TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bernhard is overleden
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Cosmic on Dec-01-2004 22:33:

Als Prins Bernard niet Prins Bernard had geheten maar Pietje Jansen, was ie al veel eerder gegaan, dat weet ik zeker. Deze man heeft echt het maximale eruitgeperst.

Posted by Phortje on Dec-02-2004 00:17:

R.I.P.

En nu krijgen we straks weer die hele heisa in de binnenstad

Posted by basvh on Dec-02-2004 00:43:

RESPECT voor de prins, die gast heeft echt 100000% geleefd.

Alleen zn hele bijzetting met zoveel media aandacht hoeft voor mij ook weer niet. Mijn belastingcentjes kunnen wel beter gebruikt worden.
Aan de andere kant zijn er heel wat oudere waarvoor Bernard heel veel betekend heeft en die zo via een tv uitzending afscheid kunnen nemen. Voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo.

Posted by SnuggLe on Dec-02-2004 06:59:

quote:
Originally posted by Vertigo
Of misschien moeten jullie het punt respecteren dat er mensen zijn met een andere kijk op de zaken; een andere mening. Ik zie het probleem niet dat mensen die ook hier uiten. Als je daar moeite mee hebt, dan negeer je deze thread toch?

Tsja, ik ga verder niet eens op deze discussie in. Respect hoor je gewoon op te brengen, PUNT. Stel jou vader/moeder overlijdt, en iedereen zegt hier van 'boeiend', ken hem/haar toch niet. Dat zouden we toch ook nooit zeggen? zoiets zeg je niet, uit respect.

En draai die laatste zin eens om: Als jij moeite hebt met deze thread, waraom negeer jij deze thread dan niet?
Als ik op IEDERE post , IEDER feit, hier op TA zou reageren waar ik het NIET eens mee ben en wat me NIET boeit, dan ben ik wel even bezig met replyen. Ooit gehoord van het gezegde: spreken is zilver, zwijgen is goud?

Posted by dj_spare on Dec-02-2004 07:06:

quote:
Originally posted by Phortje
R.I.P.

ze moeten zeker weer heel Delft voorzien van nieuwe klinkers?

Posted by Teknikol on Dec-02-2004 13:27:

R.I.P. ZKH Prins Bernhard

Posted by Eye-Riz on Dec-02-2004 15:53:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik ben blij voor 'm in ieder geval. en voor de familie. en voor ons.
93 is een mooie leeftijd. nu alleen de komende week even geen tv kijken omdat je er anders mee doodgegooid wordt...

Posted by Magicbas on Dec-02-2004 16:16:

R.I.P. Z.K.H. Prins Bernhard. Dat je nog vele avontuurtjes ergens anders mag beleven!

Heb niet veel met het koningshuis, maar als een prominent burger komt te overlijden is het toch wel een afsluiting van een hoofdstuk. Daar horen mijn condoleances dan ook bij.

[offtopic]
Snuggle, wat kan jij een ongelovelijke oetlul zijn zeg. Hij viel niemand aan, stelde alleen een vraag, een vraag die ik eigenlijk ook in mn gedachte had (vandaar het stukje hierboven). Maar jij moet er weer meteen bovenop springen om jezelf hier te laten horen(lezen). Beetje overdreven en het is jammer dat je dit soort dingen in bijna elke draad doet...
[/offtopic]

Posted by SnuggLe on Dec-02-2004 16:58:

*edit*

Laat ook maar, waar maak ik me druk om...

Posted by Magicbas on Dec-02-2004 17:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zo, dit moest er even uit, want als er weer persoonlijk wordt gedaan ben ik op mijn pikkie getrapt ja. Verder ga ik weer terug in mijn hok en ga ik weer een stuk minder posten, zodat ik niet van dit soort **** replies krijg. Moet eens aan mijn bloeddruk denken, maar dat gaat moeilijk met dit soort opmerkinge.

Was dit positief bedoeld? Zo komt het voor mij nml wel over

Reactie op de rest van die lap tekst van je: Ben je boos, pluk een roos! Zet hem op je hoed...en je bent morgen weer goed!

Serieus Snuggle, je zal het wel allemaal niet zo irritant bedoeld hebben...maar je valt gewoon op als ik Europe - holland doorlees. Veel goeie posts, met een afgewogen mening. Maar ook helaas wel heel veel onzinnige, irritante replies. Dat Jesse/Magik jou begrijpen en hetzelfde voelen is niet belangrijk. Het is nml niet alleen deze draad waar je het in "flikt".
Het is de manier waarop je jezelf profileert op het forum denk ik...en ik vind dat je in deze draad bij mij, als lezer van het forum, onzinnig en overdreven reageerde op de vraag die gesteld werd.

Posted by SnuggLe on Dec-02-2004 17:11:

quote:
Originally posted by Magicbas
Was dit positief bedoeld? Zo komt het voor mij nml wel over

Reactie op de rest van die lap tekst van je: Ben je boos, pluk een roos! Zet hem op je hoed...en je bent morgen weer goed!

Serieus Snuggle, je zal het wel allemaal niet zo irritant bedoeld hebben...maar je valt gewoon op als ik Europe - holland doorlees. Veel goeie posts, met een afgewogen mening. Maar ook helaas wel heel veel onzinnige, irritante replies. Dat Jesse/Magik jou begrijpen en hetzelfde voelen is niet belangrijk. Het is nml niet alleen deze draad waar je het in "flikt".
Het is de manier waarop je jezelf profileert op het forum denk ik...en ik vind dat je in deze draad bij mij, als lezer van het forum, onzinnig en overdreven reageerde op de vraag die gesteld werd.

Heel positief. Voor mijn bloeddruk.
Verder kan het mijn geen zak schelen hoe jij over mij denkt. Ik ga me nu niet meer drukmaken, ik vind het best.

Posted by Blik on Dec-02-2004 17:29:

doe es ff relax, discussie gaat weer helemaal nergens over, zoals zo vaak

ik vind het wel jammer dat die dood is, hij heeft tijdens de oorlog veel betekend voor Nederland en hij is onder andere oprichter van het wereld natuur fonds, dus respect

(helaas heeft die ook wat mindere dingen gedaan in z'n leven...)

Posted by franzelare on Dec-02-2004 20:55:

quote:
Originally posted by SnuggLe
*edit*

Laat ook maar, waar maak ik me druk om...

idd bram, maak je niet druk man, dat hij omgekiept is doet jou misschien meer dan dat het andere doet.

er zijn een hoop mensen echt niet konings gezind en die mensen kan het waarschijnlijk echt niets boeien

daarnaast zullen een hoop mensen de slechte dingen die hij gedaan heeft beter bij staan dan de goede dingen.
hij heeft veel goede dingen voor de natuur gedaan als voorzitter van het wereld natuurfonds (niet oprichter overgens ) maar hij was zelf ook net een konijn met 2 buitenechtelijke kinderen!
daarnaast zullen veel mensen zwaar tillen aan de lockhead affaire waar hij nederland toch niet echt in het juiste licht zette!

Posted by @win on Dec-02-2004 21:27:

De enige man in het koningshuis waar ik echt respect voor had! En dat zeg ik als Die-Hard Republikein! Ik hoop dat ik ook 93 zal worden en dan op mijn sterfdag bij volle bewustzijn afscheid kan nemen van mijn naasten. Nee, niets dan respect voor deze man!

R.I.P.

Posted by Blik on Dec-02-2004 22:25:

quote:
Originally posted by franzelare

hij heeft veel goede dingen voor de natuur gedaan als voorzitter van het wereld natuurfonds (niet oprichter overgens )

hmm, op het nieuws zeiden ze gister van wel

Posted by MaGiK54 on Dec-03-2004 07:46:

Ik ben ook niet echt koningsgezind, maar een beetje respect tonen voor iemand die overleden is het minste wat je kan doen. Elke keer als er een thread is ivm het overlijden van een publiekelijk persoon, heb je hetzelfde gezeik. Kijk maar bv naar de Andre Hazes thread, daar zijn ook een paar randdebielen die zonodig moeten zeiken over die thread dattie niet thuis hoort in een trance-forum. Een hoop mensen hiero hebben nog heel wat te leren over hoe normen en waarden in elkaar zitten in deze samenleving, het zal wel aan de leeftijd van diverse mensen liggen

Posted by Tim81 on Dec-03-2004 12:14:

R.I.P.!
En zoals hier al vaker is gezegd, na zo'n leven op 93-jarige leeftijd sterven is natuurlijk niet heel gek. Ik teken er in ieder geval voor... Die man bracht het Koningshuis tenminste nog eens op een leuke manier in het nieuws, met 'aparte' uitspraken of zo!

Het duurt trouwens wel lang voordat de bijzetting in het graf is. Volgende week zaterdag zal hij pas worden bijgezet. Alle draaiboeken moeten weer doorgelopen worden...

Posted by nwopper on Dec-03-2004 14:17:

Persoonlijk boeit het me weinig dat Bernhard is overleden. Die vent is 93 geworden, heeft een goed leven achter de rug, ik snap niet dat iedereen zich daar helemaal druk om gaat maken. Mijn overgrootopa is 103 geworden en je hoort er geen haan naar kraaien toen hij overleed....aan praktisch precies hetzelfde als Bernhard....

Posted by Jappio on Dec-03-2004 16:32:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik ben ook niet echt koningsgezind, maar een beetje respect tonen voor iemand die overleden is het minste wat je kan doen. Elke keer als er een thread is ivm het overlijden van een publiekelijk persoon, heb je hetzelfde gezeik. Kijk maar bv naar de Andre Hazes thread, daar zijn ook een paar randdebielen die zonodig moeten zeiken over die thread dattie niet thuis hoort in een trance-forum. Een hoop mensen hiero hebben nog heel wat te leren over hoe normen en waarden in elkaar zitten in deze samenleving, het zal wel aan de leeftijd van diverse mensen liggen

Helemaal eens, en sluit me overigens ook aan bij Snuggle. Als het je niet boeit post dan vooral niet in zo'n thread want daar istie niet voor bedoeld.

on topic: Zat in de Kuip woensdag toen ik het hoorde dus heb niks van het voetballen gemist (behalve de herhalingen dan ). Maar dit soort berichten zijn nooit leuk, zeker niet voor een koningin die in een jaar tijd haar ouders en man verliest. R.I.P.

Posted by eieregooie on Dec-04-2004 06:30:

quote:
Originally posted by Phortje
R.I.P.

Ach, 3 keer in 2 jaar... zijn we er voorlopig weer vanaf

Je kan zeggen wat je wil, maar de binnenstad is op en rond de markt toch echt wel opgeknapt, dus ik vinnet wel best zo

Posted by MaGiK54 on Dec-06-2004 08:27:

Morgen rond een uurtje of drie richting het Noordeinde met een collega, even mijn respect tonen voor die ouwe deugniet.

Posted by HiGH_NrG on Dec-06-2004 08:51:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Morgen rond een uurtje of drie richting het Noordeinde met een collega, even mijn respect tonen voor die ouwe deugniet.

Gewoon een smoesje om niet te hoeven werken...

Posted by MaGiK54 on Dec-06-2004 09:16:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Ben om zeven uur al binnen hiero, dus ik werk gewoon me volledige uren morgen

Posted by SnuggLe on Dec-06-2004 19:09:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Generaliseren etc +1

Pages (2): « 1 [2]