TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Right Now: Food
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
^ Pittig detail: om 3u30

Right Now:
lekker ontbijtje, bestaande uit een glas fruitsap, 3 toastjes met boter en respectievelijk kaas, choco en confituur, en een lekker potje thee met veel melk en suiker!
Spijtig dat m'n zus de Frosties heeft opgemaakt vanmorgen, anders was het dat wel geworden 
Geen tijd voor ontbijt deze morgen. Nu op het werk met een Prince ontbijtkoek en een cappucino 
On a side note: Sinterklaas is langsgeweest op't werk, en we hebben chocolade gekregen en marsepein. Ik ben niet zo'n fan van chocolade, maar marsepein kan er altijd wel in 
geen sinterklaas voor mij dit jaar 
was ik dan zo stout
... zelfs zwarte piet's-spankin kon er nie vanaf
ah well ...
deze middag: groentenlasagna: champignons, brocoli, ... hmmmmmmmmmmmmmmmmm 
vanavond: bwoa, nie veel denk'k (teveel afwas anders
)
1 nalf en nog altij niks geten, zelf nog geen pinke, triestig dedju, tis thope dak thuis iet vettig in mijn botten kan slaan sebiet.
| quote: |
| Originally posted by Eagle` 1 nalf en nog altij niks geten, |
mijn lichaam kan echt wel niet tegen onregelmatig eetgedrag, laat staan zonder ontbijt
maar weinig snoep.
Deze thread past gwoon perfect bij de flushing thread!
On toppic: ik ben een chocoladetaartje aan het eten 
uit geconcentreerd appelsap [ 100% puur sap ] ma goed dat er dat opstaat anders zou ik het niet geloven.
| Originally posted by eieregooie Een tas met koffie erin ![]() |
Hmm, koffie... de gedachte eraan is het enige dat mij 's morgens uit mijn bed krijgt. Daarom dat ik een timer heb die de koffiezet aanzet als mijn wekker afgaat: de geur van de koffie is hetgeen mij wakker maakt
Maar soit: koffie is lekker!
| Originally posted by Tiger777 Hmm, koffie... de gedachte eraan is het enige dat mij 's morgens uit mijn bed krijgt. Daarom dat ik een timer heb die de koffiezet aanzet als mijn wekker afgaat: de geur van de koffie is hetgeen mij wakker maakt |
Wij hebben thuis geen koffieapparaat, Lieve lust geen koffie. Misschien da'k me zo eens een Senseo ga aanschaffen, want ik vind da toch wel aangenaam, zo een tasje koffie 's morgens.
Op 't werk neem ik elke morgen wel een tasje cappucino uit de automaat, maar ja, dan ben ik al een uur wakker ofzo.
Binnen 5 minuutjes: appelmoes met spek mmm *kwijl kwijl* 
Ik ben meer te vinden voor de zelfgemaakte extra sterke koffie. 1 lepelke koffie per halve tas 
Deze middag stoofvlees met frieten genomen hier in de cafetaria, en 't is me niet bekomen... Wa een gortige brol was me dat, echt de laatste keer da ik hier nog warm eten neem 's middags.
| Originally posted by Nyah lol, die hollander weer wat is zo raar aan een tasje koffie? of heb je liever dat ik zeg; een beker, een mok, ... of lust je geen koffie? |
| kinderchocolade is idd heel lekker, ik koop dus geen pralines met kerstmis etc voor mijn vriend, ma altijd kinderchocola |
| Originally posted by ryo Ik neem aan dat hij altijd zegt: een kop koffie. Maar in Nederlands Limburg zeggen we ook gewoon tas dus niet overal in Nederland word je uitgelachen daarmee. |

| Originally posted by ryo En in Belgie zijn die pralines net zo lekker, gingen wij altijd speciaal voor naar Maaseik om die daar te halen |
Hmm de naam zegt me wel wat, maar tis al lang geleden dat we daar zijn geweest. Waarom weet ik niet, maar goed, ik krijg nu wel weer es zin
^ Hier in het dorp hebben we een ambachtelijke pralinenzaak, en hun pralinen zijn v��������l beter dan die van Leonidas!
En sinds een maand of 4 drink ik ook terug koffie, vooral Senseo dan.
Right Now:
Hongeeeeeeeuuuuuuurrrrrrrrrrrrr!!!
En we gaan pas binnen een dik uur eten, dus ik denk dat ik nog maar eens een bezoekje ga brengen aan de snoepkast, en meerbepaald de lat Toblerone die ik daarstraks heb zien liggen...
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Hier in het dorp hebben we een ambachtelijke pralinenzaak, en hun pralinen zijn v��������l beter dan die van Leonidas! |
| Originally posted by ryo Wie komt er nou ooit in Schoten |
Haha nee oke dan moet ik dat heel snel terugnemen he
| Originally posted by Jasperovitsj M.I.K.E. komt in Mei in Schoten wonen |

Ik heb net een broodje Oriental van de Panos op 
^ Het zal m'n job anders serieus vergemakkelijken, dus ik klaag ni hoor 
| Originally posted by Jasperovitsj En sinds een maand of 4 drink ik ook terug koffie, vooral Senseo dan. |