TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by jp ps: NOOIT de eerste keer mee uit eten vragen |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Owjha, ga niet wachten tot februari. heb ook eens maanden gewacht en toen ik eenmaal het lef had om haar mijn gevoelens te uiten vertelde ze dat ze al 2 maanden een vriendje had.....rampzalig. Of ben ik de enige die dit meemaakt ? |
| quote: |
| Originally posted by sndh valuable point! Helemaal mee eens. Wijze woorden over relaties? Kijk uit dat je niet een goede vriend wordt ipv. haar vriend....Daar ging het bij mij mis. Tricky stuff, echt. |
Wat een negativiteit omtrent uit eten gaan. De laatste keer dat ik met een meisje uit eten ging heeft mij geen windeieren gelegd. Maar was denk toen al wat verder in die relatie met dat meisje vergeleken met cosmic
Qua kaartje sturen vind ik ook erg tricky. Wilde ooit een kaartje sturen naar een meisje met daarin geschreven dat ik haar leuk vond bla bla bla. Net voordat ik dat wilde sturen had ik een msn gesprek met haar waarin ze melde dat ze het altijd zo stom vond dat veel jongens als die iemand leuk vinden het bijna nooit face2face durven te zeggen. Ook kaartjes sturen zoals valentijn vond ze maar niks.
Ik denk dat het dus per vrouwelijk persoon verschilt.
Wat een onzin zeg, NOOIT mee uit eten vragen/ geen kaartje sturen. Het verschilt inderdaad per persoon/vrouw denk ik.
Ik persoonlijk vind dat het soms kneuzig over kan komen een kaartje, maar als ik een jongen echt leuk vind maakt het me eigenlijk niet zo veel uit hoe hij t zegt.
Ik denk er eigenlijk in zn algemeen wel zo over: Als iemand je toch al leuk vindt, kan je eigenlijk niet zo heel veel fout meer doen. Er bestaat dan volgens mij niet echt meer zo iets van het verkeerd brengen. Ik vind een jongen dan vaak alleen maar lief of schattig, ookal weet ie moeilijk over te brengen hoe hij zich voelt.
Maar is mijn mening, ben denk ik geen voorbeeldvrouw ofzo...
| quote: |
| Originally posted by Esrem Wat een onzin zeg, NOOIT mee uit eten vragen/ geen kaartje sturen. Het verschilt inderdaad per persoon/vrouw denk ik. Ik persoonlijk vind dat het soms kneuzig over kan komen een kaartje, maar als ik een jongen echt leuk vind maakt het me eigenlijk niet zo veel uit hoe hij t zegt. Ik denk er eigenlijk in zn algemeen wel zo over: Als iemand je toch al leuk vindt, kan je eigenlijk niet zo heel veel fout meer doen. Er bestaat dan volgens mij niet echt meer zo iets van het verkeerd brengen. Ik vind een jongen dan vaak alleen maar lief of schattig, ookal weet ie moeilijk over te brengen hoe hij zich voelt. Maar is mijn mening, ben denk ik geen voorbeeldvrouw ofzo... |
Verliefdheid blijft gevaarlijk en voor je het weet maak je de grootste blunder en kan je weer op zoek naar een ander.
Wat betreft dat broer zus verhaal... Die gozer moet t je wel echt gunnen idd... Hij kan wel ja zeggen uit beleefdheid ofzo... Zeggen dat t je eigen keus is, maar gunt ie t je ook echt? Wees er voorzichtig mee... Dit soort shite kan zo enorm uit de hand lopen trust me... T vergt best wel wat discipline enzo van alle 3 de kanten, dus ook van die broer, en t is maar de vraag offie dat kan opbrengen... Maar if you like her it's worth the shot eh 
Verder maakt t hoe en wat in t begin volgens mij niet zoveel uit... Do it your way! Als ze interesse in je heeft zal ze t toch wel waarderen
En als ze geen interesse heeft, heeft ze dat ook niet als je t anders had aangepakt.
Ach ja, de liefde....
Wat kan ik zeggen....
Toen ik in de rij stond voor hersens, humor en goede muzieksmaak werden juist net de knappe hoofdjes uitgereikt....dus die heb ik nou net gemist....
En dat....dat maakt veel uit in de liefde...
But who cares anyway....ik ben al blij zat dat ik gezond ben 
| quote: |
| Originally posted by Esrem ...maar als ik een jongen echt leuk vind maakt het me eigenlijk niet zo veel uit hoe hij t zegt. |
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, dat was vroeger mijn motto en dat heb ik nageleefd ook. Ik was zo blauw als een smurf
Inmiddels heb ik al bijna 2,5 jaar een heel lief vriendinnetje 
Re: De TA-relatie-issues draad
| quote: |
| Originally posted by Cosmic (ze is het zusje van mn beste vriend) |
Je moet niet uit eten gaan omdat:
-je niks anders kan doen dan of naar haar of je eten staren
-op een gegeven moment vervelende stiltes kunnen gaan vallen
-je elkaar niet leert kennen behalve de eetmanieren
-het eten niet bevalt dit de date kan verpesten
-je niet voortijdig af kunt breken
Daarom:
-ga rolschaatsen in het park, en reageer op situaties (onuitputtelijk e gespreksstof) en koop een ijsje voor haar (of suikerspin in de winter)
-ga winkelen of bezoek de kerstmarkt
-ga uitwaaien op het strand, dan combineer je activiteit met de mogelijkheid te babbelen

Verder, of het moreel verantwoord is dat het een zusje van je vriend betreft: ga op je gevoel af
beter advies: ga poolen.
nix gaat boven zon lekker rokerig 'gedimlichte' ruimte vol met ongure types en pooltafels. Achja, tis maar waar ik me thuis voel...
Als je die kerstkaart gaat versturen moet je een volgespoten condoom meesturen. En zet je in die kaart "er gaat geen nacht voorbij, dat ik niet aan je denk". Zit je echt gebakken. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Als je die kerstkaart gaat versturen moet je een volgespoten condoom meesturen. En zet je in die kaart "er gaat geen nacht voorbij, dat ik niet aan je denk". Zit je echt gebakken. |
Hmm had hier net een hele reply getypt maar toen ik m wilde verzenden lag TA eruit.
Laat t nu maar ff bij de opsomming:
- ligt aan het meisje wat je op je date gaat doen
- bioscoop is een no-go-area
- Euromast bij nacht is leuk!
- Eten kan best wel maar ligt weer aan het eerste punt
ook leuk:
- ga naar de dierentuin, t heeft iets romantisch, je hebt altijd wat over te praten en t heeft iets vertrouwd.
- ga schaatsen, zeker als t op zo n tijdelijke ijsbaan is met kerstsfeer, is erg romantisch! kan je haar daarna opwarmen 
- ga naar een danceparty 
Dierentuin en strand zijn bij mij echt twee dikke +en. Een plek waar je dus kan praten maar ook iets anders kan doen als je ff niets meer weet te zeggen: diertjes kijken/over strand rennen.
Strand is inderdaad zeer relaxed. 
3de date is picknick in de duinen ook zeer relaxed.
Ga een marathon Friends DVD's kijken houden
In mijn ogen zijn leuke dates:
- Feestje
- Een of ander pretpark
- Strand
GEEN eten..idd ivm met pijnlijke stiltes 
| quote: |
| Originally posted by nwopper GEEN eten..idd ivm met pijnlijke stiltes |
Leuk om deze thread te lezen
Kheb al bijna 5 jaar een hele lieve vriendin, dus zit niet meer zo in dat datingcircuit, maar toch heb ik ook wel wat ideeen ja.
Eten vind ik helemaal geen slecht idee op zich. Als je zelf kookt natuurlijk (dat moet dan natuurlijk zeker wel!) is het een hele leuke optie. Zorg idd alleen wel dat je niet tegen elkaar aan gaat zitten zwijgen. Strand rocks. Lange strandwandelingen zijn ideaal...gelukkig woon ik in Den Haag, dicht bij Duindorp(/Scheveningen).Wat ook echt leuk is, is bowlen
Veel beter dan poolen of iets dergelijks, das passe man
Bowlen doet het altijd goed. Pretpark vind ik echt niets, maar dat is helemaal persoonlijk. Pretpark doe je als je 13 bent. Doe dan de dierentuin ofzo.
Middagje shoppen in de winter vind ik zelf ook echt een hele hele goede! Lekker Amsterdam/Den Haag in, dan lekker een beetje shoppen, wat van de stad meekrijgen, warme chocolade drinken en schaatsen op de hofvijver. Met schaatsen zit je zeker gebeiteld! 
En verder: get you bitch ass achter de computer vandaan en gewoon op dames/heren afstappen. Niet geschoten is altijd mis. Je moet nooit bang zijn om op je bek te gaan, iedereen loopt wel eens een blauwtje. Altijd eerlijk blijven, je zelf zijn, en als je om iemand geeft/ iemand leuk vindt dan kan je het nooit verkeerd doen. Stuntelen heeft ook zijn charme. En als de dame of heer in kwestie je echt wat vindt, kan je TOCH niets mis doen!
| quote: |
| Originally posted by Remy D Als je die kerstkaart gaat versturen moet je een volgespoten condoom meesturen. En zet je in die kaart "er gaat geen nacht voorbij, dat ik niet aan je denk". Zit je echt gebakken. |
Ik moet zo iemand gaan zeggen dat ik eigenlijk niet zo veel zin meer in m heb, dat t toch niets gaat worden...Altijd leuk:s
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.