TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by djxtension on Dec-17-2004 12:04:

quote:
Originally posted by Cosmic
Weet je wat ik wil? Een opblaaskrokodil.


Om in de zee te drijven...


Posted by MaGiK54 on Dec-17-2004 12:14:

quote:
Originally posted by djxtension
Om in de zee te drijven...


Tussen de lekkere wijven...


Posted by sndh on Dec-17-2004 12:24:

ik wil niets meer.


Posted by jp on Dec-17-2004 13:09:

Ik heb hier nog een oranje respect bandje liggen. Is er iemand die em wil hebben?


Posted by AirPole on Dec-17-2004 13:47:

Ja hoor JP, stuur maar naar me mail!


Posted by jp on Dec-17-2004 13:52:

Kom em maar ophalen op Innercity


Posted by AirPole on Dec-17-2004 13:55:

Nee, mijn kapitaal is inmiddels ingeslonken tot een magere 16,25 Euro...


Posted by jp on Dec-17-2004 14:04:

Ik zal kijken of er her en der nog een postzegel achterover te drukken valt


Posted by AirPole on Dec-17-2004 14:10:

quote:
Originally posted by jp
Ik zal kijken of er her en der nog een postzegel achterover te drukken valt






Kan je misschien gelijk kijken of er 'her en der' nog voedselbonnen achterover te drukken zijn??


Posted by jp on Dec-17-2004 14:30:

In de vuilnisbak bij de lokale Mac valt genoeg te graaien


Posted by SnuggLe on Dec-17-2004 15:45:

quote:
Originally posted by jp
Ik zou willen dat Snuggle naar Innercity gaat en achteraf zou toegeven dat ie het prachtig vond


Als ik zou gaan en de hele avond in de Yoshitoshi zou blijven, zou ik me zeker wel vermaken hoor!


Posted by Remy D on Dec-17-2004 15:48:

ik zou mezelf ook wel is willen ontmoeten want ik ben echt te gaaf voor woorden.


Posted by Original on Dec-17-2004 16:00:

quote:
Originally posted by Remy D
ik zou mezelf ook wel is willen ontmoeten want ik ben echt te gaaf voor woorden.

Geef je gratis bier weg dan ofzo?


Posted by SnuggLe on Dec-17-2004 16:01:

Geweldig, dit staat als frontpage van partyflock:



Het Partyflock Pantoffeldiertje!

Harry is blij, ondanks alle nare gebeurtenissen in de wereld de laatste tijd!
Hij weet namelijk dat er nog mensen zijn, die elkaar niet alleen neuken omdat het lekker is, maar omdat ze van elkaar houden!
Hij weet dat de dak- en thuislozen dat brood niet alleen krijgen omdat Albert Heijn het anders weggooit, maar omdat er mensen zijn die wel aan hen denken!
Hij weet ook dat er echt een warm gevoel achter al die kerstkaarten zit, en dat een spar vol overgave en bewondering zijn leven geeft om als uitlaatklep van de consumptiemaatschappij te dienen!
Hij heeft zelfs kunnen concluderen dat jullie niet alleen feesten omdat het leuk is, maar omdat jullie weten dat de organisatoren en de mensen achter de bar ook hun geld moeten verdienen!

Doe mee, toon je blijdschap en verspreid Harry over de wereld!

Download Harry! Verzorg hem goed, en gebruik hem als profiel plaatje!

Er is ook een Harry in vierkant formaat, speciaal voor MSN of als forum profiel foto!

(je kunt natuurlijk zelf ook een tekening van Harry maken, hij zou zich vereerd voelen!)


Posted by djxtension on Dec-17-2004 16:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Geweldig, dit staat als frontpage van partyflock:



Het Partyflock Pantoffeldiertje!

Harry is blij, ondanks alle nare gebeurtenissen in de wereld de laatste tijd!
Hij weet namelijk dat er nog mensen zijn, die elkaar niet alleen neuken omdat het lekker is, maar omdat ze van elkaar houden!
Hij weet dat de dak- en thuislozen dat brood niet alleen krijgen omdat Albert Heijn het anders weggooit, maar omdat er mensen zijn die wel aan hen denken!
Hij weet ook dat er echt een warm gevoel achter al die kerstkaarten zit, en dat een spar vol overgave en bewondering zijn leven geeft om als uitlaatklep van de consumptiemaatschappij te dienen!
Hij heeft zelfs kunnen concluderen dat jullie niet alleen feesten omdat het leuk is, maar omdat jullie weten dat de organisatoren en de mensen achter de bar ook hun geld moeten verdienen!

Doe mee, toon je blijdschap en verspreid Harry over de wereld!

Download Harry! Verzorg hem goed, en gebruik hem als profiel plaatje!

Er is ook een Harry in vierkant formaat, speciaal voor MSN of als forum profiel foto!

(je kunt natuurlijk zelf ook een tekening van Harry maken, hij zou zich vereerd voelen!)


Hij is wel schattig hoor...

Hoe verzorg je trouwens een plaatje op je beeldscherm?


Posted by AirPole on Dec-17-2004 16:12:

quote:
Originally posted by Remy D
ik zou mezelf ook wel is willen ontmoeten want ik ben echt te gaaf voor woorden.




LOL


Posted by New Wave on Dec-17-2004 18:12:

...............bitterballen.


Posted by magrec on Dec-17-2004 18:16:

quote:
Originally posted by New Wave
...............bitterballen.


Als je rond 23:00 in vaassen bent dan staat net de schaal op tafel


Posted by New Wave on Dec-17-2004 19:00:

28 Januari gaan we bitterballen eten okee?
Gaan we dan bij Snug doen dat is het dichtst bij die kutstad waar awa gegeven wordt


Posted by eieregooie on Dec-17-2004 20:18:

Kut, ik wilde net een harry thread openen


Posted by SnuggLe on Dec-18-2004 13:00:

quote:
Originally posted by New Wave
28 Januari gaan we bitterballen eten okee?
Gaan we dan bij Snug doen dat is het dichtst bij die kutstad waar awa gegeven wordt


Tsja...no chance

quote:
Originally posted by eieregooie
Kut, ik wilde net een harry thread openen


Gewoon openen


Posted by eieregooie on Dec-19-2004 05:28:

Dat kan toch niet, ik moet me voorbeeldig gedragen


Posted by MaGiK54 on Dec-19-2004 08:17:

ik wil slapen, zzzzzzzzzzz.


Posted by jp on Dec-19-2004 08:45:

Goed dat slapen lukt dus niet op een lege maag. Ik zou graag een lekker broodje kroket willen *smul*


Posted by Jappio on Dec-19-2004 18:16:

Die burger king op schiphol ownt echt de hele boel bij elkaar


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.