TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Angry?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Tuurlijk kan ik da zelf, maar ze hebben hier de afdeling PC-Support die voor de rest van den dag op hun lui gat spellekes zit te spelen, dus laten we die gasten ook maar eens iets doen he 
De policy is dat alle software en hardware door PC-Support moet geinstalleerd worden, over heel 't bedrijf.
nieuwe tantist: moest pers� 5 houtspaanders in mijn tandvlees steken! Mij zien ze daar nemeer terug

| quote: |
| Originally posted by Tiger777 nieuwe tantist: moest pers� 5 houtspaanders in mijn tandvlees steken! Mij zien ze daar nemeer terug |
het bloedt nog een beetje 
^kleinzerig ventje.
ik moet dagelijks 5 eiken bomen uit mijn hand zien te verwijderen 
jomo... gai zijt nen bouvakker, gai hoort ook na de vrou� te floijte, oek iet da ik ni dun(toch ni te neig all�
).
| Originally posted by Xilver Tuurlijk kan ik da zelf, maar ze hebben hier de afdeling PC-Support die voor de rest van den dag op hun lui gat spellekes zit te spelen, dus laten we die gasten ook maar eens iets doen he ![]() De policy is dat alle software en hardware door PC-Support moet geinstalleerd worden, over heel 't bedrijf. |
| Originally posted by djcresto mochten alle werknemers eens constant goed doorwerken dan zou de werkloosheid volgens mij met 20% stijgen. |
als ge maar kunt burten e 
anyways bij ons op het werk, is het anders toch doorgaan ze..
zelf als ge nog maar ff ergens naar toe gaat vragen ze al.. "wa is kwart na vier aan het zoeken" 
Damnit kga hier echt wa kopstoten gaan uitdelen op't werk. Twee man ziek gevallen, en ne kerel die het niet nodig vind van een week op voorhand zijn planning door te geven aan ons team. Gevolg: die gast komt nu af met superdringend belangrijk werk, en op wie zijne kop komt dat terecht? Uiteraard ik... Waardoor er twee heel belangrijke deadlines in het gedrang komen.
Toemme toch, ambetante mensen...
godver de godver miljaar de nondejeuuuuuuuuuuuuuuuh

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH
IK KAN ER NIET MEER TEGEUH, HET KAN ME NIET MEER SCHELEUH
F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,etc.
Frustraties baaaaabababababa en dat allemaal door een meisje, ik moet mij schamen

| Originally posted by Buoyant godver de godver miljaar de nondejeuuuuuuuuuuuuuuuh ![]() NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH IK KAN ER NIET MEER TEGEUH, HET KAN ME NIET MEER SCHELEUH F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,etc. Frustraties baaaaabababababa en dat allemaal door een meisje, ik moet mij schamen |
ik kan mij zo ergeren aan kerstverlichting h�..
als ik 's morgens naar het station rij is het enige wat ik zie kitscherige bollen en flitsende lichten in de mensen hun haag, in hun bomen, rond de contouren van hun huis... en alsof dat nog niet erg genoeg was krijgen we die soms ook in de vorm van een hert of een kerstman.. aaaaargh

| Originally posted by Buoyant godver de godver miljaar de nondejeuuuuuuuuuuuuuuuh ![]() NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH IK KAN ER NIET MEER TEGEUH, HET KAN ME NIET MEER SCHELEUH F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,etc. Frustraties baaaaabababababa en dat allemaal door een meisje, ik moet mij schamen |
| Originally posted by TOR ik kan mij zo ergeren aan kerstverlichting h�.. als ik 's morgens naar het station rij is het enige wat ik zie kitscherige bollen en flitsende lichten in de mensen hun haag, in hun bomen, rond de contouren van hun huis... en alsof dat nog niet erg genoeg was krijgen we die soms ook in de vorm van een hert of een kerstman.. aaaaargh |

| Originally posted by Nyah calm down.. na regen komt zonneschijn en tis ni omdat de situatie nu uitzichtloos lijkt, dat altijd zo zou zijn. probeer u bezig te houden en alles wat u aan haar doet denken... ff uit t zicht verplaatsen |
, het waren gewoon de gevoelens van het moment gisteren en het stomme idee dat ze zo plots geen gevoelens meer had.
^ja??? mmmmmmz ik merk die lieve meisjes dat toch niet op hoor.
btw ontopic:
godverdomme. grrrrr voos wijf antwoord dat toch me iets waarvan ik slimmer wordt. ge praat in wartaal voor mij...
Zucht... het lucht echt wel een beetje op, zo is wa vloeken
veel sterkte iedereen...
laat u nie doen: gewoon terugslaan! 
| Originally posted by eieregooie Alle vrouwen zijn kuthoeren! (c) Hans Teeuwen |
^ksnap em niet 
waarom de koningin niet????
| Originally posted by Kaidreas ^ksnap em niet ![]() waarom de koningin niet???? |
da maakt nog altijd geen steek voor mij
ook al moet ze den helen dag zwaaien dan kan het toch nog een kuthoer zijn??
| Originally posted by Kaidreas da maakt nog altijd geen steek voor mij ook al moet ze den helen dag zwaaien dan kan het toch nog een kuthoer zijn?? |
ge moet dringend wat hans teeuwen beluisteren
Originally posted by Gladius ge moet dringend wat hans teeuwen beluisteren |