TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bernhard is overleden
Pages (2): « 1 [2]
Als Prins Bernard niet Prins Bernard had geheten maar Pietje Jansen, was ie al veel eerder gegaan, dat weet ik zeker. Deze man heeft echt het maximale eruitgeperst.
R.I.P.
En nu krijgen we straks weer die hele heisa in de binnenstad 
RESPECT voor de prins, die gast heeft echt 100000% geleefd.
Alleen zn hele bijzetting met zoveel media aandacht hoeft voor mij ook weer niet. Mijn belastingcentjes kunnen wel beter gebruikt worden.
Aan de andere kant zijn er heel wat oudere waarvoor Bernard heel veel betekend heeft en die zo via een tv uitzending afscheid kunnen nemen. Voor mij persoonlijk hoeft dat niet zo.
| quote: |
| Originally posted by Vertigo Of misschien moeten jullie het punt respecteren dat er mensen zijn met een andere kijk op de zaken; een andere mening. Ik zie het probleem niet dat mensen die ook hier uiten. Als je daar moeite mee hebt, dan negeer je deze thread toch? |
| Originally posted by Phortje R.I.P. En nu krijgen we straks weer die hele heisa in de binnenstad |
R.I.P. ZKH Prins Bernhard
| Originally posted by Eye-Riz ik ben blij voor 'm in ieder geval. en voor de familie. en voor ons. 93 is een mooie leeftijd. nu alleen de komende week even geen tv kijken omdat je er anders mee doodgegooid wordt... |
R.I.P. Z.K.H. Prins Bernhard. Dat je nog vele avontuurtjes ergens anders mag beleven!
Heb niet veel met het koningshuis, maar als een prominent burger komt te overlijden is het toch wel een afsluiting van een hoofdstuk. Daar horen mijn condoleances dan ook bij.
[offtopic]
Snuggle, wat kan jij een ongelovelijke oetlul zijn zeg. Hij viel niemand aan, stelde alleen een vraag, een vraag die ik eigenlijk ook in mn gedachte had (vandaar het stukje hierboven). Maar jij moet er weer meteen bovenop springen om jezelf hier te laten horen(lezen). Beetje overdreven en het is jammer dat je dit soort dingen in bijna elke draad doet...
[/offtopic]
*edit*
Laat ook maar, waar maak ik me druk om...
| Originally posted by SnuggLe Zo, dit moest er even uit, want als er weer persoonlijk wordt gedaan ben ik op mijn pikkie getrapt ja. Verder ga ik weer terug in mijn hok en ga ik weer een stuk minder posten, zodat ik niet van dit soort **** replies krijg. Moet eens aan mijn bloeddruk denken, maar dat gaat moeilijk met dit soort opmerkinge. |
| Originally posted by Magicbas Was dit positief bedoeld? Zo komt het voor mij nml wel over Reactie op de rest van die lap tekst van je: Ben je boos, pluk een roos! Zet hem op je hoed...en je bent morgen weer goed! Serieus Snuggle, je zal het wel allemaal niet zo irritant bedoeld hebben...maar je valt gewoon op als ik Europe - holland doorlees. Veel goeie posts, met een afgewogen mening. Maar ook helaas wel heel veel onzinnige, irritante replies. Dat Jesse/Magik jou begrijpen en hetzelfde voelen is niet belangrijk. Het is nml niet alleen deze draad waar je het in "flikt". Het is de manier waarop je jezelf profileert op het forum denk ik...en ik vind dat je in deze draad bij mij, als lezer van het forum, onzinnig en overdreven reageerde op de vraag die gesteld werd. |
doe es ff relax, discussie gaat weer helemaal nergens over, zoals zo vaak
ik vind het wel jammer dat die dood is, hij heeft tijdens de oorlog veel betekend voor Nederland en hij is onder andere oprichter van het wereld natuur fonds, dus respect
(helaas heeft die ook wat mindere dingen gedaan in z'n leven...)
| Originally posted by SnuggLe *edit* Laat ook maar, waar maak ik me druk om... |
) maar hij was zelf ook net een konijn met 2 buitenechtelijke kinderen!
De enige man in het koningshuis waar ik echt respect voor had! En dat zeg ik als Die-Hard Republikein! Ik hoop dat ik ook 93 zal worden en dan op mijn sterfdag bij volle bewustzijn afscheid kan nemen van mijn naasten. Nee, niets dan respect voor deze man!
R.I.P.
| Originally posted by franzelare hij heeft veel goede dingen voor de natuur gedaan als voorzitter van het wereld natuurfonds (niet oprichter overgens ) |
Ik ben ook niet echt koningsgezind, maar een beetje respect tonen voor iemand die overleden is het minste wat je kan doen. Elke keer als er een thread is ivm het overlijden van een publiekelijk persoon, heb je hetzelfde gezeik. Kijk maar bv naar de Andre Hazes thread, daar zijn ook een paar randdebielen die zonodig moeten zeiken over die thread dattie niet thuis hoort in een trance-forum. Een hoop mensen hiero hebben nog heel wat te leren over hoe normen en waarden in elkaar zitten in deze samenleving, het zal wel aan de leeftijd van diverse mensen liggen

R.I.P.!
En zoals hier al vaker is gezegd, na zo'n leven op 93-jarige leeftijd sterven is natuurlijk niet heel gek. Ik teken er in ieder geval voor... Die man bracht het Koningshuis tenminste nog eens op een leuke manier in het nieuws, met 'aparte' uitspraken of zo!
Het duurt trouwens wel lang voordat de bijzetting in het graf is. Volgende week zaterdag zal hij pas worden bijgezet. Alle draaiboeken moeten weer doorgelopen worden...
Persoonlijk boeit het me weinig dat Bernhard is overleden. Die vent is 93 geworden, heeft een goed leven achter de rug, ik snap niet dat iedereen zich daar helemaal druk om gaat maken. Mijn overgrootopa is 103 geworden en je hoort er geen haan naar kraaien toen hij overleed....aan praktisch precies hetzelfde als Bernhard....
| Originally posted by MaGiK54 Ik ben ook niet echt koningsgezind, maar een beetje respect tonen voor iemand die overleden is het minste wat je kan doen. Elke keer als er een thread is ivm het overlijden van een publiekelijk persoon, heb je hetzelfde gezeik. Kijk maar bv naar de Andre Hazes thread, daar zijn ook een paar randdebielen die zonodig moeten zeiken over die thread dattie niet thuis hoort in een trance-forum. Een hoop mensen hiero hebben nog heel wat te leren over hoe normen en waarden in elkaar zitten in deze samenleving, het zal wel aan de leeftijd van diverse mensen liggen |
). Maar dit soort berichten zijn nooit leuk, zeker niet voor een koningin die in een jaar tijd haar ouders en man verliest. R.I.P.
| Originally posted by Phortje R.I.P. En nu krijgen we straks weer die hele heisa in de binnenstad |

Morgen rond een uurtje of drie richting het Noordeinde met een collega, even mijn respect tonen voor die ouwe deugniet.
| Originally posted by MaGiK54 Morgen rond een uurtje of drie richting het Noordeinde met een collega, even mijn respect tonen voor die ouwe deugniet. |
| Originally posted by HiGH_NrG Gewoon een smoesje om niet te hoeven werken... |
| Originally posted by HiGH_NrG Gewoon een smoesje om niet te hoeven werken... |