TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Musikvideos?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by jofawe on Jan-15-2005 18:08:

jag sl�ngde upp en underbar tjejjig video p� tha ����f t���� p���� nyss.. Uniting nations - Out of touch .. kan ju s�ga att beh�ar � trosor �ker av!!

Posted by NooN on Jan-16-2005 00:01:

quote:
Originally posted by jofawe
jag sl�ngde upp en underbar tjejjig video p� tha ����f t���� p���� nyss.. Uniting nations - Out of touch .. kan ju s�ga att beh�ar � trosor �ker av!!

Men nu sp�rar dom v�l lite kanske.

Posted by Hauken on Jan-20-2005 06:02:

quote:
Originally posted by NooN
De hade bara fyra stycken aktiva och alla fyra var skit. Stabilt.

Du f�r h�lla dig uppdaterad och se n�r dom kommer. S� �r det med torrents.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-20-2005 08:11:

quote:
Originally posted by jofawe

E v�l ungef�r som n�n video med Scooooooooter...

Var det inte �ven "Beauty of silence" eller n�n med "Svenson & Gaylen" som tjejerna serverade lite DJs & gubbar toppless vid en festm�ltid ?

Det �r d�r videos som "Call on me" vinner (jaja den �r uttjatad)... det �r sexigare med sexiga kl�der p� n�r man n�stan ser, det �r d� fantasin s�tter ig�ng... fast kidsen verkar hellre vilja ha de heln�ck...

Posted by dbl on Jan-20-2005 10:27:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Var det inte �ven "Beauty of silence" eller n�n med "Svenson & Gaylen" som tjejerna serverade lite DJs & gubbar toppless vid en festm�ltid ?

joo.. det e n�n S&G video ja.. men inte beatufy of silence tror jag.. e la typ mer answer the question.. n�n senare l�t iallafall

hade den p� min gamla dator.. inte kvar den l�ngre dock

Posted by NooN on Jan-20-2005 17:51:

quote:
E v�l ungef�r som n�n video med Scooooooooter...

Det �r d�r videos som "Call on me" vinner (jaja den �r uttjatad)... det �r sexigare med sexiga kl�der p� n�r man n�stan ser, det �r d� fantasin s�tter ig�ng... fast kidsen verkar hellre vilja ha de heln�ck...

Ni menar nog "We Know What You Did...". Men de h�r inte topless i den videon, vad jag vet iaf.

Nej, t�nk om Spike Jonze fick f�r sig att regisera en trancevideo, d� j�vla

Posted by dbl on Jan-20-2005 18:47:

quote:
Originally posted by NooN
Ni menar nog "We Know What You Did...". Men de h�r inte topless i den videon, vad jag vet iaf.

Nej, t�nk om Spike Jonze fick f�r sig att regisera en trancevideo, d� j�vla

just det ja "we know what you did" e det ja..... t�nkte n�stan att det va n�n annan �n den jag sa.. kom bara inte p� namnet.. hehe...

Posted by NooN on Jan-20-2005 22:41:

Ingen �r felfri

Posted by Trancenorway on Jan-21-2005 11:57:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Yes!
Eric Pryds - Call on me �r s� j�vla nice, brudarna ser ju bara S� horny ut ass� Kan tro att han �r n�jd i den videon
BBViDz, d�r verkar ju vara stend�tt.

Eg har h�rt det er ein transvestitt blant dei brudarna... kor horny ser de ut n�??

Posted by SteveTranz4ever on Jan-21-2005 12:35:

quote:
Originally posted by Trancenorway
Eg har h�rt det er ein transvestitt blant dei brudarna... kor horny ser de ut n�??

�fan... d� m�ste jag kika p� den senare... kanske man blivit mest sugen p� den i v�rsta fall wtf... hahaha

Posted by jofawe on Jan-21-2005 15:31:

quote:
�fan... d� m�ste jag kika p� den senare... kanske man blivit mest sugen p� den i v�rsta fall wtf... hahaha

�terigen:

Call on me (spara som ca 55mb)

s�� h�rlig

Posted by Hauken on Jan-21-2005 16:30:

hade en grym musikvideo liggandes nu uppt�ckte jag... The Streets - The irony of it all.

Pages (2): « 1 [2]