TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
ik ben al heel vaak geweest maar ik twijfel wel erg of ik zal gaan!
wacht nog wel ff todat er meer van de line-up bekend is!
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 line-up: armin ferry rank 1 gielen marco v more tbc dit is geen grapje |
Goede Line-up.. ALS het waar is..
En Tiesto hoeft er van mij echt niet bij, komen er alleen maar mensen voor Tiesto die zich ergeren aan de andere Dj's.. dus laat maar.
Ich bin darbei, behoudende dat dit de (gedeeltelijke)line-up is natuurlijk.. Alleen Armin en MarcoV is ook goed :P
| Originally posted by ahp2002 line-up: armin ferry rank 1 gielen marco v more tbc dit is geen grapje |
| Originally posted by moogwai Dit begint er tenminste weer een beetje op te lijken. Laatste jaren viel de line-up erg tegen! Wissel alleen Gielen nog om voor Cosmic Gate, en je hebt een leuke main |
Als dit waar is, dan zal ik er nog eens over nadenken..
om 17.30 wordt de line-up bekend gemaakt op zowel 538 als id&t radio
intunen dus
| Originally posted by ahp2002 om 17.30 wordt de line-up bekend gemaakt op zowel 538 als id&t radio intunen dus |

| Originally posted by tango Ik kan nu vast zeggen dat er wat mensen hier aangenaam verrast zullen zijn ![]() P.S. Wie zegt dat die namen allemaal op de main draaien? |

| Originally posted by New Wave Als je wijs gaat lopen lullen moet je opflikkeren of de line-up zeggen! |
Originally posted by jp |
*schaam*
Vandaar de whip
| Originally posted by tango Ik kan nu vast zeggen dat er wat mensen hier aangenaam verrast zullen zijn ![]() P.S. Wie zegt dat die namen allemaal op de main draaien? |
| Originally posted by Hitman Wat wat wat vertel!!!! |
| Originally posted by tango Typ jij het anders effe helemaal uit, je hebt volgens mij toch weer geen zak te doen op je werk. |
| Originally posted by tango en ik zal nog iets verklappen, jij zult niet aangenaam verrast worden |
t wordt een top line-up hoor, daar doet de TE is dood gedachte niets aan af. Rank 1 ook geloof ik erbij
"Gepresenteerd door TMF en Radio 538"
MAIN STAGE
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 LIVE
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
IN CHARGE STAGE BY MARCO V
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz LIVE
John 00 Flemming
Igor S
MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spott LIVE
Jurgen
Ziet er eerlijk gezegd heel niet slecht uit
!
John OO Fleming en Mike?

Deze line-up is eindelijk weer eens zoals die hoort te zijn op TE 
ziet er zeker niet verkeerd uit, met name de area van Marco V. En beter dat ze Jean met z'n vriendjes ook een eigen zaal hebben gegeven, dan hebben we daar sowieso geen last van!
De enige keer dat ik die Flemming bezig heb gezien was in de ARC (New York) en eerlijk gezegd kan ik me daar geen bal meer van herinneren
De rest van de line-up is in ieder geval meer dan ok 
wow
DIE ZAAL VAN JEAN!! haha relaxt!!! en armin van buuren! en ferry corsten!!
HIER GAAT IK HEEN!
ID-T maakt eindelijk geen plaats meer voor hardstyle op TE!
Woow echt een SUPER line-up, nu hopen dat Ferry en Marco niet gelijk draaien....
en J00f daar ben ik zo benieuwd naar ik vind zijn producties en remixen echt te vet voor woorden, maar heb eigenlijk al sinds tijden geen recent setje meer van hem gehoord. Het zal wel niet zo zijn dat hij daar met echte psy gaat gooien toch?
enne Rank 1 LIVE? dat betekent dus dat ze nieuw materiaal hebben!