TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus-feest !!!!!!!!!!!!!!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz ok� trancefool, jij komt dus niet. too bad ![]() ik verwacht in IEDER geval Little Theseus, Bellie, Optimus Trance en Partyhardy. Die hebben nl. geen excuus meer over om niet te komen ![]() De rest verwacht ik eigenlijk ook wel, maar die kunnen nu nog met een lullig smoesje aan komen zetten hihihi! |
, veel suc6 en plezier iig
| Originally posted by Eye-Riz ok� trancefool, jij komt dus niet. too bad ![]() ik verwacht in IEDER geval Little Theseus, Bellie, Optimus Trance en Partyhardy. Die hebben nl. geen excuus meer over om niet te komen ![]() De rest verwacht ik eigenlijk ook wel, maar die kunnen nu nog met een lullig smoesje aan komen zetten hihihi! |

Ik heb namelijk een kaartje Impulz gehad!!!! Een vriend van me heft er eentje geregeld/gepikt
Sorry, heb je een feestje met de kerst of oud en nieuw misschien?
Slechte smoes Optimus, wordt niet geaccepteerd! Verzin maar een betere (lekke band ofzo?
)
er staat geen feest voor oud en nieuw op stapel. Wat je als troost zou kunnen doen is naar &joi komen op 10 november of 8 december...

Wat een datums, Op Impulz, Qlimax en ILT 
Maar als ik geen feest heb en er is weer een Nexusfeest of zo'n andere kom ik wel een keer langs. 
too bad
jullie missen wel de schone dame (DJ MARY) die mij komt versterken om de heren dj's eens een *** te laten ruiken!

Ik ben gisteren overtuigt hoor
1 december moet volgens jullie nog leuker worden, nou dan ben ik van de partij 

misschien ben ik volgende keer ook wel van de partij
ben wel benieuwd naar nieuw talent
is namelijk altijd leuk en verfrissend
later
michiel
gezellig!
ben heel benieuwd wie er van jullie Alpha en Dr Mystical gaan volgen! (met komen bedoel ik dus, hihihi, niet zoals de apostelen hoor, daarvoor moet je bij Petrus zijn
)
bij de weg: voor Nexus geldt dus geen kledingvoorschrift (zoals dat wel bij &joi geldt, daar hebben we ons aan de regels van de club te houden). Dus sportschoenen geen probleem! (des te meer je kunt springen en dansen!)
Ik denk dat ik me aussi's weer uit de kast ga halen 
watr ik bedoel is dat er WEL een kledingvoorschrift is: als je je niet kleed zoals je normaal gesproken doet naar feesten of wat dan ook, kom je er niet in. Dus kom jij er met je aussi's niet in! 
Originally posted by Eye-Riz watr ik bedoel is dat er WEL een kledingvoorschrift is: als je je niet kleed zoals je normaal gesproken doet naar feesten of wat dan ook, kom je er niet in. Dus kom jij er met je aussi's niet in! |
Het is voor mij 15 piek met UTC
dan heb ik geen reden om niet te gaan
ben van de partij
greetz
en ow wat is dit irritant
vBulletin Message
The server is too busy at the moment. Please try again later.