TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Musikvideos?
Pages (2): « 1 [2]
jag sl�ngde upp en underbar tjejjig video p� tha ����f t���� p���� nyss.. Uniting nations - Out of touch .. kan ju s�ga att beh�ar � trosor �ker av!!
| quote: |
| Originally posted by jofawe jag sl�ngde upp en underbar tjejjig video p� tha ����f t���� p���� nyss.. Uniting nations - Out of touch .. kan ju s�ga att beh�ar � trosor �ker av!! |
| Originally posted by NooN De hade bara fyra stycken aktiva och alla fyra var skit. Stabilt. |
| Originally posted by jofawe jag sl�ngde upp en underbar tjejjig video p� tha ����f t���� p���� nyss.. Uniting nations - Out of touch .. kan ju s�ga att beh�ar � trosor �ker av!! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Var det inte �ven "Beauty of silence" eller n�n med "Svenson & Gaylen" som tjejerna serverade lite DJs & gubbar toppless vid en festm�ltid ? |
| Originally posted by SteveTranz4ever E v�l ungef�r som n�n video med Scooooooooter... Var det inte �ven "Beauty of silence" eller n�n med "Svenson & Gaylen" som tjejerna serverade lite DJs & gubbar toppless vid en festm�ltid ? Det �r d�r videos som "Call on me" vinner (jaja den �r uttjatad)... det �r sexigare med sexiga kl�der p� n�r man n�stan ser, det �r d� fantasin s�tter ig�ng... fast kidsen verkar hellre vilja ha de heln�ck... |
| Originally posted by NooN Ni menar nog "We Know What You Did...". Men de h�r inte topless i den videon, vad jag vet iaf. Nej, t�nk om Spike Jonze fick f�r sig att regisera en trancevideo, d� j�vla |
Ingen �r felfri 
| Originally posted by SWE_TRANCE Yes! Eric Pryds - Call on me �r s� j�vla nice, brudarna ser ju bara S� horny ut ass� Kan tro att han �r n�jd i den videon ![]() BBViDz, d�r verkar ju vara stend�tt. |
| Originally posted by Trancenorway Eg har h�rt det er ein transvestitt blant dei brudarna... kor horny ser de ut n�?? |
wtf... hahaha
| Originally posted by SteveTranz4ever �fan... d� m�ste jag kika p� den senare... kanske man blivit mest sugen p� den i v�rsta fall wtf... hahaha |
hade en grym musikvideo liggandes nu uppt�ckte jag... The Streets - The irony of it all.