TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2005] Mayday "Electro Acid" - Westfalenhalle, Dortmund
Pages (2): « 1 [2]

Posted by MaGiK54 on Dec-29-2004 07:11:

quote:
Originally posted by eieregooie
JP! Hoe ver isset rijden dan?

Vanaf Purmerland wasset 270 km

Posted by jp on Dec-29-2004 16:12:

Onze vrienden in het groene uniform staan al handwrijvend klaar bij de ringweg van Dortmund om ons arme Nederlanders eens lekker te intimideren. Ik kijk er nu al naar uit om ze eens in hun eigen taal te vertellen hoe zielig het wel niet is om alleen gele kentekens eruit te pikken terwijl er een hele vloot aan verbouwde Opel Kadetten vol pillenfressende ravers lachend voorbij rijden. En of ze niks beters te doen hebben. Zolang je maar beleefd blijft kun je echt alles tegen die gasten zeggen

Posted by SnuggLe on Dec-29-2004 16:18:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Veel NLTA's hebben hier zin in, toppie. Wellicht ook nog een paar BETA's ook altijd leuk.

Veel? D'r reageren er ook 3.......
En zeggen is 1, gaan is 2. Bij dat gaan ontbreekt het bij veel mensen nogal eens aan

Ik zeg maar niets, zou goed kunnen dat ik er alsnog beland. Vorig jaar ook oke, maar dit jaar moet de groep wel wat leuker/groter zijn voor ik weer ga. Even kijken of ik mensen kan mobiliseren.

Posted by jp on Dec-29-2004 16:19:

Ik regel wel weer een valse Raveline VIP pas

Trouwens, sinds 2002 is het aantal bezoekers toch redelijk verminderd. Ben benieuwd hoe het dit jaar is, 20000 man zou perfect zijn omdat je kan tenminste normaal van zaal naar zaal kunt bewegen.

Het percentage Nederlanders en Belgen blijft sowieso wel groeien...

Pages (2): « 1 [2]