
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin in Nederland
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Posted by basd on Dec-08-2004 07:58:
| quote: |
Originally posted by djxtension
Lang leve de geruchten...
Op Armin's site is nog niks te vinden over Armin die verhuist naar de USA. Nog ff afwachten dus... |
Ik vind het wel verbazingwekkend dat er echt mensen zijn die die opmerking van mij serieus nemen.
Posted by MaGiK54 on Dec-08-2004 08:32:
Armin kapt helemaal met de music-biz en gaat in dienst bij de gebroeders Moszkowicz om advocaatje te spelen

Posted by djxtension on Dec-08-2004 10:23:
| quote: |
Originally posted by basd
Ik vind het wel verbazingwekkend dat er echt mensen zijn die die opmerking van mij serieus nemen. |
Vaak genoeg vind je hier van zulke threads, waarvan sommige zelfs nog waar zijn ook.
Anyway, Armin moet maar doen waar ie zin in heeft, voor mijn part verhuist ie naar Afghanistan. Mijn stijl is het toch niet.
Posted by nwopper on Dec-08-2004 14:17:
Re: Re: Re: Re: Armin in Nederland
| quote: |
Originally posted by Remy D
Daar gingen geruchten over, maar in zijn laatste interview op i-net zei hij juist dat hij volgend jaar weer meer bij zijn familie wil zijn en weer in veel Nederlandse clubs wil gaan draaien. |
Serieus, hoe vaak heeft die gast dit jaar in NL gedraaid? 4 keer... Hoe vaak heeft die gast in de US gedraaid +/- 20 keer dit jaar. Lijkt me niet meer dan logisch dat het dan beter is om gewoon maar naar de US te verhuizen.
Echt, met nieuw jaar is ook geen enkele dj te vinden in Nederland....ze zitten ook allemaal in die fookin' US!!
Okee, of in Australie....
PS: Tijs zegt ook in interviews dat hij zichzelf ook de beste dj van de wereld vindt, terwijl velen op diverse forums het toch dik oneens zijn met die stelling...
Posted by eXos on Dec-08-2004 16:32:
Schop m naar de maan. Ben je van de speculaties af!
Posted by DJ Gerrit on Dec-08-2004 16:33:
| quote: |
Originally posted by eXos
Schop m naar de maan. Ben je van de speculaties af! |
gefrustreerd? HAVE A BREAK!! have a kit kat
Posted by @win on Dec-08-2004 18:07:
Mensen die zeiken op Armin...

Posted by SnuggLe on Dec-08-2004 22:25:
Deze thread gaat echt NERGENS over.....gedoe over en weer / half geflame. Doe normaal zeg.... ga gewoon een blokkie om of ga rukken oid. Kinderachtig gedoe.
Mods hadden deze meteen moeten sluiten.
Posted by basd on Dec-09-2004 07:58:
| quote: |
Originally posted by @win
Mensen die zeiken op Armin...
|
Nee, stel je voor dat er een keer ergens kritisch naar gekeken wordt. Zo goed is ie nou ook weer niet hoor.
Posted by Donna on Dec-09-2004 09:56:
Re: Re: Re: Re: Armin in Nederland
| quote: |
Originally posted by Remy D
Daar gingen geruchten over, maar in zijn laatste interview op i-net zei hij juist dat hij volgend jaar weer meer bij zijn familie wil zijn en weer in veel Nederlandse clubs wil gaan draaien. |
Muhah,dat zei ie zeker toen ie hoorde dat Armin m weer s achterna kwam,dit maal naar de states!
Maar tis idd wel s tijd de toorts door te geven aan degenen die nog wel over kunnen brengen wat we willen horen(lees voelen)
Kan me geen reet schelen wie of wat er achter die tafels staat,als ie maar weet waarom we daar zijn.
Niet om alle nieuwste meuk wat maar te vinden of te jatten is vanaf een cdrretje een zaal met lamers in te knallen die nie eens horen offet nou wel of niet dik gemixed is.
Feesten willen we,en wel een beetje op nivo jah!!
Posted by @win on Dec-09-2004 16:34:
| quote: |
Originally posted by basd
Nee, stel je voor dat er een keer ergens kritisch naar gekeken wordt. Zo goed is ie nou ook weer niet hoor. |
Er mag altijd kritiek geleverd worden, maar sommige mensen doen dat niet echt op een faire manier. That's all
Posted by franzelare on Dec-09-2004 17:56:
Re: Re: Re: Re: Re: Armin in Nederland
| quote: |
Originally posted by Donna
Feesten willen we,en wel een beetje op nivo jah!!
|
amen
Posted by New Wave on Dec-09-2004 18:02:
| quote: |
Originally posted by @win
Mensen die zeiken op Armin...
|
Het liefst zeik ik hem onder met liters stinkende zeik.
Posted by djxtension on Dec-09-2004 18:22:
| quote: |
Originally posted by New Wave
Het liefst zeik ik hem onder met liters stinkende zeik. |
Erg aardig van je.
Posted by franzelare on Dec-09-2004 18:25:
| quote: |
Originally posted by New Wave
Het liefst zeik ik hem onder met liters stinkende zeik. |
he tim, piemel in je kont!
ga je moeder ff pesten man!
Posted by djxtension on Dec-09-2004 18:27:
| quote: |
Originally posted by franzelare
he tim, piemel in je kont!
ga je moeder ff pesten man! |
Had je 't tegen mij? Ik heet namelijk ook Tim.
Posted by franzelare on Dec-09-2004 18:28:
| quote: |
Originally posted by djxtension
Had je 't tegen mij? Ik heet namelijk ook Tim. |
wie zich aangesproken voelt........
Posted by djxtension on Dec-09-2004 18:30:
| quote: |
Originally posted by franzelare
wie zich aangesproken voelt........ |
Nou ja, als ik m'n naam hoor of zie is het toch logisch dat ik me aangesproken voel, of niet?
En bovendien: ik zit op school, dus m'n moeder pesten gaat ff niet.
Posted by franzelare on Dec-09-2004 18:33:
| quote: |
Originally posted by djxtension
Nou ja, als ik m'n naam hoor of zie is het toch logisch dat ik me aangesproken voel, of niet?
En bovendien: ik zit op school, dus m'n moeder pesten gaat ff niet. |
als je je ogen open had gedaan had je gezien dat ik een andere tim had gequote.
helaas de hele wereld draait niet om jou maar om mij!
Posted by djxtension on Dec-09-2004 18:35:
| quote: |
Originally posted by franzelare
als je je ogen open had gedaan had je gezien dat ik een andere tim had gequote.
helaas de hele wereld draait niet om jou maar om mij! |
Dat had ik inmiddels ook wel in de gaten. Mijn opmerking was een stille hint naar het aantal 'Tims' dat we hier inmiddels hebben.
En dat de wereld om jou draaide wisten we al.
Humor is ook zoiets he?
Posted by magrec on Dec-09-2004 18:52:
Partyflock ligt down dus fransje is weer op TA....
Jammer he frans dat je hier niemand kunt bannen 
Posted by eXos on Dec-09-2004 18:57:
| quote: |
Originally posted by SnuggLe
Deze thread gaat echt NERGENS over.....gedoe over en weer / half geflame. Doe normaal zeg.... ga gewoon een blokkie om of ga rukken oid. Kinderachtig gedoe.
Mods hadden deze meteen moeten sluiten. |
Sluiten? Niks ervan man!
Lekker doorgaan!
Owja Gerrit, ik heb je alweer aangemeld voor ban 
We gaan gewoon net zolang door tot je door hebt dat dit je thuis niet echt is of zal worden....
Posted by djxtension on Dec-09-2004 18:59:
| quote: |
Originally posted by magrec
Partyflock ligt down dus fransje is weer op TA....
Jammer he frans dat je hier niemand kunt bannen |
Is het dan de gewoonte van fransje om iedereen hier maar af te blaffen als partyflock down is?
Zo ja, bied ik nu m'n excuses aan. Zo nee:

Note: de sfeer word hier wel steeds grimmiger. Iedereen last van een najaarsdepressie of zo?
Posted by magrec on Dec-09-2004 19:05:
| quote: |
Originally posted by djxtension
Is het dan de gewoonte van fransje om iedereen hier maar af te blaffen als partyflock down is?
Zo ja, bied ik nu m'n excuses aan. Zo nee:

Note: de sfeer word hier wel steeds grimmiger. Iedereen last van een najaarsdepressie of zo? |
Als je dagelijkse taak op partyflock het bannen van wazi/nazi figuurtjes is en dat is nu niet mogelijk omdat pf offline is tsja dan krijg je ontwennings verschijnselen denk ik.
Posted by franzelare on Dec-09-2004 19:05:
het zal wel wat te maken met mensen die tim heten, plaatjes draaien en snel happen 
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.