TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- << FOTO >> Tranceaddict-meeting @ Trance-Energy 20-10-2001 INSIDE!!!
Pages (2): « 1 [2]
K had r graag bij gestaan.. ach ja volgende keer beter 
jaja phatte foto, zie em nu pas maar dat BRAK shirtje zegt natuurlijk wel genoeg
Latest beer : Liquido Prohibio & Bokkardi (net op fles, wordt weer een klapper, thanx Relli 
Tja, bij de TA Mister verkiezing komt er natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen een foto met halfgare wouzen 
Ik bedoel, er moet toch echt een spierballen-ronde komen, een persoonlijk interview, en niet te vergeten de boxershort ronde. Tot die tijd GEEN offici�le uitslag. (tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna
)
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Tja, bij de TA Mister verkiezing komt er natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen een foto met halfgare wouzen ![]() Ik bedoel, er moet toch echt een spierballen-ronde komen, een persoonlijk interview, en niet te vergeten de boxershort ronde. Tot die tijd GEEN offici�le uitslag. (tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna ) |

Dat zeg ik dus, foto's zijn niet voldoende. Er moet een podium komen, waar jullie je spierballen en boxers moeten laten zien en waar een interview in velle lampen afgenomen wordt. en dat onder het toeziend oog van de jury: miss P en ik! (en eventuele andere mede TA'sters!)

| Originally posted by Eye-Riz (tenzij je extra lief tegen miss P en mij gaat doen natuurlijk, gnagnagna ) |
| Originally posted by Eye-Riz Dat zeg ik dus, foto's zijn niet voldoende. Er moet een podium komen, waar jullie je spierballen en boxers moeten laten zien en waar een interview in velle lampen afgenomen wordt. en dat onder het toeziend oog van de jury: miss P en ik! (en eventuele andere mede TA'sters!) |
(in de jury dan haha) Wanneer beginnen we? En moeten we vast gaan nomineren ofzo? En wat wordt de prijs? EN krijgt de jury ook een kado?
Hahaha, dan wil ik wel voor de bijpassende muziek zorgen en als MC optreden. Hoe gaat de show heten?
Ja, jury krijgt groooooooot cadeau (is een van de spelregels namelijk, opgezet door de jury
)
Wordt het de TA Mister-has-iT-All verkiezing?
Blijkbaar is Petrus al aan een campagne begonnen 
Waar gaan de verkiezingen plaatsvinden??
Misschien mogen jullie tijdens IC wel van de talentroom gebruik maken, als deze er dan staat
sjemig!!!
Moet ik in mn boxer gaan staan voor die twee mu..eh meiden!?
Wahaha, doet me herinneren aan de laatste lowlands, toen liepen er meiden langs onze tent en vroegen of ze de boxers die wij op dat moment aanhadden mochten hebben, dan konden ze daar namelijk een kussen mee vullen, om beter te slapen, was de smoes. Maar goed wij hadden flink wat drank op dus gewoon gegeven die handel, terwijl iedereen er ook gewoon langsliep. Er waren zelfs gasten die spontaan ook hun onderbroek gaven toen ze het verhaal hoorden, echt cool was dat!
Maarre..... MC Dago, wat voor muziek wordt t?
Oja, het MOET niet per se op ic, want als we gewoon een webcam gebruiken net als in american pie, kunnen er heel leuke taferelen online komen.
Great balls of fire?

Of het smurfenlied? 
K geloof dat ik altijd aardig ben tegen iedereen hier
K heb alleen nie egt spierballen, meer draaiarmen 
| Originally posted by Dj Alpha K heb alleen nie egt spierballen, meer draaiarmen |
| Moet ik in mn boxer gaan staan voor die twee mu..eh meiden!? |

Brak
| Originally posted by Darkzwever jaja phatte foto, zie em nu pas maar dat BRAK shirtje zegt natuurlijk wel genoeg Latest beer : Liquido Prohibio & Bokkardi (net op fles, wordt weer een klapper, thanx Relli |