TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe was Trance energy
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ik ben ook op zoek naar een plaat die scott in het begin van zn set draaide en judge ook in het begin, maar misschien is het dezelfde plaat wel
later
michiel
ik vond dat intro'tje aan het begin van elke dj een beetje triest
maar ok
later
michiel
Re: Flipper is ook weer awake!
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Alleen jammer dat de TMF kindjes weer zonodig HeeHoo moesten gaan roepen (het was gelukkig wel minder dan bij de vorige TE). Wat ik erg cool vond is dat er gasten rondliepen met T-shirts met daarop een verbodbord met HeeHoo erop! |
PHATT!!!
Gielen was de man van de avond voor mij.zoveel energieke nrs.weinig breaks.
Dj Cross draaide ook zoo lekker.echt perfect opgeboud tot een hoogtepunt.Cj Bolland - The Prophet als laatst.wat een topnr zeg.
Mario Piu meer van verwacht.maar toch een zooi gruwelijke knallers ertussen.alleen jammer van die dancevalley theme.
Scott Bond & Klubbheads heb ik zogoed als niet gevolgd.boeide me niet zo.maar voor de rest TOP avond!!
GREETZ!!
Wow! top om al die verhalen te lezen over TE! Jammer dat ik er niet bij kon zijn als ik het allemaal zo lees (ik was op vakantie).
net bij een paar maten langs geweest, wilde graag weten hoe het geweest was en zij hadden het ook top gehad, zij hadden gelukkig ook geen last gehad van slecht geregeld ns verkeer
Maar ze waren wel nog ontiegelijk brak, ik moest echt alle verhalen eruit trekken en dan nog kwam er niet veel fatsoenlijks meer uit!

Pfff Ik was 1 van gelukkigen die Scott Bond heeft mogen zien op Massive. En als je dat gezien hebt roep je niet zo snel dat Scott Bond nix boeit... Helaas was onze Scotje niet in staat om mijn meesterlijke set van Massive te herhalen.
Mario Piu vond helemaal de man van de avond. Die kerel draaide GRUWELIJK BRUTE platen zeg. Als iemand weet waar je DIE kan downloaden ff roepen aub!
Tracklist is ook goed... maar liever de set natuurlijk 
| Originally posted by The Groove Mario Piu vond helemaal de man van de avond. Die kerel draaide GRUWELIJK BRUTE platen zeg. Als iemand weet waar je DIE kan downloaden ff roepen aub! Tracklist is ook goed... maar liever de set natuurlijk |
thanks to xacidtripx en Judgelex.
LoL..
that's the original print! .. Thanks for the compliments! (courtesy to a friend of mine who got the idea for the print!)
Hier mij story about Trance-Energy,
Vond het een megatof feest (voor mij de eerste).
Van de Klubbheads heb ik niet zo heel veel meegemaakt,
maar Judge Jules draaide errug goed!
De meeting was ook wel grappig! Verder vond ik Piu ook
wel erg lekker, (z'n muziek dan), en cross en bond matig.
Geloof dat ik het dus aardig met de rest eens ben.
Verder vond ik dat Gielen een megatoffe set neerzette!
Voor mij: een zeer geslaagd eerste feest(en zeker niet het laatste)
Greetz RubDub
Nog eventjes voor de liefhebbers:

Voor meer foto's kun je hier terecht:
www.id-t.com
&
www.trance-energy.nl
Tering die foto's zien er bruut uit!!! wow!

| Originally posted by Partyhardy! Tering die foto's zien er bruut uit!!! wow! |

weet je wat ik wel erg jammer vind, al die intro's van 3 minuten
helemaal bij Johan Gielen, die stopt rond 10 minuten in de set en dan komt er weer zo'n stomme intro, beetje jammer, maar de sets zijn eigenlijk allemaal super, behalve cross, die vinnik helemaal niks, alleen de laatste 3 nummers zijn cool
en de beste stuurlui staan aan wal toch?
hey guys, leuk dat jullie hat allemaal (nou ja, behalve iwan dan) zo vet hebben gehad!! Ik heb een stukje op de radio gehoord, en wij vonden het laatste van cross ook wel relaxt, we kwamen zelf net thuis van een feestje, dus wel ff chill
maar ja, toen johan gielen kwam zijn we van schrik maar naar bed gegaan..en verder heb ik geen flauw idee hoe er gedraait is 
laatste keer dat ik in thialf was, was 18 okt. 97, en toen vond ik t een kutlocatie, maar aangezien dat een Shadowlands feest was, was dat te verwachten..id&t heeft de ruimte vast beter besteedt (slijm, slijm gheghe) maarre...ook allemaal naar IC? want dan wil ik ook meeten!! 
cheerz, proxi
OK dan mensen, het was wel een geslaagd feestje ja. Ik ben de meeting zoals gewoonlijk weer misgelopen, maar ik heb o.a. Moogwai & Glaniskanis ontmoet. Glaniskanis liep ik gewoon tegen het lijf en vroeg of ie wel eens op het net zat en wat z'n naam daar was. En zodoende.... Was gezellie Glaniskanis!!!!
Het feest opzich was wel jovel. Alleen het geluid was soms zwaar bagger. Tijdens Judge Jules hoorde ik soms alleen maaar de Bass en niks meer van de Melodie en dat vond ik zwaar klote.
Maar goed, ik heb me prima vermaakt en daar gaat het om...
GReeTZ
| Originally posted by Blik weet je wat ik wel erg jammer vind, al die intro's van 3 minuten helemaal bij Johan Gielen, die stopt rond 10 minuten in de set en dan komt er weer zo'n stomme intro, beetje jammer, maar de sets zijn eigenlijk allemaal super, behalve cross, die vinnik helemaal niks, alleen de laatste 3 nummers zijn cool |
wat was dan de laatste plaat van Cross + Gielen, de plaat voor de intro, met de vrouwelijke vocals, die roelt namelijk superhard, echt lekker nummertje
| Originally posted by Partyhardy! Ik heb net ff gekeken op RMF en daar staan ze allemaal=> Judge Jules, Scott Bond, Mario Piu, Dj Cross & Johan Gielen, alleen niet de Klubbheads, maar goed dat is dus super chill! ben nu lekker aan het downen thanks to xacidtripx en Judgelex. |
| Originally posted by YojiBiomehanika RMF??? geef ff url AUB... ik MOET die set van Jules en van Piu hebben, die lui kicken zwaar aars... De klubbheads vielenn me ook 100% mee toen ik binnenkwam.. Scott bond was nie echt bijzonder en cross ook niet... en gielen is echt een sukkel!! man ik heb nog nooit zo'n loser dj gezien. Ik was erbij toen ze z'n clip gingen opnemen. Bij de ingang.. echt zo'n gast met megafoon zeggen zo van: Jongens daar komt johan gielen aan in een limousine, als hij er uit komt allemaal juichen en schreeuwe!!!. Dus die gast komt uit de auto en vet veel mensen BOEEEEEE...humor... maar intussen mochen we nog steeds nie naar binnen. Dus hij weer terug in de auto en die gast met zn megafoon weer zeggen dat we pas naar binnen mochten als we goed hadden geschreeuwd enzo... nou vieze losers... Maar in ieder gaval: JULES RULES!! |
Scott Bond de man van de avond !!!!!!!!! Onbekende engelse Trance =] Verder Mario Pui Toppie en de rest kots ik op vooral Johan Gielen sinds die het grote geld geroken heeft is het alleen maar bergafwaards met hem gegaan, tja vindt het ook niet gek voor een BELG (HeHe No Offence)
zo zeg, een aantal phatte platen waarop ik natuurlijk heb staan springen, al was het geluid soms idd erg KUT; platen:
barthezz - on the move (dumonde remix) zo`n vette mix blijft da,
yves de ruyter - back 2 earth,
svenson & gielen - twisted,
Work in Progress - I Won't Let you Down (Darren Tate mix),
Three Drives on Vinyl - 'Sunset On Ibiza',
Underworld - Born Slippy (CJ Stone Remix) ,
Mauro Picotto - Awesome !!!,
Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate Remix)
naja en ik kan nog wel doorgaan....
ookal zeiden de 3 gasten met wie ik er was dattet bagger was, moet ik toch echt zeggen dat het allemaal zo slecht nog niet was, en als ik de livesetjes luister heb ik bijna alles gehoord/gezien....dusseh wel lekker! (zeker als je na gaat dat een van die gasten 4 kaartjes had gewonnen met zijn cocacola kaart echt WTF? dus gratiz entree
)
| Originally posted by Obi Thanx for the compliment ![]() Ik ben zelf ook wel tevreden. |
| Originally posted by Blik wat was dan de laatste plaat van Cross + Gielen, de plaat voor de intro, met de vrouwelijke vocals, die roelt namelijk superhard, echt lekker nummertje |
| Originally posted by Flipper01 Eeej, weet jij misschien of de andere foto's ook op internet staan in dezelfde grootte als deze? Ik heb die andere foto's gezien maar helaas zijn ze allemaal zo klein.. |
Zit er 1 van jullie bij? Petrus misschien?