TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- << FOTO >> Tranceaddict-meeting @ Trance-Energy 20-10-2001 INSIDE!!!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Dj Alpha on Oct-29-2001 01:31:

K had r graag bij gestaan.. ach ja volgende keer beter

Posted by Darkzwever on Nov-08-2001 22:52:

jaja phatte foto, zie em nu pas maar dat BRAK shirtje zegt natuurlijk wel genoeg

Latest beer : Liquido Prohibio & Bokkardi (net op fles, wordt weer een klapper, thanx Relli

Posted by Eye-Riz on Nov-09-2001 00:22:

Tja, bij de TA Mister verkiezing komt er natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen een foto met halfgare wouzen
Ik bedoel, er moet toch echt een spierballen-ronde komen, een persoonlijk interview, en niet te vergeten de boxershort ronde. Tot die tijd GEEN offici�le uitslag. (tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna )

Posted by TimeportE on Nov-09-2001 10:08:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Tja, bij de TA Mister verkiezing komt er natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen een foto met halfgare wouzen
Ik bedoel, er moet toch echt een spierballen-ronde komen, een persoonlijk interview, en niet te vergeten de boxershort ronde. Tot die tijd GEEN offici�le uitslag. (tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna )

ik heb volgens mij nog wel een foto liggen waarin ik met mijn dronken kop in mijn box door de sneeuw aan het rollen ben (lang leve wintersport!!) ..

Posted by Eye-Riz on Nov-09-2001 10:15:

Dat zeg ik dus, foto's zijn niet voldoende. Er moet een podium komen, waar jullie je spierballen en boxers moeten laten zien en waar een interview in velle lampen afgenomen wordt. en dat onder het toeziend oog van de jury: miss P en ik! (en eventuele andere mede TA'sters!)

Posted by eXos on Nov-09-2001 14:17:

quote:
(tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna )

Nou, bij Miss P sta ik al flink wat punten in de +. Nu alleen jouw ff om zien te krijgen :P.

Posted by Miss Proximus on Nov-09-2001 14:22:

quote:
Dat zeg ik dus, foto's zijn niet voldoende. Er moet een podium komen, waar jullie je spierballen en boxers moeten laten zien en waar een interview in velle lampen afgenomen wordt. en dat onder het toeziend oog van de jury: miss P en ik! (en eventuele andere mede TA'sters!)

Ik doe meeeee (in de jury dan haha) Wanneer beginnen we? En moeten we vast gaan nomineren ofzo? En wat wordt de prijs? EN krijgt de jury ook een kado?

Posted by Dago "B" Duck on Nov-09-2001 14:56:

Hahaha, dan wil ik wel voor de bijpassende muziek zorgen en als MC optreden. Hoe gaat de show heten?

Posted by Eye-Riz on Nov-09-2001 17:29:

Ja, jury krijgt groooooooot cadeau (is een van de spelregels namelijk, opgezet door de jury )
Wordt het de TA Mister-has-iT-All verkiezing?

Posted by Flipper01 on Nov-09-2001 19:01:

Blijkbaar is Petrus al aan een campagne begonnen

Waar gaan de verkiezingen plaatsvinden??

Misschien mogen jullie tijdens IC wel van de talentroom gebruik maken, als deze er dan staat

Posted by Little Theseus on Nov-09-2001 22:46:

sjemig!!!
Moet ik in mn boxer gaan staan voor die twee mu..eh meiden!?
Wahaha, doet me herinneren aan de laatste lowlands, toen liepen er meiden langs onze tent en vroegen of ze de boxers die wij op dat moment aanhadden mochten hebben, dan konden ze daar namelijk een kussen mee vullen, om beter te slapen, was de smoes. Maar goed wij hadden flink wat drank op dus gewoon gegeven die handel, terwijl iedereen er ook gewoon langsliep. Er waren zelfs gasten die spontaan ook hun onderbroek gaven toen ze het verhaal hoorden, echt cool was dat!

Maarre..... MC Dago, wat voor muziek wordt t?
Oja, het MOET niet per se op ic, want als we gewoon een webcam gebruiken net als in american pie, kunnen er heel leuke taferelen online komen.

Posted by Dago "B" Duck on Nov-09-2001 23:23:

Great balls of fire?

Posted by Dago "B" Duck on Nov-09-2001 23:23:

Of het smurfenlied?

Posted by Dj Alpha on Nov-10-2001 00:20:

K geloof dat ik altijd aardig ben tegen iedereen hier K heb alleen nie egt spierballen, meer draaiarmen

Posted by Little Theseus on Nov-10-2001 13:07:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
K heb alleen nie egt spierballen, meer draaiarmen

Ik WIST T!!!
Tom Harding the second is een TA-er!!!

Posted by Eye-Riz on Nov-10-2001 13:21:

quote:
Moet ik in mn boxer gaan staan voor die twee mu..eh meiden!?

Je snapt natuurlijk wel dat je die opmerking strafpuntjes oplevert he, Little THEEMUTS!

Enne, Talentroom lijkt me een mooie locatie om dit waardige evenement plaats te laten vinden...
Ik had alpha de tip al gegeven, maar ik heb me toch maar bedacht dat ik partijdig zou zijn als ik de tip ook niet aan jullie zou geven dus, hier komt ie:

als je geen spierballen hebt, dan doe je toch gewoon zwembandjes om? Het liefst die vel-oranje. Blacklightje erop voor de special effects, yeah....

Posted by Flipper01 on Nov-10-2001 13:32:

Question Brak

quote:
Originally posted by Darkzwever
jaja phatte foto, zie em nu pas maar dat BRAK shirtje zegt natuurlijk wel genoeg

Latest beer : Liquido Prohibio & Bokkardi (net op fles, wordt weer een klapper, thanx Relli

Zijn er nog meer BrouwRidders van de Arago Kelder die op TrancEaddict zitten??

Pages (2): « 1 [2]