TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Battle met Matthew Dekay
Pages (2): « 1 [2]
Ging die lekker David? was het druk? hoe draaide Matthew? etc...

Gisterenavond Matthew in de Simplon te Groningen was weer de man!
Eerst openden de Proluctors een uur waarbij ze Clearing the Mind voorbij lieten komen die ze schijnbaar mede geproduceerd hebben!
heerlijk!
verder wat rustige tunes en nog een remix van the Doors
Simplon is lekker klein en erg goed geluid 
Toen om 2 uur Dekay! Super set met af en toe wel te housy plaatjes maar die werden gelukkig afgewisseld met onwijze knallers zoals The Deep Show natuurlijk, Matthew Dekay & Proluctors - Bad, en toen ineens Rachel Starr - Till there was You (Gabriel & Dresden Remix) gevolgd door ID#3 van zijn set op 3 fm! wederom een eigen productie/remix en die ging ook weer helemaal los!
Verder relaxte sfeer en Ferry_O, JunKX en Odyne nog gemeet
en Matthew Dekay heeft weer bewezen dat hij de nummer #1 van Nederland is
en David of Hans=> zie vorige post... 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Verder relaxte sfeer en Ferry_O, JunKX en Odyne nog gemeet |
| Originally posted by Partyhardy! en David of Hans=> zie vorige post... |

Nog kort ff met m gesproken, wel een aardige kerel.
aloha mensen!
tja, ik heb me wel vermaakt met Dekay afgelopen vrijdag! maar dat er op zo'n avond zo weinig mensen komen.....
genant gewoon!!

zelf wel lekker gedraaid vond ik en zkr van dekays draaikunsten genoten! voor de mensen die er waren, thanx voor de support. zie de meesten over 2 wk wel weer, tijdens de arise gathering in doornroosje...
ik zal een dezer dagen nog wel wat foto's posten!
| Originally posted by ChooChoo maar ja in die omgeving willen ze haast alleen maar hardstyle |
| Originally posted by TranceZoner Nee hoor, 90% hier wil helaas R&B en 50cent en popmuziek |
Ach een boerengehucht is een boerengehucht

The Proluctors in actie en Matthew op de achtergrond 
MdK die mee doet op de melodie

Edit: ookee.. eerst ff doorlezen dus voordat ik iets post :P
Ik had r graag bij wille zijn 
| Originally posted by BlueVision Heel veel succes man!! Jammer dat ik er nie bij kan zijn |
echt een mega-n00b ben je, en je hebt je bij deze al bewezen dat je een geduchte tegenstander gaat worden van Bram. 
| Originally posted by Partyhardy! The Proluctors in actie en Matthew op de achtergrond ![]() MdK die mee doet op de melodie |
| Originally posted by ChooChoo Ziet er gezellig uit! |
maar dit was toch wel weer een top set. Zijn eigen producties waren toch wel de echte uitschieters. DK all the way! 

jaja, was zeker relaxed feestje.. en ook omdat t maar 5 min fietsen is naar mn bedje
heb t prima naar mn zin gehad, en zit momenteel alweer na te genieten van Matthew's setje, omdat deze gewoon fatsoenlijk (nou ja, bijna fatsoenlijk ivm realplayer) te beluisteren is!
altijd leuk om wat mensen te meeten.. 
| Originally posted by Odyne jaja, was zeker relaxed feestje.. en ook omdat t maar 5 min fietsen is naar mn bedje heb t prima naar mn zin gehad, en zit momenteel alweer na te genieten van Matthew's setje, omdat deze gewoon fatsoenlijk (nou ja, bijna fatsoenlijk ivm realplayer) te beluisteren is! altijd leuk om wat mensen te meeten.. |
Thanks voor de info Odyne
| Originally posted by Odyne ..en zit momenteel alweer na te genieten van Matthew's setje, omdat deze gewoon fatsoenlijk (nou ja, bijna fatsoenlijk ivm realplayer) te beluisteren is! |
| Originally posted by Remy D hahah lees is man het was afgelopen vrijdag. echt een mega-n00b ben je, en je hebt je bij deze al bewezen dat je een geduchte tegenstander gaat worden van Bram. ![]() edit: (Y) goed verbeterd, nu ben je gewoon een n00b |
Damn! Damn! Damn!
Nu weet ik waarom ik met zo'n raar gevoel thuis zat zaterdagavond..
weliswaar druk met tentamens enzo, maar Matthew Dekay was dus in Grunn.. 
had ik graag bij willen zijn, laatste keer dat ik een goed (non-cafe, non r&b) avondje heb gehad in Groningen was in Huize Maas met Joop, Anthipus en Don Diablo
Jammer jammer jammer, gemiste kans 
| Originally posted by tijs08 Oja, en David Leese... ![]() Jammer dat het zo rustig was, maar ja, waar ligt dat dorp Zeeland dan wel niet helemaal?? ![]() Zie je de 28e met wat meer publiek, naar wij dachten |
| Originally posted by Remy D hahah lees is man het was afgelopen vrijdag. echt een mega-n00b ben je, en je hebt je bij deze al bewezen dat je een geduchte tegenstander gaat worden van Bram. ![]() edit: (Y) goed verbeterd, nu ben je gewoon een n00b |
Dat niveau haalt hij noooooooooooooooooit!
Dat niveau haalt hij noooooooooooooooooit!