daillys i September. Konstigt att inte h�rt n�t om det innan om han nu spelade. DJ Scot �r fet! Inget kul att ha missat det ox�.. |
Soft..
Det var n�gra polare till mej ox�, som inte v�ckte mej! N�got f�rbannad jag var. Fortfarande inte helt f�rl�tna faktiskt..
Det kan man ju f�rst�.....Det var j�vligt taskigt att ingen v�ckte dig...
Fan jag skulle l�pt amok....
jag var d�r f�rra �ret (samt f�rrf�rra och f�rrf�rrf�rra
) ocks� och d� var Tiesto d�r ocks�, men d� k�nde jag inte till honom! d�r missade jag ett set som l�r ha varit grymt