TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- weekend 18-19 december
Pages (2): « 1 [2]

Posted by pooley on Dec-18-2004 11:41:

Gisteren avond besloten nog is naar Illusinte gaan, kwamen we toe, OVERAL auto's, volk op straat, aant terugwandelen.
We stappen richting Illusion (stonden wat verder), volk volk, "ge geraakt ni meer binnen" "wilde soms gratis tickets hebben" "waar ligt La ROcca" "hoe geraakt ge in Mystique" ... Daar ging onze moed, parking op, zagen wat volk staan "naah dat kan die file niet zijn" we komen dichter, "gvd, tis ni waar he, kom we zijn voort"

Wie al in de Illusin geweest is, de file stond buiten de hoek om tot aan de voorste parking (waar die trappen naar The Level zijn ...

ja, het had best succes die avond

en ja deze avond, as I said, draaien \o/

Posted by djcresto on Dec-18-2004 19:15:

quote:
Originally posted by pooley
Gisteren avond besloten nog is naar Illusinte gaan, kwamen we toe, OVERAL auto's, volk op straat, aant terugwandelen.
We stappen richting Illusion (stonden wat verder), volk volk, "ge geraakt ni meer binnen" "wilde soms gratis tickets hebben" "waar ligt La ROcca" "hoe geraakt ge in Mystique" ... Daar ging onze moed, parking op, zagen wat volk staan "naah dat kan die file niet zijn" we komen dichter, "gvd, tis ni waar he, kom we zijn voort"

Wie al in de Illusin geweest is, de file stond buiten de hoek om tot aan de voorste parking (waar die trappen naar The Level zijn ...

ja, het had best succes die avond

en ja deze avond, as I said, draaien \o/

das niet te verwonderen, gisteren was birthday night, alle jarigen van december kregen 10 gratis kaarten.

Posted by pooley on Dec-18-2004 19:16:

quote:
Originally posted by djcresto
das niet te verwonderen, gisteren was birthday night, alle jarigen van december kregen 10 gratis kaarten.

serieus? da meende ni ))

Posted by djcresto on Dec-18-2004 19:18:

quote:
Originally posted by pooley
serieus? da meende ni ))

ze liggen hier toch nog in een schuif

Posted by eieregooie on Dec-19-2004 05:31:

Ik ben vandaag naar een vaag Drum & Bass feestje geweest

Posted by Nyah on Dec-19-2004 14:54:

Gister dus naar Studio Brussel fuif geweest.
Was wel leuk, veel begaaide mensen precies
Als Bobbette van de avond wast wel amusant om al die zatte/aangeschoten mensen te zien.
Muziek was ook wel o.k., alhoewel er toch wel wat liedjes tussen zaten die ik maar heel vaag of niet kon, terwijl meer als de helft van de zaal zat mee te brullen
Soms wel een paar te enthousiaste jongens die opeens beginnen te moshen en half op u vallen enz... maja... blijven lachen he
En warm dat t daar binnen was... Damn, als ik nu geen 2 kilo ben afgevallen, dan weet ik t ook ni meer
Ow ja, was t nut van t stoppen met roken als ge in een zaalke vol met rook staat? Dat rookt ge evengoed mee he

Posted by pooley on Dec-19-2004 16:56:

Heb een schitterend setje gespeeld gisteren, al zeg ik het zelf
overgenomen van retro, afgebouwd met trance, wat prog, groove all the way dan weer wat prog en dan weer eindigen met vette trance

ohhh dat was weer leuk, ik januari nog een feestje \o/

en weer bob geweest \o/

Pages (2): « 1 [2]