TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Icone - The Way Home
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Mystique on Dec-28-2004 22:15:

Smiley DJ

Was dus blijkbaar vergeten te posten :|
Ni da ge hier ne professionele commentaar gaat krijgen zenne
Wou net zeggen dat ik het wel vet vond
Het had (en heeft nog steeds) zeker iets.


Posted by Icone on Dec-29-2004 20:21:

quote:
Originally posted by Mystique
Was dus blijkbaar vergeten te posten :|
Ni da ge hier ne professionele commentaar gaat krijgen zenne
Wou net zeggen dat ik het wel vet vond
Het had (en heeft nog steeds) zeker iets.


't Is effe geleden dat ik nog ne Leuvenaar heb ontmoet op't net

Bedankt he!

Greetz,
Wim


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.