TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er naar Tiesto Solo a.s. vrijdag?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by M_Peror on Oct-26-2001 13:51:

Nou, in dat geval... Blighty, Choochoo, Ding Chavez en -TAIS- ... tot vanavond! Ik weet wel dat ik lekker ga FEESTEN!
En de rest uiteraard vast veel plezier in de Now&Wow, maar dat zal wel lukken met Tijs (en jullie) erbij.

Posted by M_Peror on Oct-27-2001 04:37:

Net terug... wat een zwaar kicken nacht !!! Ga nu eerst ff slapen, laterz...

Posted by Dj Lex on Oct-27-2001 10:38:

Heeft ie echt van 11 tot 5 staan draaien? Dat zou een lange liveset zijn dan zeg

Posted by Ding Chavez on Oct-27-2001 11:36:

Lex, van 22:00 tot 05:00 zelfs
Alles wat ik te zeggen heb is dat ie weer meesterlijk was. Kheb gekregen wat ik wilde en zelfs meer Met als absoluut hoogtepunt de overgang van Sweet Surrender naar Magik Journey, kippenvel!
Enig minpuntje dat ie 2x flight 643 draaide beetje jammer...
Ff kijken of er nog 1tje in de buurt is dan ga ik zeker nog een keer!

GreetZ, DC

Ow ja, deze meneer heeft sinds vanochtend een gesigneerde Bonzai platenhoes op ze kamer staan

Posted by M_Peror on Oct-27-2001 13:24:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ow ja, deze meneer heeft sinds vanochtend een gesigneerde Bonzai platenhoes op ze kamer staan

JALOERS!
Verder dan een handshake ben ik niet gekomen...

Ook Vaiio - Rapture heb ik trouwens twee keer gehoord maar dan wel verschillende remixes. Ik geloof dat zo'n beetje z'n hele In my memory album is langsgeweest en ze doen het bijna allemaal even goed op de vloer. En Yahel - Voyage ging over in Jan Johnston - Flesh, twee van mijn favo nummers aller tijden achter elkaar. De hele nacht aan een stuk door gefeest! Man, na vannacht weet ik weer waarom ik hem ook al weer zo goed vond (niet dat ik dat was vergeten maar tis altijd goed om er weer aan herinnerd te worden )
Het mooiste is nog zoals ie er zelf van staat te genieten, hij zag er uit alsof hij zelf nog een betere avond had dan al die lui in de <> bij elkaar (en dat wil wat zeggen want die waren uitzinnig). En de sfeer in de tent vond ik echt geweldig, zo relaxed, iedereen had het gewoon naar z'n zin. Ik wou dat ik volgende week in Eindhoven weer kon gaan... snif

Lex en de rest wanneer jullie gaan: enjoy...!

Samengevat: TIESTO RULEZ!!!

PS. Zou inderdaad een behoorlijke download wezen, die hele avond op MP3 192 kbps...ugh

Posted by ChooChoo on Oct-27-2001 14:48:

hehehehe ik heb zelfs een gesigneerde plaat van m gekregen. De promo van jan johnston - flesh. Echt wel vet!
Het was echt schitterend, hij draaide echt super!
quote:
Originally posted by Ding Chavez

H� Ding volgens mij heb ik jou gezien. Ik zag iemand bij de trein met een bonzai platenhoes.

greetz ChooChoo

Posted by pipi on Oct-27-2001 20:10:

Het is al gezegd maar het was inderdaad super.
Wat een heerlijke set van de master!
Toen we binnen kwamen de wat rustigere platen en langzaam
voelde je dat het tempo werd opgevoerd. Geweldige opbouw wat mij
betreft. Heb in ieder geval ontzettend genoten.
Kwamen zelfs nog heel wat gouwe ouwe voorbij zoals
Yves De Ruyter - Feel Free (innercity cd) en Cabala - Dark Blue (In search of sunrise 1)

Heb nu al zin in volgende week......Solo in De Danssalon al zal dat iets minder worden denk ik.

Grtz. Pipi

Posted by Flipper01 on Oct-28-2001 00:54:

Smiley DJ

quote:
Originally posted by ChooChoo
hehehehe ik heb zelfs een gesigneerde plaat van m gekregen. De promo van jan johnston - flesh. Echt wel vet!
Het was echt schitterend, hij draaide echt super!

LUCKY BASTERD!!

Was t trouwens druk??
De vorige keer dat ik naar Tijs was geweest in de <> was t echt super druk..
Maybe ga ik volgende week naar DUMONDE in de <>

Posted by -TAIS- on Oct-28-2001 08:51:

quote:
Originally posted by Flipper01

LUCKY BASTERD!!

Was t trouwens druk??

Ja, het was echt superdruk. Ik was er vorig jaar ook, toen was het al druk, dus ik hoopte dat ze dat nu niet weer zouden doen (ook omdat er veel over geklaagd was). Maar helaas dus toch... Je kon je amper een beetje fatsoenlijk bewegen (behalve op de plek waar wij stonden, achteraan beneden, onder/voor de trap ).

Waarschijnlijk ben ik er vrijdag ook bij DuMonde, lijkt me wel vet!

Posted by -TAIS- on Oct-28-2001 08:53:

quote:

LUCKY BASTERD!!

Was t trouwens druk??

Ja, het was echt superdruk. Ik was er vorig jaar ook, toen was het al druk, dus ik hoopte dat ze dat nu niet weer zouden doen (ook omdat er veel over geklaagd was). Maar helaas dus toch... Je kon je amper een beetje fatsoenlijk bewegen (behalve op de plek waar wij stonden, achteraan beneden, onder/voor de trap ).

Waarschijnlijk ben ik er vrijdag ook bij DuMonde, lijkt me wel vet!

[Ow, en ik heb nog een review geschreven van Ti�sto @ Eau, maar die moet vandaag nog ff gepost worden op RMF (in de Featured section, link daarnaar staat in de gele balk (deze sectie is voor iedereen zichtbaar, geen minimum posts ofzo hoor ) Dus check dat later vandaag nog ff uit als je je verveeld].

Posted by ChooChoo on Oct-28-2001 21:46:

quote:

LUCKY BASTERD!!

Was t trouwens druk??

Het was zeker druk maar echt de moeite waard. ennuh wat die plaat betreft, tegen het eind van de set ging ik weer een beetje bij de dj booth staan om ff handje te schudden, k wist niet eens of hij dit keer platen uit ging delen ik had eerst een kaartje met z'n handtekening erop, maar dit is echt veel vetter!

o ja, ik ga denk ik naar dazzle toe in de over een paar weken ofzo..
Trouwens jij zat toch ook op de HTS in Arnhem?

greetz ChooChoo

Posted by Remy D on Oct-28-2001 21:50:

Ik ga vrijdag ook naar Dumonde

Posted by Ding Chavez on Oct-29-2001 10:10:

quote:
Originally posted by pipi
Kwamen zelfs nog heel wat gouwe ouwe voorbij zoals
Yves De Ruyter - Feel Free (innercity cd) en Cabala - Dark Blue (In search of sunrise 1)

Vergeet Mind trap - Much Better Man niet Enige keer dat ik hem eerder gehoord heb is in zijn Dance Department set van 13-11-'99. Prachtige vocals en daarna een heeeerlijke bassline Sowieso was het laatste uurtje echt de top, ook nog een on-Ti�sto harde plaat gehoord, maar mij hoor je nie klagen

quote:
Originally posted by -TAIS-
[Ow, en ik heb nog een review geschreven van Ti�sto @ Eau, maar die moet vandaag nog ff gepost worden op RMF (in de Featured section, link daarnaar staat in de gele balk (deze sectie is voor iedereen zichtbaar, geen minimum posts ofzo hoor ) Dus check dat later vandaag nog ff uit als je je verveeld].

Kheb em nog niet gezien, maar ik kijk er iig naar uit. Misschien dat ik je ook nog wel gezien heb, ben een paar keer die trap omhoog en naar beneden gegaan

GreetZ, DC

Posted by Yarnie on Oct-30-2001 13:13:

zoo me/ heeft net kaartjes gehaald voor tiesto in de now&wow
Dus het wordt nu vrijdag tiesto solo en zaterdag innercity!!!!!!!
ben benieuwd of ik zondag nog leef

Posted by M_Peror on Oct-30-2001 18:42:

quote:
Originally posted by Yarnie
Dus het wordt nu vrijdag tiesto solo en zaterdag innercity!!!!!!!

/me ziet groen/blauw van jaloezie ...

Posted by TranceEnergy on Oct-30-2001 20:37:

ik

Posted by -TAIS- on Oct-30-2001 20:45:

mij

Posted by Flippe on Oct-30-2001 20:47:

quote:
Originally posted by -TAIS-
mij

Lol

me

Posted by Flipper01 on Oct-30-2001 21:00:

Smile Tongue

quote:
Het was zeker druk maar echt de moeite waard. ennuh wat die plaat betreft, tegen het eind van de set ging ik weer een beetje bij de dj booth staan om ff handje te schudden, k wist niet eens of hij dit keer platen uit ging delen ik had eerst een kaartje met z'n handtekening erop, maar dit is echt veel vetter!

Zekers!! Zo heb je echt een hele relexte herinnering aan die avond!

quote:
Trouwens jij zat toch ook op de HTS in Arnhem?

Ja hoe weet jij dat?? Ik zit nu in het 3e jaar Civiele Techniek
Jij ook dan??

Posted by SpeakerfreaK on Oct-30-2001 23:10:

Dat wat Yarnie van plan is ben ik ook van plan
Heb me Tiesto tickets al binnen !

Naja in any case, hebber wel zin in, vooral als die die ouwe supertracks draait, want die mis ik nog wel eens op grote parties.

Posted by ChooChoo on Oct-31-2001 17:07:

quote:

Zekers!! Zo heb je echt een hele relexte herinnering aan die avond!

Ja hoe weet jij dat?? Ik zit nu in het 3e jaar Civiele Techniek
Jij ook dan??

Een tijdje geleden ff wat threads doorgekeken en daar stond dat je op de HTS zat, ik herinnerde me het gewoon Ik zit trouwens in het 1e jaar Bouwkunde in Arnhem. Op zich een relaxed schooltje maar daar is dan ook alles mee gezegd

greetz ChooChoo

Posted by Flipper01 on Oct-31-2001 19:49:

quote:

Een tijdje geleden ff wat threads doorgekeken en daar stond dat je op de HTS zat, ik herinnerde me het gewoon Ik zit trouwens in het 1e jaar Bouwkunde in Arnhem. Op zich een relaxed schooltje maar daar is dan ook alles mee gezegd

greetz ChooChoo

Aha!
De school zelf is niet echt bijzonder, dan kan je beter naar de PABO gaan
Ik vermaak me er verder prima! Dat komt vooral omdat ik in een hele relexte klas zit (altijd feest bij de Civielen!)!!

Posted by ChooChoo on Oct-31-2001 21:24:

quote:

Aha!
De school zelf is niet echt bijzonder, dan kan je beter naar de PABO gaan
Ik vermaak me er verder prima! Dat komt vooral omdat ik in een hele relexte klas zit (altijd feest bij de Civielen!)!!

Natuurlijk de PABO Altijd leuk als ze ff langskomen bij de intro
Ik heb ook een heel relaxte klas. Wij kunnen ook wel feesten hoor

greetz ChooChoo

Posted by Flipper01 on Nov-03-2001 15:22:

Talking

quote:

Natuurlijk de PABO Altijd leuk als ze ff langskomen bij de intro
Ik heb ook een heel relaxte klas. Wij kunnen ook wel feesten hoor

greetz ChooChoo

Tja, wij hadden helaas geen intro met de PABO babes..

Posted by Donna on Nov-05-2001 08:36:

De Tiestosolo's zijn niet meer zoals ze waren zoals t eerste jaar,dat was vet,en iig minder druk,nu zijn er zelfs heej ho figuren *vreselijk*
Erg zonde wel,want tijs draait gewoon zwaar lekkere sets tijdens een solo,tis van 2200 tot 0500 volop feesten.
Maarja voor ons dus minder solo's,aan te raden is zeker de now&wow omdat dat een beregrote toko is en was vorig jaar een vette sfeer vond ik,de <<0>> in arnhem was toen nog de opera en was toen al vreeeeeselijk,wat een kuttent,en nu t de eau is mogen ze er zelfs geen kinky parties houden zoals ze zouden moeten zijn,supah triest.
Nee de eau in Den-Haag die ruled big-time,om de tent zelf en omdat we wilden stappen en er nergens iets leuks was,zijn we op goed geluk daarheen gegaan naar een Gielen-solo.
We dachten eigenlijk dat we snel weeer naar huis zouden gaan maarre die meneer Gielen zette daar toch ff een vette set neer *WoW*
En heeeeeeerlijk publiek was r,niet de commerciele tiesto-meuk,maar echt eau-publiek,GEWELDIG van begin tot eind,vette ruimte om uit je dak te gaan,damn wat een feest
Dus ppl,als je eau leeftijd hebt,en er is weer is een gielen-solo,join daar,niet teveel want de hoeveelheid ppl is daar nog zwaar ok,net de tiesto-solo's toen je nog kaarten dezelfde avond aan de deur kon kopen:P
Ook vette aanrader zijn de kinky-parties daar,onwijse sfeer,majah je mot t wel kunnen handlen en geen mietje zijn ofcuz,anders moe je thuisblijven
Iig snap ik wel dat jullie de tiestosolo's vet vinden want de sets zijn erg goed,ik mis gewoon hoe t was en daardoor trekt t me niet meer.
Greets

Pages (3): « 1 [2] 3 »