TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de vrijgezellen deel 2 (wees gewaarschuwd.. *zonder dollen*)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha Henkie wat is t adres van je site verknaakt eigenlijk? Nu wil ik t welles zien hoor |

alle sections uitgewerkt..
| Originally posted by Henkie_henk Mijn bronnen zeggen dat de fotos genomen zijn in: Karseboom te Amersfoort Verknaakt crew bedankt Contributors so far: Blik (toch? ff controleren) RobVef -=WVG=- M5 U krijgt allen onze eeuwige dankbaarheid maar vooral de eeuwige dankbaarheid van de gefotografeerden [email protected] |
nou jah.....whatever
Hi speed naar de karseboom, of toch maar niet!! Maar ja dat kan ik niks aan doen!! Maar ja straks is ze niet zo knap!!! Ach het is te proberen waard!! Lekker wijf here i come!!!
Lekker boeiend 
gegroet!!!

| Originally posted by LightForce Hi speed naar de karseboom, of toch maar niet!! Maar ja dat kan ik niks aan doen!! Maar ja straks is ze niet zo knap!!! Ach het is te proberen waard!! Lekker wijf here i come!!! Lekker boeiend ![]() gegroet!!! |
| Originally posted by Henkie_henk Blik (toch? ff controleren) RobVef -=WVG=- M5 Miss proximus |
| Originally posted by Henkie_henk Nog nie af nog nie af.. graphix wel allang.. (is fat geworden hoor :-) |
)
whehe geocities linkt niet 
en hou t maar lekker voor je 
NEEJ NEEJ!! die bovenstaande foto's van mij komen niet uit de karseboom in a'foort...
) dat was weer een ander setje die ik de heer Henkie heb toegstuurd , maar kennelijk wordt het hem teveel om uit elkaar te houden 
Owja Lightforce...deze foto's komen van een schoolfeest van een of andere middelbare school.......zeg ergens toevallig linkje staan..
Damn, de lelijkste stoephoere van Nederland moeten weer dit mooie forum verneuken. Wat een enorme lelijke wijven zeg.
Maar ja, op ieder potje past een deksel zullen we maar zeggen...
GReeTZ
http://www.kroegenweb.nl/fotoboek.php?kroegnummer=10085&wat=showfoto&nummer=2783
snel wegwezen hier, dalijk ziet mijn groep 8 leraar me nog die daar aan de bar staat
dat meisje is maximaal 12 jaar, en echt nie ouder dus
| Originally posted by Blik [IMG] dat meisje is maximaal 12 jaar, en echt nie ouder dus |
LOl @ die post van M5 met die foto's!
Die zijn duidelijk VERKNAAKT
je zou maar zo'n kop hebben!!!
| Originally posted by TimeportE meen je dat nu echt is dit meiske hiero maar 12???? dat zou ik zeker niet gedacht hebben.. maar ja dat heb ik dus wel vaker.. vaak bij een feest zie ik een meisje waarvan ik denk dat die rond de 17 is ofzo.. is ze 14 of 15.. en dat ligt lang niet altijd aan make-up ofzo.. |
Hmm toevallig een middelbare school voor tijgerinnetjes hahahaha
Hmm tja wat betreft erop in gaang henkie_henk, nee doe maar niet, en qua zeiken al totaal niet!! Ach hopeloze acties ook, lang leve me eigen zoektocht naar het onbekende 
Gegroet
| Originally posted by Blik http://www.kroegenweb.nl/fotoboek.php?kroegnummer=10085&wat=showfoto&nummer=2783 snel wegwezen hier, dalijk ziet mijn groep 8 leraar me nog die daar aan de bar staat dat meisje is maximaal 12 jaar, en echt nie ouder dus |
| Originally posted by TimeportE meen je dat nu echt is dit meiske hiero maar 12???? dat zou ik zeker niet gedacht hebben.. maar ja dat heb ik dus wel vaker.. vaak bij een feest zie ik een meisje waarvan ik denk dat die rond de 17 is ofzo.. is ze 14 of 15.. en dat ligt lang niet altijd aan make-up ofzo.. |

'Tja het komt net boven d'r broek kijken. Ze ziet pas haar eerste levens jaren. De eerste straaltjes zonlicht. Ouders ik zou jullie maar schamen!!! En trouwens uitgaansgelegenheden in Nederland ik zou jullie ook maar schamen om dit kleine grut binnen te laten.
Dit is duidelijk een reden waarom ik een hekel heb aan die uitgaansgelegenheden, ik zal geen namen noemen (BROTHERS grrrr). Het is niet de eerste keer gebeurd dat zo'n fuckin 14 jarige smurf dat nog jonger is als me zusje, tegen me begint te lullen en aan te rijden. En begint te beweren dat ze me leuk vind!! Fuck off and grow UP!
Tja mijn mening van kleine mensen in uitgaansgelegenheden dus 
Gegroet,
check die rechter... over VERKNAAKT gesproken...
haha nee die linker heeft een lekker koppie
waar is de suclon b als je het nodig hebt?

ja jongens, van t bier worden wij vrooooolijk! Ennuh...we hebben ons egschoren hoor!! (van onderen is nog maar de vraag)

CHECK DIE KOEIEKOP VAN DIE LINKER DAN!!!

Dat meisje ziet er niet verkeerd uit, maar die gasten...pfffff
OMG, ik zit door die site van hollywood te kijken, en wat zie ik daar??? Mn eigen zus (de linker) met een of andere turk met zn poten aan dr. Sterf turk

| Originally posted by LowRider check die rechter... over VERKNAAKT gesproken... |
past New Wave mooi bij als glazenhaler...
| Originally posted by LowRider |
| Originally posted by LowRider check die rechter... over VERKNAAKT gesproken... |
| Originally posted by Optimus Trance OMG, ik zit door die site van hollywood te kijken, en wat zie ik daar??? Mn eigen zus (de linker) met een of andere turk met zn poten aan dr. Sterf turk ![]() |