TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Stom nieuws
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by Nyah on Feb-14-2005 23:18:

quote:
Originally posted by Eagle`
een vrouw met ervaring eh op liefde staat gene leeftijf hebbek mij altijd late vertelle

denkt ge dat iemand van 12 al t besef heeft van wat '�chte' liefde betekent?

Posted by Tiger777 on Feb-14-2005 23:22:

bah, vroeg rijpe mensen bestaan zenne, als gij als kind op uuw achterhoofd valt he, kunt ge aan die dingen h��l vroeg beginnen

Posted by Eagle` on Feb-14-2005 23:23:

quote:
Originally posted by Nyah
denkt ge dat iemand van 12 al t besef heeft van wat '�chte' liefde betekent?

der zijn der altijd die geestelijk vroeger rijp zijn eh, who knows

Posted by Nyah on Feb-14-2005 23:26:

quote:
der zijn der altijd die geestelijk vroeger rijp zijn eh, who knows

ow maja, das wel heel vroeg rijp dan, vind t toch echt ni kunnen zoiets

Posted by Eagle` on Feb-14-2005 23:29:

quote:
ow maja, das wel heel vroeg rijp dan, vind t toch echt ni kunnen zoiets

tblijft nog altijd the us of A eh daar is alles mogelijk

Posted by Bait on Feb-15-2005 13:24:

Big Ears

Hier nog iets moois uit belgi�,

Vrouw vindt penis in fles ketchup
Een Zweedse vrouw zegt dat ze een penis gevonden heeft in een fles tomatenketchup. Viktoria Ed deed die zeer bizarre ontdekking nog voor ze de ketchup van het merk Godegaarden wou gebruiken voor haar broodjes.

Haar echtgenoot Stefan en hun kinderen Madeleine en Simon hadden al saus uit de fles genomen. "Het object in de fles zag eruit als een penis, van gemiddelde grootte. Ik moest ervan kokhalzen. We hadden net onze inkopen gedaan en we willen graag weten hoe in hemelsnaam een penis in een fles ketchup belandt", zei Viktoria Ed aan het persagentschap AFP.

De ketchup van het het merk Godegaarden werd vervaardigd in Turkije en werd gedistribueerd door de firma Axfood. De winkel waar vrijdag de ketchup gekocht werd, heeft de hele voorraad uit de rekken laten halen. "Ik koop nooit meer dat merk, voor geen geld van de wereld." De politie heeft de fles met het object in beslag genomen.

En ik heb net zo graag ketchup

Posted by Bait on Feb-15-2005 13:27:

Damn jongens, ik wist niet dat dit nog kon

Ebay doet het gewoon alweer

Posted by Kaidreas on Feb-15-2005 19:01:

^wa zit gij naar afrikaanse slaven te zoek terwijl ge anja al hebt???
met 1 vrouw niet genoeg dude?

Posted by Dark Apostle on Feb-15-2005 19:08:

quote:
ma was ni echt verkrachting ze had gewoon relatie meer een student van haar,wederzijdse toestemming. Diee gast miste haar enzo.

Strafwettelijk is en blijft dat verkrachting van een minderjarige

Posted by Bait on Feb-15-2005 21:32:

Smiley DJ

Ik denk da ik Anja niet kan zien als nen slave,
En zeker niet als nen LOW PRICED.

Zeg niet dat ge niks vind op Ebay h�

Posted by CygnusX on Jul-05-2005 19:30:

Van op zattevrienden.be
quote:
Vijftigduizend muziekbestanden in beslag genomen op LAN-party

Op een LAN-party in De Pinte zijn op 6 mei 18 harde schijven in beslag genomen, waarop in totaal 53.926 muziekbestanden en 2.689 films stonden.

De controle werd uitgevoerd door de Belgian Anti-Piracy Foundation (BaF) in samenwerking met de dienst zwendel en namaak van de gerechtelijke dienst van het arrondissement en de computer crime unit (CCU) van Gent. De LAN-party was georganiseerd door een plaatselijke vereniging uit De Pinte en vond plaats van 4 tot 6 mei. De uitnodigingen voor de party werden via e-mail verstuurd naar een beperkte groep. E�n van de ontvangers lichtte de auteursrechtenvereniging Sabam in, die op haar beurt BaF en Ifpi Belgium verwittigde. Dat meldt de Belgian Anti-Piracy Foundation maandag.

In de uitnodigingsmail voor de LAN-party stond vermeld welke bestanden op het lokale netwerk beschikbaar zouden zijn, zodat de deelnemers die ter plaatse konden downloaden en uitwisselen. "In totaal werd er in de mail melding gemaakt van honderden films, waaronder recente titels als 'Man on Fire', 'King Arthur', 'The Bourne Supremacy' en 'The Incredibles'. Daarnaast ook tv-series, zoals 'Alles kan beter', 'Het Eiland', 'Matroesjka's' en meer dan 10.000 audiobestanden, goed voor minstens 1400 Gb unieke data, die illegaal op het netwerk beschikbaar zou worden gemaakt", meldt BaF.

Op een LAN-party komen fervente gamers samen om met elkaar te spelen via een intern computernetwerk.

Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2005 19:35:

Tjah, sucks voor die mensen, maar wat ze doen is natuurlijk wel volledig illegaal

Posted by CygnusX on Jul-05-2005 19:47:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tjah, sucks voor die mensen, maar wat ze doen is natuurlijk wel volledig illegaal

Ja, dat is waar, maar als ze zo beginnen, dan kunnen ze beter LAN parties volledig verbieden vind ik.

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 19:53:

De bedoeling van LAN parties is nog altijd gamen.
Bij mij een paar straten zijn ze een kot binnengevallen. Al hun pc's werden in beslag genomen. Arme studentjes.

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 19:55:

quote:
Originally posted by Bait
Damn jongens, ik wist niet dat dit nog kon

Ebay doet het gewoon alweer

offtopic, dit is goed nieuws

Posted by Kaidreas on Jul-05-2005 19:57:

kheb zo eens met een maat van mij meegedaan aan zo'n lan-party. hahahaha super grappig. wij kwamen daar aan met nen hoop vodka en booze, en die kereltjes van 16 maar gamen. oow wat was het toen leuk. voor mij hoeft het toch wel nooit meer

Posted by Nyah on Jul-05-2005 20:26:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ja, dat is waar, maar als ze zo beginnen, dan kunnen ze beter LAN parties volledig verbieden vind ik.

Sja, das waar. Ben al een paar keer naar een lan-party geweest en daar ist leechen echt wel iets dat erbij hoort. Nu, ik vind wel dat bij een lan het gamen centraal moet staan en die organisatoren hebben in die mail precies de klemtoon gelegd op het aantal dingen dat men kon downen enz... en das normaal toch niet het hoofddoel van zo'n lan. Idem met dat zuipen op lans enz, dat wordt altijd gedaan en enorm veel, maar meestal staat t gamen toch centraal en wordt er tussendoor wat afgezopen

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 20:32:

quote:
Sja, das waar. Ben al een paar keer naar een lan-party geweest en daar ist leechen echt wel iets dat erbij hoort. Nu, ik vind wel dat bij een lan het gamen centraal moet staan en die organisatoren hebben in die mail precies de klemtoon gelegd op het aantal dingen dat men kon downen enz... en das normaal toch niet het hoofddoel van zo'n lan. Idem met dat zuipen op lans enz, dat wordt altijd gedaan en enorm veel, maar meestal staat t gamen toch centraal en wordt er tussendoor wat afgezopen

Gij zult toch ook wel wat centraal gestaan hebben, vermoed ik zo.

Posted by Gladius on Jul-05-2005 20:37:

ni slim van die mannen om dat in die mail te zetten eh. Het is en blijft illegaal natuurlijk, mensen staan daar veel te weinig bij stil.

Posted by Nyah on Jul-05-2005 20:37:

quote:
Originally posted by X-Tune
Gij zult toch ook wel wat centraal gestaan hebben, vermoed ik zo.

nee valt goed mee, twas meestal gewoon int begin van: wtf doet een meisje hier, maar na de eerste schok konden ze zich allemaal terug in hun (welke-dan-ook) verslaving storten

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 20:39:

quote:
nee valt goed mee, twas meestal gewoon int begin van: wtf doet een meisje hier, maar na de eerste schok konden ze zich allemaal terug in hun (welke-dan-ook) verslaving storten

Zo van: "Uh, Wat is dat voor een wezen?"

Posted by Nyah on Jul-05-2005 20:43:

quote:
Originally posted by X-Tune
Zo van: "Uh, Wat is dat voor een wezen?"

neenee, zo erg zijn die gasten helemaal ni hoor

Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2005 21:29:

Ah, nu heb je eindelijk die klasfoto gepost X-Tune?
Ik gok erop dat gij die rosse zijt...

Posted by Meltoz on Jul-05-2005 21:34:

quote:

Roflol, wat e bende man

Posted by Phortastic on Jul-05-2005 21:52:

quote:

hahahahaha pwned

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »