TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Crimineel TA, wat staat er op je strafblad?
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
Ik ben nogal gesteld op mn privacy,so "no comments"
Maar ik zou nooit iets doen waarvoor ik weet dat ik gestraft ga worden,en nee,das niet door de rechter binnen ons rechtssysteem
Ik opereer volgens de wetten van "the fly on the wall" 
| quote: |
| Originally posted by Donna Ik ben nogal gesteld op mn privacy,so "no comments" Maar ik zou nooit iets doen waarvoor ik weet dat ik gestraft ga worden,en nee,das niet door de rechter binnen ons rechtssysteem Ik opereer volgens de wetten van "the fly on the wall" |
1x bekeuring omdat ik te vroeg vuurwerk afstak (Bureau Halt
)
en 2x bekeurd voor rijden zonder licht 
volgensmij hebben ze me niet in het systeem gezet hiervoor, eigenlijk ben ik best wel een braaf jongske 
Geen strafblad (ben best braaf), alleen twee bekeuringen voor (iets) te hard rijden. Saai h�?
Nope helemaal niks. Brave harry.
Mijn strafblad is helemaal leeg.
Diverse brommer bekeuringen, vandalisme, pyromanie, illegale handel, mishandeling (lekker overdreven, als iemand jou wilt slaan, en je breekt zn neus
) en nog wel iets wat ik niet meer weet.
Maar! Er staat niets op mn strafblad, omdat dat allemaal voor mn 18e was
Nu ben ik over het algemeen braaf ingesteld 

ik ben ook braaf, wel eens lompe dingen gedaan vroeger (ook struikduiken
) maar nooit bekeurd
ook nog nooit geflitst ofzo, terwijl ik wel constant te hard rij
| Originally posted by dj_spare 1x bekeuring omdat ik te vroeg vuurwerk afstak (Bureau Halt ) |
Ik ben slim genoeg om niet gepakt te worden
Een aantal verkeersboetes natuurlijk...die heeft iedereen bijna wel. Voor de rest nog nooit opgepakt o.i.d.
Vorige week nog wel hard doorgefietst toen twee van die politie miepjes zeiden dat ik moest stoppen omdat ik geen licht op mijn fiets had... 
| Originally posted by dj_spare 1x bekeuring omdat ik te vroeg vuurwerk afstak (Bureau Halt ) |

- 1x 49KM te hard gereden maar nnoit wat van gehoord.
- Toen ik nog in een flat woonde af en toe politie aan de deur voor geluidsoverlast.
- Laatst bekeuring voor geen licht op m,n fiets....
kreeg eerst niks maar agentje zei ga maar lopen...... toen zei ik "Dan doet ie het nog niet hoor" toen wel 25 Euro
- 1x gevist met 3 hengels tegelijk, mocht er maar 2 (hoe stom) whaha das wel heel lang geleden.
- openbaar drankgebruik
- op straat pissen
- mistlampen voeren
pfffff volgens mij nog wel meer...
Heb ook eens moeten papierprikken voor Halt, weet alleen niet meer waarom. [edit]volgens mij openbare geweldpleging [/edit]
Maar geen strafblad iig. 
Mwjha, maar wisten jullie dat iedereen wel een strafblad heeft? 
Het zit namelijk zo
( Snuggle zal wel zeggen dat het niet zo is
) Iedereen heeft een strafblad wat bestaat uit 2 delen. Een open en een gesloten strafblad. In een open strafblad staan grove delicten als diefstal, openlijke geweldpleging of mishandeling
In je gesloten strafblad staan al je bekeuringen en dergelijke.
Boefjes 
Owjha, ik heb trouwens wel eens wat gedaan wat niet mocht. Vuurwerk afsteken buiten toegestande tijd...met nog wat extra's. 
| Originally posted by Smirnoff - Laatst bekeuring voor geen licht op m,n fiets.... kreeg eerst niks maar agentje zei ga maar lopen...... toen zei ik "Dan doet ie het nog niet hoor" toen wel 25 Euro |
| Originally posted by New Wave Mwjha, maar wisten jullie dat iedereen wel een strafblad heeft? ![]() Het zit namelijk zo ( Snuggle zal wel zeggen dat het niet zo is ) Iedereen heeft een strafblad wat bestaat uit 2 delen. Een open en een gesloten strafblad. In een open strafblad staan grove delicten als diefstal, openlijke geweldpleging of mishandeling In je gesloten strafblad staan al je bekeuringen en dergelijke. |
| Originally posted by magrec Euhm en als je dan zelfs nog nooit een bekeuring hebt gehad?? |
| Originally posted by New Wave Dan heb je inderdaad nog niets, maar Harmen, dat komt nog wel, wees maar niet bang |
"
| Originally posted by magrec "wat doet die auto daar nu midden op dat weiland " |
| Originally posted by magrec Gelukkig staan er in mijn gemeente geen flitspalen en weet iedereen wanneer er een mobiel flitsteam ergens staat... "wat doet die auto daar nu midden op dat weiland " |
| Originally posted by magrec Gelukkig staan er in mijn gemeente geen flitspalen en weet iedereen wanneer er een mobiel flitsteam ergens staat... "wat doet die auto daar nu midden op dat weiland " |
Nix...leeg strafbladje....
Heb vroeger wel eens het een en ander gejat uit de V&D maar kwam ermee weg...
Geen strafblad, geen boetes, niks!
Nou maar hopen dat niet achter dat incident van mijn oppasmeisje komen
Himmel clean op een bekeurinkje van 40 euri na voor het rijden van 79 waar je 70 mag. Kwam omdat ik toen net een week thuis was uit spanje en dus 5 maand niet gereden had (niet in de auto althans :P ). Dan vergeet je wel eens op te letten..
verder een muffe, saaie brave hendrik
| Originally posted by nwopper Nix...leeg strafbladje.... Heb vroeger wel eens het een en ander gejat uit de V&D maar kwam ermee weg... |