TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Ik heb men tickets voor Innercity en Mysteryland gewoon in de Fnac kunnen kopen. Voor Te en Sensation via internet moeten gebeuren. Dus das ni helemaal correct wat je zegt 
ja kan zijn dat ze het nog enkel via fnac doen ze poep.
ma kben nie zeker. ma dienen dude van den toff was daar toch over aan het klagen, en hij zei ook wel dat ze in fnac verkochte (maar hij sprak het uit als... in verleden tijd)
anyways kheb het ook alleen maar gehoord. ma dan nog in fnac wa mensen komen daar die in trance of techno zijn geintereseerd??? ik denk dus da ze meer kans maken door ze in platenwinkels te verkopen... music man, usa import.. enz
Hmm op aib en IlT zoiezo ook altijd reclame en flyers te vinden van id&t. En nu we Mtv nl ontvangen zijn de reclamespots hiervoor ook te bekijken. Maar tis idd een feit de fnac , je moet al echt op de site gaan kijken als je wil weten waar het voorverkooppunt in Be is. Aan reclame geen gebrek hoor
. De events waren altijd uitverkocht tot nu toe met dezelfde prijzen. Het gaat economisch gewoon minder goed nu en er is een groot aanbod. Plus december is een dure maand !
hehe, affiche hangt al heeeel tijdje op men kamer

ziet er flashy uit. wa hebt ge daarvoor moeten doen om die te bemachtigen??? weer een buskot afgebroken fred?
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ziet er flashy uit. wa hebt ge daarvoor moeten doen om die te bemachtigen??? weer een buskot afgebroken fred? |
kuch stoefer kuch
wie zei da???
Kmoet de mijne ook nog ophangen
2 van tiesto, 1 van release en 1 van sensation al uigedeeld.
Eerst schilderen en dan foto'kes pakken 
ja, ik heb ook zo'n uitnodiging gehad van ID&T om met hen op gesprek te komen voor tips enzo te geven...
'k dacht dat da nen mail was die naar iedereen werd verzonden ?
Was het de moeite Fred ?
Fred had me meegenomen, zat zo'n 12 man, was wel de meoite
posters, dvd's etc gekregen en wat info.
Ja en ze vroegen natuurlijk wat wij verwachten van id&t in be, reactie op bepaalde dingen dat ze wouden doen etc ...
| Originally posted by pooley Fred had me meegenomen, zat zo'n 12 man, was wel de meoite posters, dvd's etc gekregen en wat info. Ja en ze vroegen natuurlijk wat wij verwachten van id&t in be, reactie op bepaalde dingen dat ze wouden doen etc ... |

als die dresscode verplicht is zal je mij er alleszins niet zien, een witte broek komt nie in men kleerkast.
ff lenen gert, tbh, kheb het ook niet
maar think about it, witte broeken bij meiskes kan oh zo sexy zijn 
Weet al iemand hoeveel een ticket kost?
^wil ik toch wel naartoe ondanks dat ik nog geen line-up of prijs weet.
@Fred: wow nice poster .. zou hier ook nog passen..
twas idd wel de moeite, heel veel info gekregen en aantal leuke discussies
hopelijk hebben de mensen van id&t er wat aan gehad
Dju, khad erbij moeten zijn, dan zou er hier binnen de kortste keren een mega prog event zijn!

| Originally posted by Jasperovitsj Dju, khad erbij moeten zijn, dan zou er hier binnen de kortste keren een mega prog event zijn! |

:x :x
| Originally posted by pooley maar think about it, witte broeken bij meiskes kan oh zo sexy zijn |
| Originally posted by FredNova twas idd wel de moeite, heel veel info gekregen en aantal leuke discussies hopelijk hebben de mensen van id&t er wat aan gehad |

Ben ik dan de enige die een witte broek heeft?
Believe me ,investeer niet te veel in die witte broek want de kans is groot dat je de smurrie er niet meer uitgewassen krijgt
.
| Originally posted by Aur�lie Believe me ,investeer niet te veel in die witte broek want de kans is groot dat je de smurrie er niet meer uitgewassen krijgt . |
Ik zelf heb wel redelijk wat witte kleren maar daar zijn jullie niks mee zeker
. Dus 't is het proberen waard , hou me op de hoogte !