TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Flushing-topic
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Jasperovitsj on Dec-05-2004 22:13:

^ En we hebben een taalpurist bij ons vanavond dames en heren...

Posted by Dark Apostle on Dec-05-2004 22:14:

quote:
Originally posted by Gladius
omg! 'shrink'. huplah, verengelsen dien handel! Klinkt natuurlijk wel veel kewler dan psychiater eh

Ofcourse...that's like...so obvious....sjeesh

Posted by Eagle` on Dec-05-2004 22:37:

quote:
Originally posted by Tiger777
Dat zal beter zijn dan mij hier een beetje te komen bedreigen! Ik heb al vo minder gevochte e pat!

get echt chance dak u ni vast hem ze menneke

Posted by Belgian Bonzai on Dec-06-2004 00:48:

Fight fight!! Chillen, �.
Ik heb wel volgend probleem: ik kan niet pissen als er iemand bij staat, bijzonder vervelend op caf�; behalve als ik dronken ben, want dan gaat het wel

Posted by Jasperovitsj on Dec-06-2004 00:52:

^ Don't worry, ik heb dat ook, en ongeveer 1/4de (of 1/3de zelfs, kweet het ni meer exact) van alles mannen heeft daar last van.
Hoe ge het moet aanpakken weet ik wel ni echt. Ik probeer altijd affiches of posters ofzo te lezen die ophangen in de WC's, en meestal lukt het dan wel...

Posted by Xilver on Dec-06-2004 01:15:

I got the same thing, en idd, 1/4 van de mannen heeft dat... Theeft zelfs een heel mooie naam, namelijk "verlegen blaas"

*Edit : en drank helpt daar inderdaad wel een handje bij

Posted by eieregooie on Dec-06-2004 02:06:

Ik heb daar dan weer geen last van... Ik heb wel soms dat ik sta te zeiken en dat het dan lijkt alsof er geen eind aan komt

Posted by Phortastic on Dec-06-2004 02:45:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ik heb wel volgend probleem: ik kan niet pissen als er iemand bij staat, bijzonder vervelend op caf�; behalve als ik dronken ben, want dan gaat het wel

same here

Posted by Tiger777 on Dec-06-2004 14:12:

moh zeh, ik hebekik da �k...
1/4?

Posted by Wildfir3 on Dec-06-2004 15:55:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb daar dan weer geen last van... Ik heb wel soms dat ik sta te zeiken en dat het dan lijkt alsof er geen eind aan komt

ge zijt voor iets nen hollander eh, zeiker!

Posted by Kaidreas on Dec-06-2004 17:11:

quote:

awel probeer dan eens aan water te denken ofzo... of bv asterix en obelix al zwemmend.
btw galdius.. shrink is korter en psy... kon ik niet schrijven

Posted by Jasperovitsj on Dec-06-2004 17:12:

quote:
Originally posted by Kaidreas
awel probeer dan eens aan water te denken ofzo... of bv asterix en obelix al zwemmend.

And suddenly it all makes sense!

Posted by Eagle` on Dec-06-2004 17:14:

quote:

awel just hetzelst, ik moen op mij gemakske kunne pisse, zonder da ze daar achter u staan aan te schuive.

Ik zeg altij ge moogt u met alles spoeie, mo voor een piske en e kakske moete uwe tijd pakke

Posted by Kaidreas on Dec-06-2004 17:17:

^big phat word.
wete wa helpt bij een rustig wc-bezoek... de pc gameplay opt wc zetten, op den duur woont ge daar bijna

Posted by Jakhira on Dec-06-2004 17:22:

Ik heb daar absoluut geen probleem mee, da komt er moeiteloos uit bij mij, soms een minuut aan een stuk

Posted by Eagle` on Dec-06-2004 17:30:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^big phat word.
wete wa helpt bij een rustig wc-bezoek... de pc gameplay opt wc zetten, op den duur woont ge daar bijna

nondedieu wimme, doffice p�t niks beter dan u gazet lezen terwijl ge nen bruine zijt aan draaie

Posted by Jakhira on Dec-06-2004 17:47:

quote:
Originally posted by Eagle`
nen bruine zijt aan draaie

omg

Posted by Dark Apostle on Dec-06-2004 18:22:

quote:
Originally posted by Eagle`
nen bruine zijt aan draaie

Dat is gewoon DJ Rush op I Love Techno, no need to pull toilet behaviour in the equation (oooh mais j'ecrive en Anglais)

Pages (2): « 1 [2]