TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by sndh J HELEN K - SPACE RIDE @ ECCENTRICBEATS.COM Monday October 25th 2004, 1st hour (20:00 - 21:00). Residency 01. Ericke - Ya Don't Stop (Original Mix) LITTLE MOUNTAIN 02. Ziv Shalit - Ganja (Ziv's Afro Blitz Mix) KISS THAT ASS PROMO 03. Montero - Brazilia ep (Original Mix) RENAISSANCE 04. Stel & Good Newz - Cave In (Tone Depth Remix) SWIFT PROMO 05. Joi Cardwell - Soul To Bare (Chris Micali Remix) CURVVE 06. John 00 Fleming - I'm Not Fooled (JF Sebastian Remix) SUBVERSIVE 07. Stereomovers - The Moon (Make It Forever Mix) TIDALWAV PROMO 08. The Funky Badgers - Funky Tramp (Original Mix) NERVINE 09. Evolved pres. Nu-Ritual - The Ritual (Evolved Passion Remix) PLASTIC FANTASTIC |
Voor de mensen die hem nog niet kennen of de set nog niet hebben: Andrew K & Subsky - Live @ Space Ride (13-12-2004).
Voorgaande edities waren met �zg�r Can, Kosmas Epsilon, Flash Brothers en Orkidea. Stuk voor stuk kwaliteitssetjes 
| Originally posted by Djeebie Voor de mensen die hem nog niet kennen of de set nog niet hebben: Andrew K & Subsky - Live @ Space Ride (13-12-2004). Voorgaande edities waren met �zg�r Can, Kosmas Epsilon, Flash Brothers en Orkidea. Stuk voor stuk kwaliteitssetjes |
| Originally posted by ahp2002 Waarschijnlijk ben ik weer vet laat , maar ik download nu de set van Kasey Taylor op 5 jaar Anniversary van Earth. Iemand een tracklist? |
Heeft iemand toevallig de tracklist van Shiloh's december promo mix?
alstu 
01. Negative Yogi vs Talk Amongst Yourselves vs Do You Need Help - Shiloh's Matzah Noshup
02. Derek Howell - Gasoline Fight [3Beat Breaks]
03. Coombs & Plant - Black Elk Speaks (Dub) [Finger Lickin]
04. Benz & MD - Tainted [Baroque]
05. ???
06. Spin 33 - Believe (Martin H Remix) [Baroque]
07. C-Jay vs D-Fact - Contact [Unsigned]
08. ??? - Twister (Sanger Mix) [CDR]
09. Nefilim - Biscayn Bay [CDR]
10. Baggage Handlers(Cashion/Spengler/Potter) - Vapour Trail [CDR]
11. Vek - Prozak (Sanger Mix) [CDR]
12. Noel Sanger - Trapped (Stefan Anion's Houdini Dub) [Release Records]
13. Jarrod & Gilby - Monkey Trousers [Musiq]
14. Benz & MD - Radiance (Introspective Remix) [Release]
15. Micah - Terras [CDR]
16. Benz & MD - La Spaggia [Baroque]
Mijn dank is groot ![]()
Sarah mclachlan - Plenty (sander kleinenberg vocal mix)
iemand die hier meer van weet is dit een fake???
| Originally posted by Djeebie Voor de mensen die hem nog niet kennen of de set nog niet hebben: Andrew K & Subsky - Live @ Space Ride (13-12-2004). |
| Originally posted by magrec Sarah mclachlan - Plenty (sander kleinenberg vocal mix) iemand die hier meer van weet is dit een fake??? |
| Originally posted by Djeebie Ik heb hem al een tijdje geleden gedownload en er zouden inderdaad zogenaamd twee Kleinenberg remixen van zijn. Nou bestaan er ook nog een Fade en een Hybrid mix. De versie die ik heb duurt 06:34 en dan zouden volgens discogs.com de Fade en Hybrid mixen af moeten vallen. Toch lijkt die versie die ik heb niet echt op een Kleinenberg remix. |
Voor de DJ's onder ons:
http://p080.ezboard.com/fearth99054...icID=3403.topic
Dus............! Grijp je kans!!
| Originally posted by Djeebie Ik heb hem al een tijdje geleden gedownload en er zouden inderdaad zogenaamd twee Kleinenberg remixen van zijn. Nou bestaan er ook nog een Fade en een Hybrid mix. De versie die ik heb duurt 06:34 en dan zouden volgens discogs.com de Fade en Hybrid mixen af moeten vallen. Toch lijkt die versie die ik heb niet echt op een Kleinenberg remix. |
Heb Fabric 20 vandaag de hele dag opgehad.........! Zitten toch een paar HELE vette tunes tussen zeg!
| Originally posted by SnuggLe Heb Fabric 20 vandaag de hele dag opgehad.........! Zitten toch een paar HELE vette tunes tussen zeg! |
| Originally posted by magrec Mjah maar ik vind hem geen supercd. Begin is vet, einde is vet maar het middenstuk.. |
Tuesday December 21st has shown us the dawn of a new Kleinenberg era. Beautiful Bibi was born around 22:00 in a hospital in The Hague. Mother Simone and daughter Bibi are doing well and are resting. As for Sander, he is as happy as a new father can be. Proud for having the most beautiful daughter in the whole wide world! We wish the new Kleinenberg family all the best and rest in the near future |
yep tof voor Sander! 
verder is de gdjb set van afgelopen maandag van onze zweedse vriend Ozgur Can echt weer heerlijk!
lekkere stevige tracks, veel nieuwe ook en ik herken er veel van die hij ook gedraaid heeft op Arise!
zeker checken! 
Voor de liefhebber, straks op Proton weer een editie van The Silver Sides, uurtje Micah en uurtje David Truz. Check vooral die laatste, geweldige producties!
| Originally posted by sndh Voor de liefhebber, straks op Proton weer een editie van The Silver Sides, uurtje Micah en uurtje David Truz. Check vooral die laatste, geweldige producties! |
9. Christopher Lobsinger - Cline [Blu-Room]
10. Annie - Heartbreak (Subsky and Seyton Booty) [CDR]
11. Micah - Outro
DAMN DAMN! HEERLIJK!
Daar gaan we weer, nog een alert voor vandaag, Proton:
East Enders op Proton:
Part 1: DJ19
1. Sumantri - Imagination (Efxxx)
2. Habersham - Gently Shifting People [CP]
3. Sphere & Dave Preston - The Bubblegum Track (Habersham's **** Mix) [CP]
4. Madoka - Altered (Shiloh Remix) [Shinemusic]
5. Mert Yucel, Goknil & Sarp - Fade Away [Plastica]
6. ZGR - Zero Hours (Perry O'Neil Remix) [Segment]
7. H-Bomb - Northern Lights [EQ Grey]
8. Unknown - Unknown [Unknown]
9. Monkz - I Want To See The Sun [CDR]
10. Seamus Haji - Weekend w/ Green Acapellas-Orgasm [Big Love]
11. Chable & Bonnici - Ride (King Unique Remix) w/ Sumantri-Imagination (Acapella) [Alternative Route]
Part 2: Perry O'Neil
1. 3 Colours vs. Junktion pres. The Syndicate - Deception Point [CDR]
2. Alican & Sonar - Plangent (Andrew K Remix) [CDR]
3. Kalafut & Fygle - Lullaby (Tkac & Haverlik Wake Up Remix) [Fireglow]
4. Departure - She Turns (Markus Schultz Remix) [Electronic Elements]
5. Arenok - Free Yourself [Armada]
6. Sam Lemon - Solaris [Screen]
7. Perry O'Neil - Arise [Electronic Elements]
8. Audioholics - External Key [Electronic Elements]
Uur 1 van DJ19 ziet er GOED uit! 
| Global Underground 027 : Miami Danny Howells Release date: March 29, 2005 |