TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack : MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (2): « 1 [2]
L�st p� TC skrivit av Mondaybar
| quote: |
| Ok.. jag s�ger s� h�r ang n�sta cruise... 97% av er kommer att skita p� er.. (nej det blir inte den svindyra-symphony-b�ten denna g�ng och vi pratar inte heller om valborg...), men man kan s�ga s� h�r.. med tanke p� det mediauppb�d vi har..och VEM som kommer att spela... st�rre �n s� h�r blir det inte...PUSS! |
f�r verkligen hoppas att dem inte menar att man ska skita p� sig f�r att tiesto lirar.
men visst det l�ter j�kligt lovande 
| Originally posted by Funfrock f�r verkligen hoppas att dem inte menar att man ska skita p� sig f�r att tiesto lirar. men visst det l�ter j�kligt lovande |
stod det inte n�nstans att de va ferry corsten plus agnelli & nelson??
| Originally posted by Versace stod det inte n�nstans att de va ferry corsten plus agnelli & nelson?? |
Posten ovan �r skriven av mig men r�kade va inloggad p� Sculs konto... han har ju anv�nt min dator under sitt Sverige bes�k
| Originally posted by Versace stod det inte n�nstans att de va ferry corsten plus agnelli & nelson?? |
Aah syn att man inte e gammal nog f�r o dra p� s�nt =( (bara 17) =/ �lskar scot project
hoppas ni haft det kul nu.. �ven fast jag inte var med
ni som var med, var det b�ttre eller s�mre �n f�rg�ende krysser?
| Originally posted by JayBee hoppas ni haft det kul nu.. �ven fast jag inte var med ni som var med, var det b�ttre eller s�mre �n f�rg�ende krysser? |
jag misst�nkte det.. det kan ju om�jligt bli tr�kigt.
tyv�r var min s�msta kryss summer cruise 04 men endast f�r att jag b�rjade bl�da som en stucken gris och var mer bakis �n jag n�gonsin varit i mitt liv.
s� h�ndelserna �r ju personliga ocks� men annars �r det sv�rt att v�lja.
1. spring cruise 04
2. lucia cruise 03
3. summer cruise 04
cheers
n�sta kryss 25e februari p� en fredag...
36h??????
| Originally posted by Versace n�sta kryss 25e februari p� en fredag... 36h?????? |
kryssningen var grym, helt klart. bodde f�r f�rsta g�ngen ovan bild�ck, p� femman. d�r var det bra drag, var o varannan hytt hade egen spelare, vissa gjorde om hytten till dj b�s med mixerbord o hela kittet. stort! Hur var det p� fj�rde v�n. o ned�t?
Video finns nu p� http://www.liquidsunset.org...
Gjord av en tjej med nickname manicdancer 
Sweet - tankar hem med detsamma.
T�nk om vi bara hux flux kunde f�r 3 m�nader ledigt fr�n skolan...d� skulle jag ocks� f� tummen ur r�ven och fixa till filmerna fr�n alla festerna :|
| Originally posted by SteveTranz4ever Video finns nu p� http://www.liquidsunset.org... Gjord av en tjej med nickname manicdancer |
| Originally posted by P4z! �r det fel p� min mediaspelare eller n�s hon p� micken i b�rjan? |
J�vligt snyggt klippt film!
Hoppas vi f�r se mer filmer fr�n henne i framtiden.
Btw, hon som filmat. Var det hon som gled runt i gr�n/svarta "rave-kl�der" med fetaste kameran 2k p� axeln under kv�llen/dagen?
| Originally posted by Gate 42 J�vligt snyggt klippt film! Hoppas vi f�r se mer filmer fr�n henne i framtiden. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Video finns nu p� http://www.liquidsunset.org... Gjord av en tjej med nickname manicdancer |