TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Officieel: NL-TA track v/h jaar verkiezing 2004
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Toch maar eens wat nummers downloaden, kan ik het tenminste vergelijken.
Overigens nog een bedankje voor Cosmic: hulde kerel dat je dit allemaal hebt uit willen zoeken (die lijstjes enzo).
Motherload! Geweldige plaat!
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Wel opvallend dat Just Be en Britney in de top 10 staan, of laat ik het zo zeggen, die waren me niet opgevallen in die vorige lijstjes... |
Volgens mij ben je Innerstate - I Found U vergeten in de lijst 
vote-> Nathan Fake
Wave Force voor mij 
| Originally posted by Jantjeuh Ik heb voor Nathan Fake - The Sky Was Pink gestemd, vanwege Holden's fantastische remix |
Ridgewalker ft. El - Find
Filterheadz uiteraard.
Moet dat btw niet de James Holden Mix zijn van Breathe On Me? Orgineel is nogal sucky.
| Originally posted by Chicane Volgens mij ben je Innerstate - I Found U vergeten in de lijst |
Omdat Armin het de track van het jaar vind, hoeven wij dat nog niet te vinden
Omdat van mijn top 10 alleen Filterheadz - Yimanya er in staat heb ik daar maar op gestemd
Waarom zie ik nergens Reflect - Need to Feel Love?
| Originally posted by Little Theseus Waarom zie ik nergens Reflect - Need to Feel Love? |
Dat was ik nog veregeten te vermelden:
Stemmen kan t/m 31 december 23.59!
| Originally posted by Cosmic Dat was ik nog veregeten te vermelden: Stemmen kan t/m 31 december 23.59! |
| Originally posted by Phortje Omdat niet genoeg mensen die in hun lijstje hadden staan? |

| Originally posted by New Wave Kan me nou niet voorstellen dat heel veel mensen Britney Spears in hun lijst hebben staan...snap ook niet waarom dat nummer er tussen staat.... ![]() |
| Originally posted by Partyhardy! Daar wordt de Holden remix mee bedoelt welke een aardige klapper is! |

Heel lang getwijfeld tussen Yimanya en Jump the next train. Toch voor de laatste gegaan vanwege de goede herinneringen aan die plaat met Trance.nu 2.0. 
| Originally posted by New Wave owwwhhhhhhhhh dan moet de pollmaker dat er wel effe bij zetten. ![]() Ik als simpele technoziel snap dat natuurlijk niet |
zelfde geldt overigens ook voor The Sky Was Pink...
| Originally posted by New Wave owwwhhhhhhhhh dan moet de pollmaker dat er wel effe bij zetten. ![]() Ik als simpele technoziel snap dat natuurlijk niet |
. Ik heb alleen de originele mixen neergezet (dus zonder alle mogelijke remixen), omdat dat zorgt voor een duidelijker resultaat.
| Originally posted by Cosmic Je denkt toch niet dat mensen de radio-edit van Britney Spears in hun top-10 hebben staan? |
Mijn stem gaat naar 'The Sky Was Pink', en daardoor is deze plaat nu koploper! 
Heb gestemd op:
Ridgewalkers feat. El - Find, een ontzettend heerlijke plaat.
Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat naar mijn mening de lijst niet helemaal representatief is, want ik mis bijvoorbeeld een
Mirco de Govia - Voller Sterne (Super8 remix), om maar eens wat te noemen. Er zijn heus wel een paar ECHT goede trance tracks geweest dit jaar, maar goed
Hopen dan maar dat the Ridgewalkers er met de pot van door gaan!
Het toch eigenlijk ongelovelijk (triest) dat er meer mensen gestemd hebben op 'de grootste nerd' dan op 'de beste track'......
Waar is jullie eigenwaarde?